سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع حیات وحش در استان یزد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد از برپایی نمایشگاه عکس با موضوع حیات وحش و تنوع زیستی در استان خبر داد.

پورملائی گفت: در دومین روز از گرامیداشت هفته محیط زیست نمایشگاه عکس با موضوع حیات وحش و تنوع زیستی استان یزد با حضور مسئولان استان در محل گالری کتابخانه مرکزی گشایش یافت.

او می گوید: نمایشگاه عکس محیط زیست از امروز تا ۲۲ خرداد برگزار می‌شود.

به گفته او ثبت لحظات طبیعی و معرفی چشم انداز‌های بکر و جلوه‌های خاص طبیعت و گونه‌های حیات وحش که به صورت هنرمندانه در عکس‌ها تجلی یافته گویای بزرگی و عظمت تنوع زیستی استان یزد است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد گفت:  این نمایشگاه می‌تواند به عنوان یک مکان برای اطلاع رسانی و معرفی محیط زیست طبیعی نقش مهمی در افزایش آگاهی بخشی در حفاظت از عرصه‌های وسیع محیط زیست ایفا نماید.

به گفته او  این نمایشگاه به منظور آشنا کردن و آگاهی‌رسانی بیشتر در رابطه با محیط زیست به مردم برپا شده است و هنر بهترین و کارآمدترین ابزار برای ترویج فرهنگ محیط زیست و انتقال مفاهیم زیست محیطی به بدنه جامعه است.

او می‌گوید: یکی از مصادیق اصلی هنر، تصویربرداری از طبیعت است و پیامی که تصویر به فکر مخاطب منتقل می‌کند قابل توصیف نیست، از این رو از آنجا که انعکاس پیام‌ها در قالب عکس و تصویر تاثیرگذاری بیشتری بر اقشار مختلف مردم دارد و برگزاری این نمایشگاه می‌تواند بسیار موثر واقع شود.

نمایشگاه عکس با موضوع حیات وحش با بیش از ۵۰ قطعه عکس از آثار حسن مقیمی یکی از عکاسان برجسته حیات وحش کشور از ۱۷ تا ۲۲ خرداد در محل گالری کتابخانه مرکزی هر روز پذیرای عموم علاقمندان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.