سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحصیل ۶۵۷ دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در حال حاضر ۶۵۷ دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تحصیل می‌کنند.

قباد محمدی گفت : حضور دو نفر از نمایندگان کرمانشاه در هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی می‌تواند پتانسیل و ظرفیت مناسبی برای استان کرمانشاه باشد.

به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به‌عنوان بزرگترین دانشگاه علوم پزشکی بین ۵ استان غرب کشور است هم‌اکنون این دانشگاه ۱۰ دانشکده دارد که اگر بتوانیم با حمایت نمایندگان مجلس دانشکده فناوری‌های نوین را راه‌اندازی کنیم به اندازه دانشگاه تهران ۱۱ دانشکده خواهیم داشت.

در حال حاضر ۶۵۷ دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تحصیل می‌کنند و متقاضیان زیادی وجود دارد، اما بدلیل مشکل فضای فیزیکی، توان جذب دانشجوی بیشتری وجود ندارد.

در کل استان ۱۹ بیمارستان زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه فعالیت می‌کنند که در نظر داریم بیمارستان بیماران سرطانی را با ۱۲۰ تخت راه‌اندازی کنیم.

بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد تومان تجهیزات سرمایه‌ای جهت بیمارستان‌ها خریداری شده و اولین و تنها دانشگاه کشور در طرح نیمه متمرکز خرید دارو و ملزومات مصرفی هستیم.

موفق به کسب رتبه اول پژوهش و رتبه اول فناوری در بین دانشگاه‌های تیپ دو کشور و رتبه سوم فناوری در بین دانشگاه‌های کل کشور شده‌ایم.

مراکز کاشت حلزون و پیوند مغز استخوان و بخش فراهم‌آوری اعضای پیوندی در استان راه‌اندازی شده که فعالیت کم نظیر است.

بیش از ۱۰۰ تخت ویژه در بیمارستان‌های استان افزایش یافته و پروژه منحصر بفرد نورواینترونشن، رادیولوژی و استروک سنتر تجهیز و راه‌اندازی شده است.

در اپیدمی کرونا با راه‌اندازی و تجهیز ۴۱ مرکز تجمیعی واکسیناسیون، رتبه یک کشور را کسب کردیم، سلامت؛ یک خدمت پرهزینه در تمام کشور‌ها است که با توجه به سالمندی و افزایش میانگین سن در کشور، هزینه‌های سلامت به مراتب افزایش یافته است.

مالیات پلکانی پزشکان و در نظر گرفتن سقف حقوق موجب نارضایتی پزشکان و خروج آنان از طرح تمام وقت شده است.

متأسفانه توسعه فضای فیزیکی مناسبی در دانشکده‌ها نداشته‌ایم و ساختمان اکثر دانشکده‌ها فرسوده شده‌اند که می‌تواند در کیفیت خدمات تاثیرگذار باشد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.