سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکریم خادمان خورشید از محیط بانان کاشانی

محیط بانان کاشانی زیر سایه خورشید با دست خادمان ضامن آهو (ع) تکریم و تجلیل شدند.

اللهیار دولتخواه گفت: خادمان ضامن آهو با رأفت و کرامت و محبت امام مهربانی‌ها علاوه بر آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا از تلاش خادمان گمنام محیط زیست با اهدای نمک، نبات و گلاب متبرک رضوی تقدیر کردند.

او می‌گوید: محیط بانان نتیجه سال‌ها خدمت صادقانه و خالصانه خود در دشت و کوه و بیابان برای حفظ محیط زیست و گونه‌های گیاهی و جانوری را از دست خادمان خورشید با مهر و محبت و معرفت رضوی گرفتند.

به گفته او، محیط بانان کاشانی با تبرک پرچم سبز رضوی نیز به محضر امام رئوف توسل کردند و برای خدمت به هموطنان از امام رضا (ع) استمداد طلبیدند و خود را بیمه کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشان گفت: محیط بانان کاشانی دلشان سرمست از این عزت و شیدایی که ضامن آهو با فرستادن نمایندگان خودش در کنار شهدا به سراغ آن‌ها با اهدای

نشان سینه متبرک به «یا علی بن موسی الرضا» بهترین تجلیل معنوی ماندگار رضوی را در هفته محیط زیست ثبت کردند.

دولتخواه گفت: برگزاری کارگاه آموزش مدیریت پسماند برای صاحبان صنایع، دیدار با امام جمعه کاشان، پایش صنایع، ساخت آبشخور در زیستگاه طبیعی تعدادی از برنامه‌های اداره در هفته محیط زیست با شعار «محیط زیست مردم پایه، هوشمندانه و فناورانه» است.

به گفته او، هدف از اجرای برنامه‌های محیط زیست بخشیدن چهره‌ای انسانی به مسائل زیست‌محیطی، توانمندسازی مردم برای تبدیل‌شدن به فعالینی درزمینهٔ توسعه پایدار و متوازن، ارتقای بینش عمومی در جوامع به سمت‌وسوی بازنگری نگرش‌ها درباره مسئله محیط‌زیست و نقش محوری آن و ترویج مشارکت هدفمند همه ملت‌ها دررسیدن به آینده‌ای امن و پایدار است.

هفته محیط‌زیست از ۱۶ تا ۲۲ خردادماه امسال در کشور ما با شعار «محیط‌زیست مردم پایه، هوشمند و فناورانه» برگزار می‌شود.

منطقه شمال استان اصفهان و دارالمومنین کاشان با حضورخدام حرم و اجرای ۱۰۰ برنامه پیش بینی شده در شهر و روستا‌های منطقه شمال استان اصفهان از جمله شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و بادرود روز‌های ۱۶ تا ۲۲ خرداد میزبان جشن‌های مردمی و معنوی «زیر سایه خورشید» است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.