سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با اجرای طرح بیمه همگانی سلامت ایرانیان

هزینه های درمان کم و خدمات زیاد است

در طرح بیمه همگانی سلامت ایرانیان که برای سه دهک اول جامعه رایگان است، خدمات بستری در مراکز دولتی تا ۹۰ درصد و سرپایی تا ۷۰ درصد ارزان‌تر به مردم ارائه می‌شود.

بیمه درمان یکی از نیاز‌های مهم افراد در جامعه است.

دولت تلاش می‌کند با استفاده از طرح‌های بیمه ای، مردم را تحت پوشش قرار دهد تا مشکلات افراد در زمان بیماری به حداقل برسد.

بیمه همگانی سلامت ایرانیان یکی از این طرح‌ها است که برای تمامی دهک‌های جامعه ایرانی برقرار است و مردم می‌توانند از آن استفاده کنند.

جز بیماری درد دیگری نداریم

یکی از شهروندان بیرجندی گفت: خوبی بیمه این است که فرد در زمان بیماری، درد دیگری را جز همان درد بیماری اش حس نمی‌کند و دغدغه هزینه ندارد.

او گفت: پایین بودن حق بیمه و بالا بودن پوشش بیمه‌ای از جمله مزایایی است که بیمه درمان دارد.


بیشتر بخوانید


یکی دیگر از شهروندان بیرجندی گفت: ده سال پیش عمل جراحی قلب باز انجام داده ام و از آن به بعد نیازمند دارو و مراقبت‌های پزشکی هستم.

او گفت: با قرار گرفتن زیر چتر بیمه، هزینه هایم کاهش محسوسی یافته و مشکلی در این خصوص ندارم و این به دلیل وجود بیمه درمان است.

رایگان بودن حق بیمه در دهک یک تا سه

اربابی مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی گفت: حق بیمه هر فرد در بیمه درمان یک میلیون و ۱۰۴ هزار تومان در سال تعیین شده است.

او گفت: این مبلغ برای دهک‌های یک، دو و سه جامعه رایگان در نظر گرفته شده است.

اربابی گفت: افراد برای اطلاع از پوشش بیمه‌ای خود می‌توانند از طریق سامانه #۱۶۶۶* و سایت www.bimehsalamatiranian.ir اقدام کنند.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی گفت: ۱۰ هزار نفر از مردم خراسان جنوبی به صورت رایگان تحت پوشش بیمه درمان هستند و افراد فاقد بیمه می‌توانند به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.