سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش بزرگداشت آموزگار اخلاق در سمنان

همایش نکوداشت آیت الله سید شاهچراغی باعنوان آموزگار اخلاق در سمنان آغاز شد

آیین اختتامیه کنگره نکوداشت آیت‌الله سید محمدشاهچراغی با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن اجتماعات هلال احمر سمنان در حال برگزاری است .

نماینده ولی فقیه در استان سمنان  گفت : سخنرانی‌های انقلابی و رهنمود‌های آیت الله شاهچراغی در اوایل انقلاب اسلامی ، اخلاق مداری ، ساده زیستی ، تربیت شاگردان حوزوی ، نفوذ کلام و وحدت آفرینی این عالم مجاهد فراموش نشدنی و الگویی برای همه طلاب و روحانیون است .

حجت‌الاسلام عباس نصیری‌فرد دبیر این کنگره گفت : ابعاد شخصیتی عالمان جامعه باید در زمان حیات آنها برای همگان بازگو شود تا مسئولان و مردم از آنها الگوبرداری کنند زیرا امروز جامعه نیازمند اخلاق و آموزه‌های اخلاقی است.
وی افزود: عباراتی مانند مرد متواضع، مردم‌دار، مخلص، باصفا، خوش‌اخلاق و وحدت آفرین گفته‌های کسانی است که آیت الله شاهچراغی را می‌شناسند و مسئولان این سال‌ها او را عامل وحدت و اتحاد می‌دانند.

ساخت فیلم کوتاه با موضوع فعالیت های آیت الله سید محمد شاهچراغی و تالیف ۶ کتاب در ابعاد اخلاقی و سبک زندگی فردی و اجتماعی و نقش آیت الله شاهچراغی در نهضت امام خمینی (ره) از طرح های فرهنگی معرفی ابعاد شخصیتی آموزگار اخلاق در استان سمنان است.

به پاس ۶۰ سال مجاهدت این روحانی وارسته در عرصه‌های گوناگون انقلاب، مردم استان سمنان مراسم نکوداشت آیت الله سید محمد شاهچراغی را در زادگاهش دامغان و نیز سمنان برگزار کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۲۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
بودجه مملکت با همایشات بیهوده هدر میده.
پولی که باید توی جیب مردم باشه، صرف دورهمی مدیران میشه.