سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور خادمان حرم مطهر رضوی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد

خادمان آستان قدس رضوی با ورود به دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد، فضایی آکنده از شمیم عطر هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت ایجاد کردند.

همزمان با دهه کرامت و در آستانه ولادت با سعادت امام رضا علیهم السلام، ظهر امروز پنج شنبه ۱۹خرداد ۱۴۰۱، خدام حرم مطهر رضوی در یادمان مسجد و حسینیه معراج الشهدای گمنام دانشگاه آزاد واحد یزد حضور یافته و با حمل پرچم گنبد حرم مطهر حضرت امام رضا (ع)، در مسجد شهید صدوقی این دانشگاه، در بین نمازگزاران، فضایی سرشار از عطر رضوی ایجاد کردند.

محمد رضا دهقانی اشکذری ریاست دانشگاه آزاد یزد، حجه الاسلام حسن زارع مسئول دفاتر نهاد رهبری در واحد‌های دانشگاه  استان، معاونان و دانشجویان، استادان اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه حضور داشتتند که حضور خدام همراه با پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رضا (علیه السلام) را سبب آرامش روحی و معنوی مجموعه دانشگاه و خیر و برکت برای دانشگاهیان به همراه داشت.

این مراسم همراه با سخنرانی یکی از خدام آستان قدس رضوی پیرامون ویژگی‌های شاخص و فضائل اخلاقی و سیره رضوی شهید عمار حلب (محمدحسین محمدخانی) از دانشگاه آزاد یزد و مداحی خادمان رضوی در وصف، ولی نعمتمان آقا علی ابن موسی الرضا علیهم السلام زینت بخش این محفل نورانی و معنوی بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.