سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار بندرعباس:

۲۴ دستگاه اتوبوس امسال به ناوگان حمل ونقل عمومی شهر بندرعباس اضافه می شود

در سالجاری تعداد ۲۴ دستگاه اتوبوس با هزینه بیش از یکهزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به ناوگان حمل و نقل عمومی به این شهر اضافه می شود.

 مهدی نوبانی شهردار بندرعباس گفت:: با پیگیری ها و رایزنی‌های انجام شده ۸۰ درصد از مبلغ یادشده از دولت تخفیف گرفته ایم و ۲۰ درصد باقی مانده با حدود ۱۱۰ میلیارد ریال نیز از محل ارزش افزوده پرداخت شده است.

او بر ضرورت و اهمیت توجه به مقوله حمل و نقل عمومی تاکید کرد و گفت: توسعه شبکه ناوگان حمل و نقل عمومی و بهسازی و نوسازی آن همواره مورد توجه مدیریت شهری است و ایجاد زیرساخت های لازم به این مساله مهم نقش بسزایی در کاهش معضل ها و مشکلات ترافیکی دارد.

شهردار بندرعباس همچنین نوبانی در ادامه به توسعه سواحل در شهر بندرعباس اشاره کرد و گفت: به منظور دسترسی آسان شهروندان به سواحل مکران، بلوار ساحلی شرقی در حال احداث است و تامین امنیت شرق بندرعباس و توسعه گردشگری بخشی از سیاست های اجرای این بلوار می باشد.

نوبانی گفت: بلوار ساحلی شرقی بندرعباس به طول ۲۰ کیلومتر و عرض ۱۱۰ متر شامل لاین های کندرو، تندرو، پیاده رو، دوچرخه سواری و همچنین فضای سبز و نورپردازی می باشد.

او با بیان اینکه تامین روشنایی معابر و خیابان های سطح شهر از دیگر اقدام های مجموعه شهرداری است، گفت : روشنایی خیابان نایبند، ورودی شرقی، بلوار خلیج فارس و غیره بخشی از اقدام های انجام شده در زمینه روشنایی معابر و خیابان ها می باشد.

شهردار بندرعباس گفت: این طرح حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در بازدید های به عمل آمده تاکنون افزون بر هفت هزار میلیارد ریال برای این طرح هزینه شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.