سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهبرد جدی دولت توجه ویژه به قشر کارگری و بازنشستگان است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: سیاست راهبردی دولت مردمی سیزدهم با محوریت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تکریم قشر شریف کارگری و بازنشستگان است و در سیستان و بلوچستان نیز با جدیت دنبال می‌شود.

 حامد آرامش در نشست با نمایندگان کانون‌های بازنشستگی تامین اجتماعی استان افزود: دولت با تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بخوبی و در عمل حمایت از این قشر عزیز که بعنوان گنجینه و سرمایه گران بهای هر جامعه شناخته می‌شوند را ثابت کرد.

او گفت: البته در این زمینه در چند روز اخیر موضوعات مختلفی مطرح شده است که حتما از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیگیری و دغدغه بازنشستگان عزیز رفع خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان یادآور شد: وزارت متبوع تمامی تلاش خود را در راستای ارتقاء معیشت و حفظ منزلت و جایگاه بازنشستگان به ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی مطابق قوانین مصوب به کار خواهد بست و از هیچ تلاش و کوششی در راستای احقاق حقوق این قشر زحمتکش فروگذار نخواهد کرد.

آرامش گفت: تشکلات کارگری، کارفرمایی و کانون‌های بازنشستگی در سیستان و بلوچستان یار و یاور مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های دولت مردمی سیسزدهم و وزارت مردم هستند که جای تقدیر و تشکر و سپاسگزاری دارد.

در ادامه این نشست نمایندگان کانون‌های بازنشستگی تامین اجتماعی استان نیز ضمن بیان دغدغه‌ها و مشکلات این قشر شریف، بر پیگیری قانونی و مسالمت آمیز مطالبات و درخواست‌های جامعه هدف در سیستان و بلوچستان تاکید کردند.

همچنین با حضور مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان، دفتر کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان در زاهدان افتتاح شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.