سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلوگیری از شنا در مناطق ممنوعه

رییس سازمان آتش نشانی دزفول گفت: از مردم تقاضا می‌شود از شنا کردن در محل‌هایی که تابلوی هشدار (شنا کردن ممنوع) وجود دارد، خودداری نمایند.

روح الله بهشتی فرد گفت: همه ساله با شروع فصل گرما شاهد حضور هم وطنان و گردشگران در حاشیه رودخانه‌ها، کانال‌های آبیاری و زهکشی برای شنا، فرار از گرما و گذراندن اوقات فراغت هستیم که بعضا بی توجهی به تابلو‌های هشدار دهنده شنا ممنوع در این مناطق ممنوعه، حوادث تلخی را رقم می‌زند.

رییس سازمان آتش نشانی دزفول گفت: متاسفانه در سال‌های گذشته آمار غرق شدن در رودخانه دز سالانه حدود ۱۵ نفر بوده که البته در دوسال گذشته بعلت وجود ویروس کرونا، آمار غرقی بسیار پایین آمده که خوشبختانه در سال جاری تا کنون مورد غرقی نداشتیم.

بهشتی فرد می گوید: با برگشتن شرایط به حالت عادی و حضور دوباره گردشگران در این شهرستان لازم است تا شهروندان و میهمانان عزیز به این مسأله توجه ویژه‌ای داشته باشند و تاکید کرد: تحت هیچ شرایطی در محل‌هایی که تابلو [شنا کردن ممنوع]وجود دارد و یا ناجی غریق حضور نداشته باشد شنا نکنید، تا خدای نکرده شاهد حوادث تلخ نباشیم.

به گفته او واقعا شرایط فعلی، اجتماعی و روانی جامعه، تاب آوری حوادث دلخراش و قابل کنترل را ندارد، تقاضا دارم با توجه ویژه و دقت به نکات ایمنی از بروز هرگونه حوادث پیشگیری کنیم.

بهشتی فرد در پایان از عموم همشهریان خواست تا در صورت وقوع حادثه ضمن حفظ خونسردی خود، با شماره گیری تلفن ۱۲۵ آدرس دقیق محل حادثه را به همکارانمان در ستاد فرماندهی عملیات اطلاع داده، تا در اسرع وقت به حادثه دیدگان خدمت رسانی شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.