سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرید حمایتی بیش از هزار و ۶۰۰ تن مرغ از مرغداران خراسان رضوی

مدیر کل پشتیبانی امور دام خراسان رضوی گفت: خرید حمایتی مرغ از مرغداران استان از ابتدای امسال آغاز شده و تاکنون هزار و ۶۵۰ تن مرغ خریداری و ذخیره‌سازی شده است.

سعادت علی‌نیا گفت: خرید حمایتی تخم مرغ از هشت خرداد سال جاری با همکاری اتحادیه مرغ و با خرید حمایتی هر کیلو ۳۱ هزار تومان آغاز شده، اما تاکنون متقاضی جهت تحویل تخم مرغ نداشته‌ایم.

مدیر کل پشتیبانی امور دام خراسان رضوی گفت: ضمن اینکه با توجه به طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها از تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه حدود ۹۵۰ تن از کل مرغ خریداری شده مربوط به این طرح بوده و این خرید همچنان ادامه دارد.

او گفت: در حال حاضر هر کیلو مرغ نژاد آرین به صورت منجمد شیرینگ پک شده با مبلغ ۵۵ هزار تومان و هر کیلو مرغ نژاد غیرآرین با قیمت ۵۲ هزار تومان از مرغداران خریداری می‌شود.

علی‌نیا گفت: مرغدارانی که نسبت به تامین جوجه یک روزه با معرفی جهاد کشاورزی اقدام نمایند، طی تفاهم‌نامه‌ای قرارداد پیش‌خرید گوشت مرغ با آن‌ها منعقد شده و نهاده مورد نیاز این مرغداران با نرخ مصوب ۲ ماهه در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

مدیر کل پشتیبانی امور دام خراسان رضوی گفت: علت انعقاد این قرارداد اطمینان خاطر به مرغداران است تا پس از تولید مرغ و در صورت عدم کشش بازار نیز مرغ تولیدی آن‌ها با نرخ مصوب توسط اداره کل پشتیبانی امور دام خریداری شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.