سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساختمانی با ویژگی های متروپل در فهرج

مدیر آموزش و پرورش فهرج گفت: ساختمان آموزش و پرورش فهرج از ایمنی لازم بر خوردار نیست و یک ساختمان متروپل است.

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان فهرج با حضور حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس  و اعضای شورای آموزش و پروش شهرستان فهرج در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد.

رضا رکن آبادی در این جلسه در زمینه مشکلات فضا‌های آموزشی مدارس این شهرستان گفت: تعدادی از مدارس این شهرستان فضای مستقل ندارند. 

 او می گوید: ۲۸ مدرسه  تخریبی، ۱۹ مدرسه نیاز به مقاوم سازی و ۲۱ کلاس کانکسی در شهرستان فهرج وجود دارند.

مدیر آموزش و پرورش فهرج گفت: دانش آموزانی که در طرح غنی سازی اوقات فراغت شرکت کنند به اردو‌های یک روزه به دهبکری می روند که در همین رابطه، ۸۰ نفر از دانش آموزان به اردو‌های یک روزه اعزام می‌شوند. 

او گفت: ساختمان آموزش و پرورش فهرج از ایمنی لازم بر خوردار نیست و یک ساختمان مترو پل است.

حجت الاسلام رضا آقا ملایی، امام جمعه فهرج هم در این جلسه گفت: دانش آموزان، بزرگ‌ترین سرمایه‌ای هستند که در اختیار ما قرار دارند و باید برای پرکردن اوقات فراغت آن‌ها برنامه ریزی کنیم.

حسین سعید نیا، رئیس شورای آموزش و پرورش فهرج هم در این جلسه  گفت: خواستار به کارگیری نیرو‌های بومی در آموزش و پرورش  هستیم و باید در به کارگیری نیرو برای آموزش و پرورش بومی پذیری رعایت شود و باید ۷۰ درصد نیرو‌های آموزش و پرورش بومی باشند. 

 رئیس شورای آموزش و پرورش فهرج می‌گوید: ما به دنبال فعال کردن دانشگاه پیام نور شهرستان هستیم و از تجمیع آن جلوگیری می‌کنیم.

حجت الاسلام موسی غضنفر آبادی، نماینده مردم بم، فهرج، ریگان و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری  فرا روی همه مسئولان است. 

او در ادامه گفت: ما در وسع خود کمک خواهیم کرد تا شان و جایگاه معلم در جامعه حفظ شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.