سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک بیش از ۱۶ میلیارد ریالی خیّران به حوزه بهداشت و درمان سردشت

رییس شورای خیّران سلامت سردشت گفت: به همت والای خیّران بیش از ۱۶ میلیارد ریال به حوزه بهداشت و درمان این شهرستان اهدا شده است.

عطاالله محمودی در گردهمایی خیران جهت کمک به ساخت ساختمان دیالیز سردشت گفت: این شورا برای خرید و تهیه تجهیزات و ملزومات مورد نیاز جهت مقابله با ویروس کرونا پنج میلیارد ریال و برای خرید دستگاه ماموگرافی ۱۱ میلیارد و در مجموع ۱۶ میلیارد ریال هزینه کرده‌اند.

او می گوید: اکنون این شورا به همت مردم و خیران در نظر دارد ساختمان دیالیز در زمینی به مساحت ۶۲۰ مترمربع و با هزینه ۸۰ میلیارد ریال احداث کند.

فرماندار سردشت نیز در این مراسم با قدردانی از همت خیران جهت احداث ساختمان دیالیز گفت: گام‌های اساسی و مهم در همه حوزه‌ها برداشته شده تا بتوان توسعه شهرستان که سال‌های سال است به بن‌بست مواجه شده، گشایشی ایجاد کرد.

لقمان خسروپور گفت: دولت به تنهایی قادر به آبادانی و توسعه نیست بلکه مستلزم پایه کار بودن، مشارکت و همراهی مردم است.

او می گوید: مشارکت مردمی فقط هزینه کردن نیست بلکه مطالبه‌گری، ارائه راهکار‌های مناسب و حمایت‌های معنوی می‌تواند کمک شایانی به روند توسعه کند و این انتظار می‌رود مردم به هر سبک  و شیوه‌ای که باشد در همه حوزه‌ها حضوری پررنگ داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان‌های سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: با توجه به اینکه به لحاظ بودجه‌ای در ۲ سال گذشته در وضعیت و شرایط مناسب نبودیم، به همین خاطر آن طور که باید و شاید انتظارات مردم برآورده نشده و گلایه‌هایی وجود دارد.

کمال حسین پور ضمن عذرخواهی از مردم گفت: در این مدت، کوتاهی صورت نگرفته بلکه موضوعات همیشه با حساسیت پیگیری شده و اقدامات زیادی هم انجام گرفته، اما چون فاصله زیاد است، اما آنچنان به چشم نمی‌آید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
خسروپور
۰۴:۵۵ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
آفرین