سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت تغییر کاربری نمازخانه‌ها در مدارس فارس

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: از هرگونه تغییر کاربری نمازخانه‌های مدارس پرهیز شود و برای تامین کلاس‌ها از دیگر مکان و اتاق‌های مدرسه استفاده شود.

محمد خلیل عسکری گفت: در سال تحصیلی پیشرو در طرح مهر و حضوری شدن مدارس در دستور کار قرار دارد که باید برای این امر مهم برنامه ریزی‌های لازم انجام شود.

او گفت: به طرح آدرس و محدوده جغرافیایی در ثبت نام دانش آموزان توجه ویژه‌ای داشته باشید.

عسکری گفت: تقویت و زیباسازی نمازخانه‌ها از اولویت‌های فعالیت مدارس بوده و برای آن برنامه ریزی انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: باید به سمت تقویت این کارخانه‌ی انسان سازی حرکت کرد تا انسان‌هایی براساس فطرتشان تربیت شوند.

او با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره‌ جهاد و نهضت تبیین گفت: نبض تربیت در آموزش و پرورش قرار دارد گفت: یکی از بهترین مکان‌هایی که در آموزش و پرورش می‌تواند حول محور نهضت تبیین برای دانش آموزان فعالیت کند، بسیج دانش آموزی است.

عسکری گفت: بسیج دانش آموزی در مدارس یک اتاق استراتژیک و مرکز تصمیم سازی فرهنگی دانش آموزی است که باید در همه‌ مدارس باشد پس باید این نگاه را در چهل واره دوم انقلاب ایجاد کنیم.

او  گفت: پس از ده سال وقفه در اجرایی شدن این طرح، این دولت و مجلس ۳۸ هزار میلیارد برای اجرایی شدن آن درنظر گرفتند که باید این مهم تبیین شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: معلم باید در جامعه بزرگی داشته باشد و در این افق نظر، مجلس با استفاده از قدرت نظارتی خود در حل و اجرایی شدن نظام رتبه بندی یاری رسان باشند.

عسکری  گفت: ارائه و پیشنهاد نظر توسط شما مدیران می‌تواند راهگای مناسبی برای برنامه ریزی‌های مسئولان اداره کل در بهبود فعالیت‌ها باشد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.