سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش سوزی در یک کارگاه جوشکاری خرمشهر مهار شد

مسئول روابط عمومی آتش نشانی شهرداری خرمشهر از مهار حریق امروز در کارگاه جوشکاری خرمشهر و مصدومیت ۲ نفر در این حادثه خبر داد.

میلاد جعفری ، مسئول روابط عمومی آتش نشانی شهرداری خرمشهر گفت: پس از ارسال گزارش از سوی شهروندان در ساعت ۱۰ و ۵۰ دقیقه امروز در خصوص آتش سوزی یک کارگاه جوشکاری نیرو‌های آتش نشانی به محل حادثه اعزام و با انجام عملیات اطفای حریق از انفجار کپسول‌های اکسیژن و گاز موجود در کارگاه جلوگیری شد.

این مسئول به تشریح عملیات صورت گرفته در محل حادثه پرداخت و گفت: آتش نشانان در ابتدای ورود با اقدامی سریع و عملیات تخصصی صاحبخانه و فردی که در کارگاه مشغول کار بود را از محل حادثه به مکانی امن هدایت کردند و در ادامه پس از انتقال کپسول‌های اکسیژن وگاز موجود در میان شعله‌های آتش به بیرون از محل حادثه حریق را اطفا و از فاجعه انفجار آن ها جلوگیری کردند.

مسئول روابط عمومی آتش نشانی شهرداری خرمشهر از سوختگی ۲ مرد موجود در محل حادثه از ناحیه دست و صورت خبر داد و گفت: این افراد توسط عوامل اورژانس موجود درمحل حادثه به بیمارستان منتقل شدند.

بنا به گفته‌های او این کارگاه دچار حادثه بخشی از یک منزل مسکونی در منطقه عباره خرمشهر بود.

او علت بروز این حادثه را توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی خرمشهر درحال بررسی اعلام کرد.

آتش نشانان اعزامی به حادثه آتش سوزی در این کارگاه جوشکاری یک تیم عملیاتی عملیاتی از ایستگاه شماره۳سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری این شهرستان بودند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.