سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه طلای اصفهان، تنها نمایشگاه تخصصی طلا در ایران

مجری برگزاری چهاردهمین نمایشگاه طلای اصفهان گفت: ۷۰ درصد تولیدکنندگان ماشین‌آلات و صنایع طلا در استان اصفهان مستقر هستند.

حسین سیدمعلمی گفت: نمایشگاه طلای اصفهان، تنها نمایشگاه تخصصی طلا در ایران است، چرا که ۷۰ درصد ماشین‌سازان صنعت طلا و همچنین ۹۰ درصد تولیدات طلای کشور در اصفهان تولید می‌شود.

به گفته او  ۱۲۰ شرکت در این نمایشگاه حضور خواهند داشت، مشارکت‌کنندگان از استان‌های تهران، اصفهان، شیراز، مشهد و یزد خواهند بود که ۶۰ درصد غرفه‌ها؛ ماشین و ابزارآلات طلاسازی و ۴۰ درصد مصنوعات طلا، گوهرسنگ‌ها و محصولات وابسته هستند.

مجری برگزاری چهاردهمین نمایشگاه طلا، فلزات گرانبها، گوهرسنگ ها، ماشین‌آلات و صنایع وابسته اصفهان می گوید: اصفهان پایتخت طلای منطقه است و ۷۰ درصد تولیدکنندگان ماشین‌آلات و صنایع طلا در استان اصفهان مستقر هستند که ۹۰ درصد تولیدات داخلی را پوشش می‌دهند که باوجود شرایط سخت تحریم‌ها، صادرات خوبی به کشور‌های همسایه انجام می‌شود.

او گفت: بعد از چند سال، بازدید و مشارکت‌کنندگان خارجی در این نمایشگاه حضور دارند و به‌دلیل شرایط تحریم‌ها حضور کشور‌های چین، ژاپن و ایتالیا میسر نیست، اما از کشور‌های هند، ترکیه، عراق، امارات و افغانستان بازدیدکنندگانی حضور دارند.

مجری برگزاری پانزدهمین نمایشگاه تخصصی طلا، فلزات گران‌بها، گوهرسنگ‌ها، ماشین‌آلات و صنایع وابسته اصفهان گفت: این دوره از نمایشگاه در ۶۵۰۰ متر فضای مفید نمایشگاهی برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.