سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خارج شدن قطار مشهد به یزد از ریل/ ۱۴ نفر فوت شدند+فیلم

صبح امروز قطار مشهد به یزد از ریل خارج شد.

ساعت ۵:۳۰ دقیقه صبح امروز  قطار مسافربری مشهد - یزد در ۸۵ کیلومتری طبس از ریل خارج شد.

دستور بازداشت ۶ نفر در پی حادثه قطار مشهد - طبس 

 رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در جلسه پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران طبس گفت: دستور بازداشت ۶ نفر که در حادثه واژگونی قطار دخیل بوده اند، صادر شده است.

 حجت الاسلام موحدی راد گفت: پرداخت خسارت به اولیای دم و مصدومان در اسرع وقت و بدون رسیدگی قضایی انجام می‌شود.

طبق آخرین آمار اعلامی از سوی سازمان پزشکی قانونی، در این حادثه ۱۴ نفر فوت شدند.

آخرین توضیحات وزیر کشور در خصوص نتایج حادثه قطار مشهد- یزد

وحیدی پس از پایان جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، و پیش از بازگشت به تهران، گفت: گزارشات هلال احمر، اورژانس، علوم پزشکی، راه آهن شرق، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیریت بحران و استانداری را بررسی کردیم و برآورد‌هایی از علت اصلی حادثه نیز داشتیم که پس از پایان بررسی‌های کمیسیون سوانح راه آهن، اعلام می‌شود.

او گفت: اطلاعات فنی، اظهار نظر شاهدان و مسافران، و نظر کارشناسان توسط کمیسیون بررسی سوانح جمع آوری شده است تا با بررسی همه این مستندات، مقصران شناسایی شوند.

وزیر کشور همچنین از تلاش مسئولان برای بازگشایی مجدد راه آهن و برقراری سفر‌های مشهد – یزد از امشب خبر داد.

دیات جانباختگان باید فوری تأمین شود

وزیر کشور در جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران حادثه قطار مشهد – یزد گفت: دیات جانباختگان حادثه قطار مشهد- یزد باید فوری تأمین شود.

وحیدی گفت: جاده‌های دسترسی از مشکلات این حادثه بود که باید مرتفع شود، اما خوشبختانه ما کسی را به دلیل زمان از دست ندادیم و کسانی که متاسفانه فوت شدند در دم فوت کردند و بعضا به علت شدت مصدومیت جان باختند.

او مشارکت همگان در این موضوع را ارزشمند دانست و گفت: بنده در حضوری میدانی دیدم که همه پای کار هستند از یزد و بیرجند و طبس و رسیدگی به این حادثه، یک رزمایش واقعی بود که باید نقاط ضعف مان را شناسایی کنیم.

وزیر کشور همچنین از فراجا برای حضور به موقع در صحنه تشکر کرد.

اعزام نه تیم امدادی هلال احمر  به محل حادثه

مدیر عامل هلال احمر خراسان جنوبی  نیز در حاشیه بازدید از محل حادثه گفت: ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز قطار مشهد به یزد با یک دستگاه بیل مکانیکی واقع در مسیر راه آهن، برخورد و از ریل خارج شد.

او گفت: نه تیم امدادی هلال احمر استان شامل ۲۴ امدادگر از لحظات اولیه وقوع حادثه برای کمک به حادثه دیدگان در محل حضور پیدا کرده اند.

رضایی با اشاره به اینکه سه فروند بالگرد هلال احمر به منطقه اعزام شده، گفت: ۲۰ نفر از مصدومان حادثه توسط امداد هوایی به مرکز درمانی انتقال یافتند.

مدیر عامل هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه در این حادثه از مجموع ۱۱ واگن قطار، ۸ واگن از ریل خارج و ۳ واگن به طور کامل واژگون شده گفت: تمهیدات لازم برای دیگر مسافران برای انتقال به مشهد و یزد صورت گرفته است و هم اکنون مسافران در صحنه حادثه حضور ندارند

حضور استاندار خراسان جنوبی در محل حادثه

 

خط ریل راه آهن طبس، قبل از حادثه بازگشایی شده بود

وزیر کشور گفت: تعمیرات خط آهن به علت گرمای منطقه طبس، در هنگام شب و توسط شرکت‌های بخش خصوصی طرف قرارداد شرکت راه آهن انجام می‌شود.

او گفت: سحرگاه امروز ساعت ۴:۳۰ تعمیرات تعطیل و مسیر ریل آزاد و به شرکت راه آهن اعلام می‌شود که تردد قطار‌ها بلامانع است.

قاسمی گفت: پیش از قطار مشهد- یزد، دو قطار دیگر از این مسیر تردد می‌کنند و قطار مشهد – یزد قطار سوم بوده است، اما مشخص نیست در فاصله زمانی عبور قطار دوم و سوم چه عاملی سبب می‌شود که بیل مکانیکی در مسیر ریل قرار گیرد که این موضوع توسط کمیته بررسی سوانح در دست بررسی است.

وزیر کشور نیز با بیان اینکه هیچگونه قضاوتی در خصوص علت اصلی حادثه نمیتوان کرد گفت: منتظر اعلام نظر کمیته بررسی سوانح هستمی و هر گونه اظهار نظر در مورد علت حادثه، وجاهت قانونی ندارد.

دستور رئیس جمهور برای رسیدگی به مصدومان حادثه قطار مشهد - یزد

آیت‌الله رئیسی پس از جلسه هیات دولت در تماس با استاندار خراسان جنوبی ، یزد و فرماندار طبس بر بسیج همه امکانات برای امدادرسانی به مصدومان حادثه خروج قطار از ریل در طبس تاکید کرد.

او با تسلیت به خانواده جان باختگان این حادثه تلخ، برای آنان از درگاه خداوند صبر و اجر مسالت کرد.

رئیس جمهور در جلسه امروز صبح هیات دولت و پس از اطلاع از ابعاد مختلف این حادثه به وزرای کشور و راه ماموریت داد تا علل خروج قطار از ریل را بررسی و با عوامل بروز چنین حوادث تلخی برخورد شود تا دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم.

علت حادثه خروج قطار مشهد_ یزد تا ساعاتی دیگر اعلام می‌شود/ ۳۸۱ مسافر در حال انتقال به یزد بودند

نامی، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در قطار مسافربری مشهد_ یزد ۳۸۱ مسافر در حال انتقال به یزد بودند.

 او گفت: بر اثر این حادثه ۸ سالن قطار از ریل خارج و ۳ سالن واژگون شده است.

نامی گفت: تمامی مصدومان و فوتی‌های این حادثه از محل منتقل شده‌اند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: علت قطعی حادثه پس از بررسی کمیسیون سوانح ریلی اعلام خواهد شد.

 تروریستی بودن حادثه خروج قطار مشهد-یزد صحت ندارد

 نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور  گفت:  امشب جلسه شورای تامین در شهر طبس تشکیل می‌شود تا بتوانیم ابعاد حادثه را بررسی کنیم.
 
او گفت: باید درباره چگونگی واژگونی بیل مکانیکی، اعضای کمیسیون ۵ نفره تشخیص سوانح ریلی پاسخ تخصصی خود را اعلام کنند.
 
نامی گفت: هیچ مفقودی در این حادثه نداشتیم.
 
 تروریستی بودن این حادثه محتمل نیست و صحت ندارد 

پایان عملیات امدادی در محل حادثه قطار مشهد - یزد

وحیدی  از پایان عملیات امدادی محل حادثه قطار مشهد - یزد خبر داد و گفت: در اسرع وقت استاندار یزد، استاندار خراسان جنوبی، فرمانداری، هلال احمر، مسئولین مربوطه به محل اعزام شدند.

او گفت: از همان لحظات اولیه امدادرسانی بالگرد‌ها و ماشین‌های امدادی به منطقه اعزام شدند.

وزیر کشور با ابراز تاسف برای این حادثه گفت: مجروحین و مصدومین از همان ساعت اولیه منتقل شدند.

وحیدی گفت: به مصدومان رسیدگی لازم می‌شود و هم اکنون در بیمارستان بستری هستند.

وزیر کشور گفت: اموال مسافران هم اکنون در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفته است و هیچ گونه مصدوم و مسافر در محل حادثه نیستند.

آغاز ریل گذاری در محل وقوع حادثه

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس از پایان امداد رسانی به مصدومین حادثه قطار مشهد-یزد در ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح امروز و آغاز عملیات ریل گذاری در محل وقوع این حادثه خبر داد.

 رحیمی با اعلام این خبر  گفت:  مجروحان سرپایی این حادثه به بیمارستان شهید مصطفی خمینی طبس اعزام شدند و مسافران نیز بعد از انتقال به ایستگاه راه آهن طبس با اتوبوس به یزد رفتند.

فرماندار ویژه طبس گفت: امداد رسانی به مصدومان این حادثه که در ۸۵ کیلومتری طبس و در ایستگاه مزینو اتفاق افتاده، ساعت‌های ابتدایی صبح به پایان رسید و عملیات ریل گذاری هم از ساعت ۱۳ آغاز شده است.

رحیمی گفت: براساس وعده مسئولان راه آهن، امکان عبور قطار از این مسیر برای جا به جایی مسافران، از امشب فراهم خواهد شد.

دو علت حادثه قطار مشهد - یزد اعلام شد

رئیس انجمن شرکت های حمل و نقل ریلی مسافری گفت: بی دقتی لوکوموتیوران و تنظیم نبودن فاصله قطار با ریل، از علت های اصلی وقوع حادثه ریلی امروز است.

رجبی گفت: در حادثه ریلی (مشهد - یزد) بی دقتی لوکوموتیوران مشخص است، چرا که با وجود آنکه عملیات بازسازی خط وجود داشته اما فاصله قطار با ریل تنظیم نشده بود و این قطار اولین قطاری بوده که امروز از این خط عبور کرده است.

به گفته رئیس انجمن شرکت های حمل و نقل ریلی مسافری به طور معمول در این کنار خط همواره بالاس و تراورس تعویض می‌شده و اگر لوکوموتیوران در این حادثه ترمز نمی‌کرد، شاهد عبور قطار از کنار بیل مکانیکی بودیم و حادثه ای هم در این مسیر رخ نمی‌داد اما باید منتظر بود تا اطلاعات دقیق تری ارائه شود. هم اکنون وزیر راه و شهرسازی، وزیر کشور و مدیرعامل راه آهن در منطقه وقوع حادثه حضور دارند.

با مقصران حادثه واژگونی قطار مشهد -یزد برخورد خواهیم کرد

صالحی مدیرعامل راه آهن گفت: علت حادثه قطار مشهد یزد از سوی کمیسیون عالی به عنوان مرجع رسمی بررسی سوانح ریلی، در حال بررسی است.

او گفت: پس از جمع‌بندی این کمیسیون، نتیجه آن به اطلاع هموطنان خواهد رسید.

صالحی گفت: پیگیری فوری و کامل تا حصول نتیجه و شناسایی و برخورد با مسببین و مقصران حادثه ریلی امروز را در دستور کار داریم.

۸۶ مصدوم در پی حادثه قطار مشهد - یزد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در خصوص مصدومان حادثه قطار مشهد - یزد که در بیمارستان شهرستان طبس بستری شده اند، گفت: تا کنون در این بیمارستان ۸۶ بیمار بستری شده اند .

موسوی گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی یزد، مشهد و زاهدان برای کمک به مداوای مصدومین این سانحه و اعزام تیم‌های پزشکی، پرستاری و اورژانس ۱۱۵ استان به محل حادثه اعلام آمادگی کردند.

او  گفت: افرادی که در بیمارستان بستری شده اند مشکل جدی ندارند، جای نگرانی وجود ندارد و قسمت عمده این افراد ترخیص خواهند شد.

حال عمومی همه مصدومان خوب است

میعاد فر رئیس اورژانس کشور گفت: حادثه قطار مشهد - یزد ۸۶ مصدوم داشت که هم اکنون حال عمومی همه این مصدومان خوب است.
 
او گفت: ۸۰ نفر از این مصدومان تا ساعاتی دیگر از بیمارشتان شهید سید مصطفی خمینی طبس ترخیص می‌شوند و ۶ نفر باقیمانده که بیشترشان اهل استان یزد هستند برای ادامه درمان به یزد منتقل می‌شوند.

همه امکانات برای امدادرسانی به مصدومان حادثه خروج قطار از ریل بسیج شود

 رئیس جمهور در تماس با استاندار خراسان جنوبی و یزد و فرماندار طبس پیگیر آخرین وضعیت مصدومان و بازماندگان حادثه ریلی طبس شد و دستوراتی برای بررسی علل حادثه صادر کرد.

اعزام مصدومان حادثه خروج قطار از ریل به بیمارستان شهید مصطفی خمینی طبس

اعزام دو تیم بحران پزشکی قانونی استان به طبس

مدیر کل پزشکی قانونی خراسان جنوبی گفت: دو تیم بحران پزشکی قانونی استان برای مشخص کردن هویت پیکرهای ارجاعی به طبس اعزام شده اند.

توکلی گفت: پزشکی قانونی استان به صورت شبانه روزی و با بکارگیری همه امکانات برای تعیین هویت پیکرهای ارجاعی اقدام و تلاش می کند.
به گفته او پیکرهای عزیزان فوت شده در این حادثه درکوتاهترین زمان ممکن به خانواده های آنها تحویل خواهد شد.

مسیر ریلی برای عبور قطار بعدی بازگشایی می شود

قناعت استاندار خراسان جنوبی گفت:۸ واگن از ریل خارج شد که ۳ واگن از آن‌ها واژگون شده و عملیات برای برگرداندن واگن‌ها به حالت اولیه در حال انجام است که پیش بینی می‌شود تا عصر امروز ریل آزاد شود و مسیر برای عبور قطار مشهد-بندرعباس آماده شود.

او گفت: زیر واگن‌هایی که هنوز واژگون هستند احتمال یافتن افراد مصدوم و یا فوتی به صورت محدود  وجود دارد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: مسافران با قطار ویژه به طبس انتقال یافتند تا از طبس با اتوبوس‌های پیش بینی شده به مقصد خود که یزد است عازم شوند.

وخامت حال ۱۵ حادثه دیده

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: قطار مسافربری مشهد-یزد ۴۳۰ مسافر داشت که ۵۰ نفر مصدوم شدند و حال ۱۵ نفر وخیم است.

رضایی گفت: مصدومان بدحال به مراکز درمانی اعزام شدند و بقیه مصدومان به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند.

.او گفت: انتقال مصدوم به ۲ صورت زمینی و هوایی در حال انجام است و دیگر مسافران قطار از طریق اتوبوس به مشهد اعزام می‌شوند

دستور وزیر بهداشت برای رسیدگی فوری به مصدومان خروج قطار مسافربری مشهد - یزد

در پی خروج قطار مسافربری مشهد-یزد و‌ کشته و مصدوم‌شدن شماری از هموطنانمان، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تماس تلفنی با دکتر جعفر میعاد فر، رییس اورژانس کشور، دکتر سید محمد موسوی میرزایی، رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و دکتر عمیدالدین خطیبی، رییس دانشگاه علوم پزشکی یزد خواستار پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی یزد و آمادگی کامل مراکز درمانی بیمارستان‌های خراسان جنوبی و بسیج امکانات برای درمان مصدومان این حادثه شد.

دکتر بهرام عین اللهی در تماس تلفنی با رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان جنوبی تاکید کرد: ارائه سریع خدمات درمانی مطلوب به مصدومان حادثه انجام گیرد.

وزیر بهداشت همچنین به دکتر جعفر میعاد فر، رییس اورژانس کشور ماموریت داد تا در محل حادثه حاضر شود.

وزرای کشور و راه و شهرسازی در محل حادثه قطار در طبس حضور یافتند

 رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی و احمد وحیدی وزیر کشور همراه با استاندار یزد ظهر امروز چهارشنبه برای بررسی آخرین وضعیت حادثه قطار مشهد - یزد به شهرستان طبس سفر کردند و سپس در محل حادثه حاضر شدند.

مصدومین حادثه خروج قطار از ریل از ۲ ماهه تا ۹۰ ساله

لیست اسامی مصدومان حادثه‌ی قطار مشهد_یزد که تا این لحظه به بیمارستان طبس منتقل شدند

احتمال افزایش فوتی ها وجود دارد

ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات کشور گفت: آمار فوتی های در صحنه ۱۰ نفر بوده که آمارهای غیررسمی نشان می دهد تعدادی از مصدوم بدحال نیز جان خود را از دست دادند ولی هنوز آمار دقیقی منتشر نشده است.

او گفت : هم اکنون مصدوم در صحنه حادثه نداریم و منتظر ورود جرثقیل سنگین برای جابجایی واگن ها هستیم

تصاویر هوایی از محل حادثه خروج از ریل قطار مشهد-یزد

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی صبح امروز به اتفاق میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن کشور و فرشید جعفری مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی عازم محل حادثه خروج از ریل قطار مشهد-یزد شدند.

روایت حادثه قطار مشهد _ یزد از زبان یکی از مصدومان

پرونده قضایی برای حادثه خروج قطار مسافربری طبس – یزد از ریل تشکیل شد

دادستان استان خراسان جنوبی از اعزام دادستان طبس به محل وقوع حادثه خروج قطار مسافربری طبس – یزد و تشکیل پرونده قضایی برای بررسی علت وقوع این حادثه، خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین علی نسایی زهان با بیان اینکه احتمال افزایش تعداد تلفات و فوت شدگان این حادثه وجود دارد، گفت:پس از وقوع این حادثه با صدور دستوری به دادستان شهرستان طبس وی ماموریت پیدا کرد تا با حضور در صحنه حادثه، موضوع را تحت بررسی قضایی قرار دهد.

.او گفت: پرونده‌ای در این زمینه در دادسرای شهرستان طبس تشکیل شده است

پس از بررسی‌های تکمیلی جزییات این حادثه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و با مقصران احتمالی وقوع این حادثه، برخورد‌های لازم قضایی صورت خواهد گرفت.

 

 

 

 

 

 دستور وزیر کشور به استاندار خراسان جنوبی برای رسیدگی فوری به حادثه قطار در طبس

وزیر کشور در تماس تلفنی با استاندار خراسان جنوبی، خواستار حضور در محل حادثه قطار مسافری در طبس و ارسال سریع امکانات لازم برای رسیدگی به حادثه دیدگان شد.

وحیدی صبح چهارشنبه در تماس تلفنی با جواد قناعت ضمن گرفتن آخرین گزارش ها از حادثه واژگونی قطار مسافری در طبس، از استاندار خواست به سرعت خود را به محل حادثه برساند.

او همچنین از زمان وقوع این حادثه در تماس با رئیس جمعیت هلال احمر، رئیس اورژانس، مدیرعامل راه آهن و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، آخرین وضعیت این حادثه را جویا شد.

بر اساس دستور وزیر کشور، یک بالگرد امداد رسان هم به محل حادثه اعزام شده است تا مصدومان هرچه سریع تر به مراکز درمانی منتقل شوند.

اعزام بالگرد و تیم واکنش سریع امدادی از خراسان رضوی به محل حادثه طبس

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: یک فروند بالگرد و تیم واکنش سریع امدادی این استان برای امدادرسانی به حادثه خروج از ریل قطار طبس - یزد به منطقه حادثه اعزام شد.

اعزام بالگردهای   ۳  استان به محل حادثه

کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: ۳ بالگرد، ۱۰ تیم واکنش سریع و خودرو‌های نجات به محل حادثه اعزام شده اند.

او گفت: تیم‌های خراسان رضوی، کرمان، یزد و اصفهان نیز در حالت آماده باش هستند.

عباسی معاون اورژانس خراسان جنوبی نیز از اعزام بالگرد اورژانس از بیرجند و آمبولانس‌ها و اتوبوس آمبولانس به محل حادثه خبر داد.

اعزام گروه های امدادی-درمانی به محل حادثه

میرجلیلی مدیرکل مدیریت بحران استانداری گفت: ۷ دستگاه آمبولانس به محل حادثه رسیده اند و ۱۲ دستگاه در حال عزیمت هستند.

او افزود:چند فروند بالگرد هم از استان‌های یزد و خراسان رضوی به محل حادثه اعزام می‌شوند.

میرجلیلی گفت:اتوبوس آمبولانس از فردوس در حال عزیمت به محل حادثه است.

کادر درمانی از جمله جراح ارتوپد و نیرو‌های امدادی با بالگرد به محل حادثه رسیده اند.

اولین گروه مصدومین به بیمارستان طبس اعزام شدند.

اعزام ۲ تیم هلال‌احمر از اصفهان به حادثه واژگونی قطار در محور طبس _ یزد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: دو بالگرد موجود در استان اصفهان در وضعیت آماده‌باش قرار دارند و دو تیم از هلال‌احمر برای کمک‌رسانی به حادثه دیدگان واژگونی قطار در محور طبس به یزد اعزام شد.

توضیحات رحیمی فرماندار شهرستان طبس در خصوص جزئیات حادثه  

 

 
بیشتر بخوانید

خروج قطار از ریل بر اثر برخورد با بیل مکانیکی

 مسافران مشهد - یزد با قطار فوق العاده به طبس اعزام شدند


 

 

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۱۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۳۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
آیا وقت آون نشده که راه آهن حداقل توی لکوموتیو ها دوربین نصب کنه ببینه راننده های قطار چکار می کنند که سانحه میشه؟؟؟؟؟ چند تا دیکه باید سانحه و کشته بدیم تا این کار انجام بشه؟
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۱
سلام
خدا رحمت کنه کسانی مرده اند
و انشاءالله هم که مصدومین، خدا هر چه زودتر شفاشون بده
و اینکه می خواستم بگم ناشکر نباشید این اتفاق ها امتحان الهی هست
من خودم یزدی هستم و درک می کنم
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
یعنی راننده کور بوده؟ بیل به این بزرگی ندیده؟
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
همون هاییی که دولت دیروز میگفت حالشو وخیم امروز رحمت خدا رفتن تا همی امروز صبح تعداد فوتی ها ۱۶ نفر بود اما الان شده ۲۲ نفر فوتی خداوند ب بازناندگان صبر بده تسلیت تسلیت صبحی دولت اعلام کرد که استان یزد عذاری عمومی خدا رحمت کنه گذشت گان را خداوند صبر بده ب خانواده هایییی فوت شده گان
امید رضا
۱۱:۱۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
تسلیت
ناشناس
۱۰:۵۶ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
بیل مکانیکی تو اون بیابانی چه غلطی میکرده. اونم کنار ریل. این حادثه مشکوکه.
ناشناس
۱۰:۰۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
اینقدری‌که‌حوادث‌ریلی‌تخت‌گازداره‌جلومیره‌گوی‌سبقت‌روازحوادث‌جاده‌ای‌هم‌ربوده‌
امین
۰۷:۴۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
بیل مکانیکی اونقدر قدرت داره که یه قطارو از خط خارج کنه ؟
ناشناس
۰۶:۵۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
باید کاری کرد که راننده های قطار ده کیلومتری خودشونو ببینن
ناشناس
۰۰:۳۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
سلام
صد در صد خرابکاری هست ...
ناشناس
۲۳:۳۹ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
سوءمدیریت- بیسوادی- بی لیاقتی
محمد
۲۳:۱۹ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
اگه الان اين انفاقات مختلف كه در اين چند هفته پشت سرهم رخ داده در زمان دولت آقاي روحاني بود
افراد جارچي و شيپور بدست هايي كه وظيفه آنها فقط به فقط تخريب حزبي و سياسي است زمين و زمان را به هم دوخته بودن كه بخاطر وجود اين دولت
است و قيامت نزديك اما خالا مي گويند امتحان الهي
و تقدير و سرنوشت روزگار است در ضمن آقاي زاكاني فساد ستيز نمايشي پوششي شهردار آبادان جديدأ و
بعد از انتصاب شما شهردار آبادان تعيين شدن و ايشان بودن كه به هيچ كدام از هشدارهاي نظام
مهندسي توجه اي نكردن
ناشناس
۲۳:۱۶ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
پوشش متروپل
ناشناس
۲۳:۰۰ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
مقصر کرونا بود
محمدحسین
۲۲:۵۵ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
این اتفاقات ناگوار در همه جای جهان رخ می دهد.تو آمریکا مدرسه رو به رگبار می بندند به جای شلوغ بازی ابراز همدردی می کنند اما تو ایران مردم رو به تظاهرات تحریک می کنند.
ناشناس
۱۰:۳۵ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
بله ولی تو کشورهای دیگه کل قطار از ریل خارج میشه دونفر کشته میده بعلت ایمنی قطارهاشونو
پرسنال
۲۲:۴۶ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
خیلی فوری باید با لوکوموتیر رانش برخورد بشه
ناشناس
۱۰:۳۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
لوکوموتیر نیست لوکومو شهریوره
ناشناس
۲۲:۲۳ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
از بس به همدیگه داریم رحم میکنیم.بلا پشت بلا نازل میشه
ناشناس
۲۲:۱۳ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
قسر در رفتیم که هنوز زنده ایم.
محمد
۲۲:۰۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
غلط کرده گفته لوکوموتیوران مقصر هست...
تنظیم نبودن فاصله قطار با ریل دیگه چه حرف مسخره ای هست...
بابا یخورده فرار به جلو نکنین، مرد باش استعفا بده، چرا گردن لوکوموتیوران بد بخت میندازی، نامردی ام حدی داره...
ناشناس
۲۱:۵۶ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
سلام ایشالله تمامی آنهایی که مسافر زود خوب بشن انشالله
شهروند
۲۱:۵۳ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
پرداخت خسارت ؟! یعنی قراره با این مبلغ قطعات مسدومین و فوت شده ها تعویض و تعمیر بشن ؟! این چه نوع بینشیه ؟! مگه خودرو و ابزار و ... بودن ؟! یعنی اینا به داغ دیده ها به چه چشمی نگاه میکنن ؟!
ناشناس
۲۱:۴۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
جهان هفتم شدیم.
ناشناس
۲۱:۳۱ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
از جهان سوم هم بدتر شدیم.
از افغانستان هم ذلیل تر شدیم.
واویلا
سخن حق
۲۲:۲۱ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
سلام. خب حالا چون یک حادثه پیش اومده معناش اینه که ذلیل شدیم؟ حادثه ی غیرمنتظره چه ربط معنایی با ذلت داره؟ چرا اینطوری فکر میکنید؟
ناشناس
۲۳:۵۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
یعنی چی این حرف که از افغانستان هم ذلیل تر شدیم
ای کاش یکم جلوی زبونتونو میگرفتین یا میفهمیدین چی ازش درمیاد همین کارارو میکنید بین همه فرق میزارید که این اتفاقا میوفته ای کاش کمی انسان باشیم
Bakhtiyari
۲۱:۲۴ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
#اعدام راننده بیل و مقصران
#اعدام راننده بیل و مقصران
#اعدام راننده بیل و مقصران
#اعدام راننده بیل و مقصران
#اعدام راننده بیل و مقصران
#اعدام راننده بیل و مقصران
#اعدام راننده بیل و مقصران
#اعدام راننده بیل و مقصران
#اعدام راننده بیل و مقصران
#اعدام راننده بیل و مقصران
#اعدام راننده بیل و مقصران
#اعدام راننده بیل و مقصران
#اعدام راننده بیل و مقصران
#اعدام راننده بیل و مقصران
#اعدام راننده بیل و مقصران
#اعدام راننده بیل و مقصران
ناشناس
۲۱:۱۰ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
آقایان از رییس جمهور تا وزیر ، استاندار ، وووووووو همه دستور میدن ، این یعنی چی ، چه دردی رو دوا میکنه ، یا اینکه فلان مقام دستور داده هرچه سریعتر دیه از دست رفتگان پرداخت شود ، خدایی الان بازماندگان منتظر دیه هستند. واقعا متاسفم.
حسن حلفی
۲۰:۴۸ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
هر دم از این باغ بری میرسد، که فقط و فقط دودش توی چشم ما مردم بیچاره میره
ناشناس
۲۰:۱۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
چرا اینقدر بلا زیاد شده
ناشناس
۲۰:۰۰ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
آقای رئیس جمهور چرا دستور نداد ریل ها رو در کشور درست کنید.البته هم فایده ای نداشت هم می گفت.
مرصاد
۱۹:۵۸ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
سوزنبان باید تذکر می‌داد ساعت رسیدن قطار نزدیکه وگرنه سرعت قطار انقدری بالا هست که نه لوکوموتیو ران متوجه جلوش بشه نه بیل مکانیکی بتونه خودشو از ریل خارج کنه.بله ابنکه توی طبس چنین اتفاقی افتاده می‌تونه مشکوک هم باشه.
#طوفان_شن
Bm
۰۰:۲۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
سلام
صد در صد خرابکاری هست ... راننده بیل اینقدر احمق نبود... جایی را انتخاب کردن که نشود کاری کرد
ناشناس
۱۹:۵۲ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
تبدیل به جهان چهارم شدیم.
ناشناس
۱۹:۳۹ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
اخرش نفهمیدیم بیل کنار ریل بوده یا روی ریل اگه کنار بوده خوب مقصر راننده پرایده اگه روی ریل بوده مقصر پژوه تمام
Mohsen
۱۸:۴۳ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
چرخ قطاربایدعوض میشدمناسب دمای جغرافیای ریلی ایران نبوده!؟
ناشناس
۱۷:۳۴ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
چه خرداد پر حادثه‌ ای شده
پیمانکار
۱۷:۱۴ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
بی دقتی لوکوموتیوران مشخص است، چرا که با وجود آنکه عملیات بازسازی خط وجود داشته اما فاصله قطار با ریل تنظیم نشده بود و این قطار اولین قطاری بوده که امروز از این خط عبور کرده است.
بیل مکانیکی سازنده و نجات دهنده هست مثل متروپل و پلاسکو راننده های خیلی زحمت کش سختی دیده وفنی دارند.
چرا بیل 120هزار دلاری تو ایران 9میلیارد شده درد معدن دار راهسازی کشاورز به کی بگیم
ناشناس
۱۷:۰۰ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
حوادث انسانی درایران بیشتر از حوادث طبیعی اون شده؟؟؟
!
ناشناس
۱۶:۵۵ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
وقتی متخصص های ما بیکارن این میشه
ناشناس
۱۶:۵۳ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
اون از ابادان اینم از مشهد-یزد
ناشناس
۱۶:۲۶ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
گرانی یادمون رفت متروپل و قطار بعدی
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
وجدان کاری نیست نیست نیست .
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
مرگ بر آمریکای جنایت کار هرچی میکشیم از اینه
محمد رضايي
۲۳:۲۱ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
اسرائيل و كشورهاي اروپايي و رسانه هاي معاند و
دشمنان داخلي ووو فراموش كردي
ناشناس
۲۳:۲۲ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
چ ربطی ب امریکا داشت حالا ؟؟؟؟ از بس گفتین مرگ فقط واس خودمون میاد
ناشناس
۱۵:۳۲ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
احساس میکنم مرگ ملت دیگه عادی شده الان کامنتارومیخونم میبینم بازافرادی که توخواب جهالت به سرمیبرن!
اره ایران قشنگه ولی ازنگاه شازده ها !!!
ممد
۱۹:۳۰ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
یاس حق میگه ایران قشنگه ولی ازنگاه شازده ها
ناشناس
۱۵:۲۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
قرار دادن بیل مکانیکی وسط ریل اون هم وسط بیابان خیلی عمدی و از پیش طراحی شده به نظر میرسه.
سخن حق
۲۲:۲۲ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
سلام. گفتند کنار ریل بوده
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
من قضاوت اشتباه کردم و فکر کردم مقصر راننده بیل مکانیکی درصورتی که راننده لوکوموتیو نباید ترمز می کرده وچون ترمز گرفته باعث این موضوع شده البته برطبق گفته مسئول مر بوطه
ناشناس
۱۹:۱۲ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
قطار مثل ماشین نیست که با ترمز به راست و چپ حرکت کنه، قطعا مشکل از جای دیگه ای بوده
ناشناس
۲۲:۲۵ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
اصلا اینطوری نیست عزیز ترمز قطار واسه اعمال کردن ترمز هست دیگه از اسمش هم مشخصه ربطی نداره قطار همیشه ترمز میکنه اونموقع هرروز خدانکرده باید شاهد خروج از خط باشیم،سواد رسانه ای داشته باشیم
ناشناس
۲۲:۴۰ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
شما باشی بیل مکانیکی یهو وسط ریل ببینی ترمز نمیکنی؟ لابد مثل... باید رد میشده انگار نه انگار بیل مکانیکی بوده!
محمد
۲۳:۲۵ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
بايد قطارها را هم به ترمز ABS و يا همان ضد قفل و كيسه هوا براي مسافران مجهز كنن
( نه غلام )
علیرضا
۰۱:۵۶ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
دوست عزیز قطار کامل با بیل مکانیکی برخورد کرده که بیل با آن وزن چپ شده که نشان میده بیل حداقل در مسیر برخورد بوده.البته اگر فیلمها وعکسهای اولیه را حذف نکنندبرید و ببینید
Mary
۱۵:۱۴ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
اینا ادمند که فوت شدند داغش تا سال ها خونوادشونو
میسوزونه

راننده قطار و بیل هم از همین مردمند

فقط بلدیم بهم حمله کنیم

به هر بهونه ای گول امریکا و انگلیسی رو بخوریم

و هیچکس وظیفشو درست انجام نده

این میشه دو تا موجود نفهم این همه ادمو بکشتن می‌دهند

بیل مکانیکی وسط ریل چه غلطی می‌کرد?????
برانکو ایوانکوویچ
۱۵:۵۶ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
من متاسفم برای یه عده که هرچیزی رو به آمریکا و اسرائیل انگلیس ربط میدن
از صمیم قلب متاسفم براتون
ناشناس
۱۵:۱۴ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
ای خدا .
ناشناس
۱۵:۰۴ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
تا وقتی که آدم های متخص ما تو اسنپ راننده باشن افراد نالایق مدیر ومهندس باشن وضعیت همین هستش
ناشناس
۲۱:۴۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
الان افراد نالایق رئیس جمهور هستند.
ناشناس
۰۳:۲۶ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
دمت گرم که گل گفتی
مسعود
۱۴:۵۹ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
احتمالا، کار بی وطنای منافقینه باید کار اینارو یسره کنیم
ناشناس
۱۵:۴۰ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
منفی دادم ولی موافقم از این نظر که نباید اینهمه بیگانه افغانی و غیره در گشور باشن که کنترل هم‌نمیشه عالبا
ناشناس
۱۴:۵۸ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
آنقدر قطارها قدیمی باید هم از ریل خارج بشه
حمید
۲۱:۳۳ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
قطار قدیمی نبوده من خودم خارج رفتم بدتر ازاین قطارها اونجا هست
ناشناس
۱۴:۵۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
اگه بخاطر بیل بود چرا واگن های عقب خارج شدند؟
این اتفاقات سریالی بلافاصله بعد کرونا مشکوک است
لیلی
۱۴:۵۶ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
خدا به خانوادهاشون صبر بده روحشان شاد
عمار
۱۴:۵۰ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
به نام خداوند جان و خرد :
اولا قطار با هر سرعتی هم که ترمز میخ بگیرد نباید از ریل خارج شود مگر اینکه ریل و چرخهای قطار مشکل داشتند ثانیا اگه دقت کنید همه واگنها که از ریل خارج شدند سالم افتادند روی زمین و له لورده و مچاله نشدند و جای تشکر از سازندگان واگنهای مستحکم استاندارد ساز ایمن را دارد ثالثا اگر تمامی مسافران قطار هم همچون مسافران خودروهای شخصی و مسافران اتوبوسها و مسافران هواپیما و مسافران کشتیهای مسافر بری هنگام نشستن روی صندلیهاشون و یا تخت خوابهاشون کمربندهای ایمنی نجاتشون را می بستند انقدر زیاد آمار مسدومین و فوتیهای این حادثه انقدر زیاد نبود و اگر هم صندلیها و تخت خوابهای قطار فاقد کمربند ایمنی نجات هستند می بایست برایشان کاربگذارند مطمعنا هنگامی که قطار در حال حرکت یهو ترمز میخ گرفته همه مسافران با شدت هر چه تمام تر به اطراف محکم برخورد کردند و شدت ضربات وارده به جسمشان باعث کشته شدنشان و مسدوم شدنشان شده در صورتی که اگر کمربند استاندارد با کیفیت ایمنی صندلیهاشون و تخت خوابهاشون رو بسته بودند جز چند نفر مسدوم سطحی انگشت شمار که سرپایی هم درمان می شدند و جراحات سطحی داشتند اینچونین مسدومان و کشته شدگانی نداشت . برای مغفرت و شادی ارواح کشته شدگان این حادثه بفرستیم رحم الله من یقرا الفاتحه مع اخلاص و صلوات و به بازماندگانشان تسلیت عرض می کنیم برای بازماندگانشان از درگاه الهی خداوند جل جلاله طلب صبر اجر می کنییم و باید دیه و خسارات وارده مختلف به خانواده های بازماندگان کشته شدگان و مسدومان پرداخت شود . والسلام و صلوات التماس دعا .
ناشناس
۱۵:۵۰ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
چوخ دانیشما
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
توصیه میکنم دولت محترم همین امروز عذای عمومیا اعلام بفرمایند
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
عزیزم فلن چیزی مشخص نیست چرا شلوغس میکنید
ناشناس
۱۵:۵۰ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
جوگیر محترم
ناشناس
۲۲:۴۴ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
این همه فوتی داشتیم بد میگن چیزی معلوم نیست
عزا عزاست امروز !
ناشناس
۱۴:۳۴ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
ببینین سهل انگار چند نفر و نفرات که بیل مکانیکی را بر روی ریل رها کردند و رفتند چه کشتاری راه انداخت
Bakhtiyari
۱۴:۲۹ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
افرادی که بیل مکانیکی گذاشتند باید اعدام شوند زیرا اینقدر فهم و درک و شعور و مرام و اخلاق و معرفت نداشتند که بیل را سر راه قطار نگذارند و یک درصد هم احتمال نمی‌دادند آیا!!!!!!!؟؟؟؟؟؟
زاگرسی
۱۴:۲۲ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
هنوز رانندگان یاد نگرفتن حتی در صورت نبود هیچ مسافری و اصلا بر فرض محال خط متروکه هم که باشد، بیل مکانیکی وسط ریل چکار میکرد .
ناشناس
۱۴:۱۵ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
اخه بیل میکانیکی وسط ریل چی غلطی میکرده رانندش هر کی هست باید خدایش اعدامش کنند اخه چقدر ادم .................. باید باشه
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
بیل کنار ریل بود ترمز قطار باعث خارجشدنش از ریل شد
ناشناس
۱۴:۰۶ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
انگاری خدا داره امتحان ازمایشی کنکور میگیره که هر هفته این بلاها سر کشور میاد

خدایااااااا بسهههههه دیگههههه
ناشناس
۱۵:۵۳ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
از بس کل مردم فاز منفی دارن و منتظر اتفاقای بد هستن و انرژی منفی دارن هرروز یه چیزی میشه. یکم افکارتونو مثبت کنید درست فکرکنید وانقد بهم دیگه فاز منفی ندید ایشالله همه چی درست میشه
ناشناس
۱۴:۰۴ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
قطار کنار بیل میکانیکی رنگش با این واگن های اسیب دیده یکی نیست!
ناشناس
۱۳:۵۶ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
این حوادث طبیعی است...هنوز ادامه دار هم هست...اگه این حوادث نباشه..من فکرم می‌ره سراغ چیزایی که نباید بره
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
یعنی تو این کشور یک خبر خوب نیست یه روز بشنویم.هر روز باید خبر بد باشه
یه بنده خدا
۱۳:۳۱ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
اونایی که میگن بیل چیکار میکرده قطار داشته میومده بیل توخط بوده داشته خط تعمیر میکرده قطارم هرچی بوق میزنه بیلیه متوجه نمیشه بعضیا میگن پا پیکنیک بوده داشته حال مکرده جنسشم شما بگید
عادل
۱۳:۲۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
بیل مکانیکی وسط راه قطار چه غلطی میکرد؟
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
لابد یه غلطی میکرده دیگه! قرار نیست همه چیز رو منو شوما بدونیم که! الان همه باید یادشون بره گرانی افسارگسیخته و متروپل و قطعنامه هسته ای و....! الان باید ملت را مقاوم کرد! عین فولاد آبدیده! که هر چی بزنی تو سرش خم به ابرو نیاره.
ناشناس
۱۴:۳۰ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
چه عطی می کردن ‌‌ً؟
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
بیل مکانیکی انجا چه غلطی میکرد ؟
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
به نظرتون عجیب نیس
ناشناس
۱۴:۱۱ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
کلا ایران شده سرزمین عجایب .
ناشناس
۲۳:۲۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
چرا خیلی هم عجیب یبار اخبار میگه قطار از ریل خارج شد یساعت بعدش میگه با بیل میکانیکی ب خورد کرده
بی صاحب
۱۳:۱۸ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
ای وااااااااای
ناشناس
۱۳:۰۸ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
کشور امتحانات الهی
ناشناس
۱۷:۲۰ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
شلوغش نکن این اتفاقات کما بیش در همه جای دنیا پیش میاد
ناشناس
۱۲:۵۶ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
انحراف افکار عمومی از بحث حق و حقوق بازنشستگان .........!!!!
ناشناس
۱۳:۴۰ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
یعنی آخرشی!!!
ناشناس
۱۳:۴۹ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
و گرانی قریب الوقوع بنزین و نان!
ناشناس
۲۱:۲۸ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
واقعا بی ذاتی هموطنانت میمیرن و تو بفکر شکمی
ناشناس
۲۲:۵۳ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
بازنشسته ها چقدر آرزوهای دور و دراز دارند .
ناشناس
۱۲:۴۶ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
خدایا اینهمه ازما امتحان میگیری خسته نشدی؟
ناشناس
۱۳:۱۲ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
خدا کلا امتحان نمی گیره.روزگار امتحان می گیره.خدا قواعد تعیین می کنه و روشون،نظارت می کنه و هر کی قانون رو بد اجرا کرده باشه یا کلا اجرا نکرده باشه یا ضدش رو اجرا کرده باشه رو کاملا نابود می کنه.
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
تو که فعلا امتحانت این شده که در صفحات مجازی حرف بیخود میزنی! وقتی حد و حدود خودت در مقابل خداوند متعال رو نمیدونی حرفت میشه حرف مفت! نمرود با آن هم قدرت و شاخ و شانه کشیدنش آخرش یک پشه به درک واصلش کرد، حالا ما این وسط چی میگیم؟!
ناشناس
۰۷:۵۶ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
چرا نمراتشو اعلام نمیکنه؟
سها
۱۲:۴۴ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
این مسیر که بیابون بوده. نه پیچ و خم داشته نه پلی ...ماک قراره از مسیر لرستان رد بشیم خدا ب دادمون برسه
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
کمترین ارزش تو دنیا جون ادماس.
امير
۱۳:۲۲ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
جون آدما تو دنیا بي ارزشه ديگه هر روز كه از خونه مياييم بيرون بايد حواسمون باشه فقط نميريم و سالم برگرديم خونه
ناشناس
۱۲:۴۲ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
بیل مکانیکی وسط ریلی که قطار هر لحظه ممکنه رد بشه چیکار میکنه؟
ناشناس
۱۲:۳۸ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
کی بود کی بود من نبودم. من که دروغ زن نبودم!!!!!!
ناشناس
۱۳:۵۰ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
گرفتم...
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
موضوع تصادف قطار،علت عدم مدیریت صحیح مدیریتی که می توانست با یک هماهنگی ساده از بروز حادثه جلوگیری کنه،علتهای فرعی دیگه میتونه فرسودگی زیر ساخت ها باشه
علی
۱۲:۳۰ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
وزیر بهداشت دستور داد
وزیر کشور دستور داد
رئیس هلال احمر دستور داد
استاندار ...
معاون اول
ورئیس جمهور هنوز فرست دستور دادن هم پیدا نکرده اند؟
شبیه سی....می مونه
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
چطور در متروپل 14 نفر رو دستگیر کردید اما اینجا به مقصر کمتر از گل نمیگید؟ اینه عدالت شما برای خودی و غیر خودی؟
ناشناس
۱۳:۵۱ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
اینجا مقصر بیل مکانیکی است! اگه میتونی برو ازش بازجویی کن!
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
یک بررسی کلی در مدیریت های راه آهن لازم است .
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
ضمن تسلیت به خانواده های داغدیده حادثه ، متاسفانه یک عده ای کار و بار ندارند و تا اتفاقی تو مملکت میفته شروع میکنن به اظهار نظر که بگن ما هم بلدیم حرف بزنیم .
از این اتفاقات ( ریزش ساختمان ، سقوط هواپیما ، تصادف قطار ، زلزله ، آتشفشان ، سونامی ، غرق شدن کشتی و هزاران اتفاق دیگه در سراسر دنیا میفته و غیر قابل انکار هست .
اگر اتفاقات را رسانه ای نکنند یک عده میگن چرا ما باید از رسانه های خارجی بشنویم اگر هم سریع خبرش تو ایران پخش بشه فریاد وامصیبتای آنها بلند میشه که چرا این اتفاقات فقط در ایران میفته .
ترا بخدا این انگشت مبارکتون رو که در حال حاضر حکم زبانتان را دارد الکی روی صفحه کلید گوشیتون نکوبید و بیخودی حرف نزنید .
هرچیزی را زود قضاوت نکنید .
یک بیل مکانیکی بی تدبیری و بی عقلی کرده ( طبق گزارشات فعلی ) و اتفاق ناگواری افتاده . حالا یک عده بیکار می نشینن و نقشه می ریزن که این اتفاق را به کی و چی ربطش بدن .
بابا از خدا و روز قیامت بترسید . اگر مسئولی کم کاری یا اختلاس یا سواستفاده جایگاهی میکنه به خدا بسپارینش . خداوند خودش بهترین قاضی و مجری عذاب برای مقصرین هست .
ناشناس
۱۴:۱۱ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
درود دوست من اما جمله آخر صحبتتون منطقی نیست توی این مملکت جواب نمی ده باید اختلاس گر رسوا شود
عذاب الهی حتما هست اما خدا هم نگفته سکوت کنید.
سخن حق
۲۲:۳۶ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
درود و احسنت
Asad
۱۲:۲۳ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
این حادثه مشکوک میزنه ازقبل طراحی شده انگار
ناشناس
۱۳:۳۵ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
کار اسرائیله
ناشناس
۱۲:۲۱ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
اینم تقصیر مهندس ناظره؟
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
نه تقصیر اونی که بیل مکانیکی رو از روی ریل قطار برده دیگه این بیشعوری یه نفر هر راننده می دونه که نباید یه همچین کاری انجام بده
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
«مهندس»؟ تو این مملکت مهندس نداریم همه بیکارالدوله هستن با یه مدرک زپرتی زیر بغل!
ناشناس
۱۲:۱۸ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
خیلی وقته زیر ساختها از تکنولوژی رور عقب مانده است
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
و همچنین مغزهایی که فسیل شدن!
ناشناس
۱۲:۱۴ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
تسلیت به مردم ایران شفای عاجل مصدومان
ناشناس
۱۲:۱۰ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
این دنیا دنیای انرژی است ، از بس گند همه چیو در آوردین تو هر جایی و استفاده از ادم ناکاربلد انرژی کشور منفی کردین که مردم بیگناه هم آسیب میبینن
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
خرافات
ناشناس
۱۲:۰۱ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
بلاهای کشور ما تمومی نداره
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
معلومه از همه جا بی خبری
ناشناس
۱۲:۰۱ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
ایران عزیز تسلیت ... چقدر کشته داریم هرروز خدا انگار بلا آمده یا اینکه هیچکس به فکر قطار های کهنه وفرسوده نیست چرا مهم نیست این همه آدم کشته میشن
ناشناس
۱۵:۰۸ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
مگه اتفاق برای قطارها ی شیک و جدید پر از تکنولوژی امریکا و انگلیس و آلمان نمیافتد اتفاق برای هر جسم در حال حرکت مافتد یا عمد یا غیر عمد شنونده باید درک داشته باشد
ناشناس
۲۳:۳۱ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
اره تا شبکه خبر اعلام کرد بلافاصله رفت سراغ کشورای دیگه ک چقد قطار از ریل خارج شده ولی هی کشوریو گفت کمتر از ۱۰ تا فوتی داشتن ....اینو هم بدونید محض اطلاع
ناشناس
۱۲:۰۰ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
الکی نظرندین مقصر فقط و فقط اون راننده بیل مکانیکی هست که این همه آدمو به کشتن داد
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
بیل مکانیکی اونجا بوده چرا بچه دوماه پیررمرد ۹۰
ساله یا خدا خودت صبر بده به همه
ناشناس
۱۱:۵۶ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
یکی نیست بگه آخه تو رو ریل قطار چکار میکنی
ناشناس
۱۲:۰۶ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
Speak correctly, whatever they are, this is not a state of speaking
ناشناس
۱۱:۵۳ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
مهندس ناظر قطارو دستگیر کنید.
ناشناس
۱۱:۵۱ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
خخخ قبلا می خندیدم به هندیا. ای داد بیداد. همه زیرساخت های این مملکت فرسوده شده نیاز به باز سازی داره. بعضیا میگن کار خرابکاری هست ولی بابا یه کم معقول فکر کنید وونجا ساختمان های فروریخته اینجا ریل و قطار کهنه . بهتره واقع بین باشیم
ناشناس
۱۲:۲۸ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
حالت خوبه با بیل مکانیکی تصادف کرده چه ربطی به زیر ساخت داره
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
درضمن این خط جدیده متل عهد دقیانوس نیست
ناشناس
۱۱:۴۸ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
کرونا روشو کم کرد رفت دیگه دلش برای ما مردم سوخت ولی نمیشه دیگه نمیشه
محمد
۱۱:۴۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
خدا رحمت کنه ریزعلی خواجوی و تمام مرحومین این حادثه رو
ناشناس
۱۱:۴۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
ای وای
چقدر حادثه و فوتی داریم
تصاویری هوایی اش که ترسناک بود
سعید
۱۱:۴۶ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
این اقدام فوری برای پیدا کردن مقصر حادثه منو کشته
ناشناس
۱۱:۳۸ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
این حادثه تروریستی هست شک نکنید. وگرنه بیل مکانیکی اونم تنعا وسط بیابون چمار میکرده
ناشناس
۱۱:۳۵ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
بیل مکانیکی هم اسراییل و امریکا گذاشتن وسط ریل.
ناشناس
۱۱:۳۵ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
بیل مکانیکی وسط ببابون او رو ریل قطار چیکلر میکرده؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۱۱:۳۳ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
اوکراین جنگه، روسیه جنگه، افغانستان نا امنه هر گوشه وکنارش پمپ منفجر میشه، پاکستان همینطور،، عربستان اعدام رو اعدام شیعه های مظلوم،، آمریکا تیراندازای های بی مورد، طوفان های خسارت بار،، امارات کسب و کار روز به روز ضعیف تر و دارن دست تو جیب مردم میکنن ،، یمن این همه آدم داره داخلش کشته میشه ،، فلسطین بیچاره رحم به صغیر و کبیرش نمیکنن،، زلزله های پی در پی تایلند ، ژاپن ، مالزی ،،، دیــــــــــــــــــــــگه چ خبرهایی میخواید ،حالا ما هم هیچ، صدای بی بی سی و اینترنشال جونمون ایی روزا دوباره شنیدنی هستش،، دوباره نقشه کشور باید ســــــــیاه کنن،امان از بی خـــــــــــــــــــــردی
ناشناس
۱۹:۰۴ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
دوغتو بنوش
ناشناس
۱۱:۲۸ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
خدارحمت شون کنه این که گفت زیرکوب با بیل فرق داره اگه شخصی باشه صاحبش بیچاره شد یعنی نمیدونسته که محل تردد قطاره
یافا
۱۱:۲۶ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
یا رب بلا بگردان....
ناشناس
۱۱:۵۲ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
پروردگار عقل داده و بصیرت خودت باید برگردانی بلا رو
منصور
۱۱:۱۹ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
نکنه بیل مکانیکی مال عبد الباقی بوده ؟؟
طاها
۱۱:۱۶ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
به نظر من چون من خیلی با قطار اشنا هستم و خودم داخل لوکوموتیو میشینم موضوع اینه که بیل مکانیکیدر حریم 6 متری اصلی قرار گرفته ولوکوموتیوبا ترمز اضطراری موجب شد هم با بیل مکانیکی برخود کند وهم مشکل درست شود نظر من=اگر لوکومتیو ترمز نمیگرفت قطار راه خودشو میرفت ودر اسیستگاه جولویش تعداد مستومان کم بودوبا قطار دیگه حرکت میکردند
طاها احمدیان
اسد
۱۲:۳۶ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
نابغه چطور به این نتیجه رسیدی. واگن ها سیستم ضد لغزش دارند. وبا ترمز سریع اتفاقی که باعث خروج از خط بشه پیش نمیاد . مطمئا بیل مکانیکی روی خط بوده وباعث برخورد واین حادثه تلخ شده
بنده خودم آموزگار لکوموتیوران هستم
ناشناس
۱۳:۳۶ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
مستومان؟! این که گفتی یعنی چی آقای آشنا به لوکوموتیو؟