سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان همدان مطرح کرد

ضرورت ایمن سازی سازه‌ها در استان همدان

دادستان عمومی و انقلاب همدان بر لزوم ایمن‌سازی سازه‌ها در این استان تاکید کرد.

حسن خانجانی موقرگفت: طی گزارش مردمی و تعدادی از مغازه داران پاساژ قائم همدان بر مشکلات زیر بنایی سازه،همراه با شهردار و رئیس نظام مهندسی بازدیدی از این مکان  انجام شد تا حقوق مردم در این خصوص ضایع نشود.

او در ادامه گفت: پس از بررسی مشکلات این پاساژ در خصوص ناپایداری و عدم ایمنی همچنین مشکل در حوزه آب و فاضلاب تصمیم برآن شد علاوه بر رفع مشکلات این مکان و رفاه حال مردم، ساختمان‌های که احتمال خطر در ایمن سازی آن‌ها وجود دارد در استان همدان از سوی شهرداری شناسایی و معرفی شود تا برای بررسی و حل مشکل و ارائه راهکار برای ایمن سازی آن ساختمان‌ها به دستگاه‌های متولی اعلام شود.

خانجانی در ادامه گفت: اکنون در شهر همدان پاساژ قائم نخستین موردی بود که اعلام و مورد بررسی قرار گرفت و با معرفی و شناسایی ساختمان‌های جدید سریع برای ایمن سازی و افزایش مقاومت آن‌ها اقدام خواهیم کرد.

خانجانی موقر گفت: در جلسه‌ای که تشکیل شد به معاون عمرانی استاندار هم اعلام شد که به همه شهرداری‌ها ابلاغ شود تا با بررسی کامل تمام سازه ها، بنا‌ها و ساختمان‌های موجود، چنانچه بر اثر سازه‌ای ناپایدار خطری شهروندان را تهدید کند در اسرع وقت رفع خطر شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.