سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امسال در بخش خانگی قطعی برق نداریم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: امسال برای اینکه قطعی برق در بخش خانگی نداشته باشیم، برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده است.

منصور شیشه‌فروش گفت: استان اصفهان ۲ هزار مگاوات کمبود برق دارد و باید برای جبران کمبود برق در استان نیروگاه ایجاد شود.سال گذشته شرایط کم برقی را در استان تجربه کردیم و اعمال محدودیت شد.


به گفته او امسال برای اینکه قطعی برق در بخش خانگی نداشته باشیم، برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده است و همه ادارات موظف شدند مصرف برق‌شان را در ساعات اداری به میزان حداقل ۳۰ درصد نسبت به میزان مصرف مدت مشابه سال قبل کمتر کنند و در ساعات غیراداری نیز به میزان ۶۰ درصد مصرف جاری و با اولویت روشنایی‌های غیرضروری و سامانه‌های سرمایشی کاهش دهند.

شیشه‌فروش با بیان اینکه ادارات، صنعت و مشترکان مختلف برق باید نسبت به تعدیل مصرف برق در سیستم‌های سرمایشی، روشنایی ساختمان، معابر شهری، میادین، جاده‌های بین شهری و تابلو‌های تبلیغاتی اقدام کنند، گفت: خاموش کردن تجهیزات برقی اضافی، مدیریت مصرف برق توسط همه مشترکان و راه‌اندازی مولد‌های اضطراری برق به همه دستگاه‌ها ابلاغ شده است.

شیشه فروش می گوید: شرکت‌های برق موظف شد نسبت به پایش و کنترل مصرف برق مشترکان اقدام کنند و در صورت عدم رعایت سقف تعیین شده، شرکت‌های توزیع برق با اطلاع‌رسانی قبلی اخطار دهند و در صورت عدم رعایت، برق مشترکان قطع شود.

 شرکت‌های توزیع برق باید بسته‌های تشویقی را در در بخش خانگی، صنعت و اداری برای آن دسته از مشترکانی که در پیک مصرف برق با شرکت برق همکاری می‌کنند، آماده کند.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.