سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار گلبهار خبر داد

قرارگرفتن پروژه عمرانی محور گلمکان به گلبهار در دستور کار

فرماندار گلبهار از تسریع در پروژه عمرانی اتصال محور دسترسی شهر توریستی گلمکان به گلبهار برای کاهش بار ترافیکی خبرداد.

محمدرضا حاجی زاده گفت: جلسه جمع‌بندی اتصال راه گلمکان به گلبهار با حضور امامی راد نماینده مردم چناران گلبهار و بینالود در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین بهمنی امام جمعه، حمید نظام خواه رئیس و علی اکبر خوشبخت‌نیا شهردار گلمکان و حسن خالقی سرپرست شرکت عمران گلبهار برگزارشد.

او گفت: در این جلسه امام جمعه، رئیس شورا و شهردار گلمکان طول مسیر، ایجاد ترافیک، شلوغی جاده محور ورودی به مشهد در بزرگراه آسیایی از مهمترین مشکلات دسترسی به گلبهار برای ساکنین گلمکان از طریق جاده حال حاضر نام بردند.

فرماندار گلبهار گفت: امامی راد نماینده مردم چناران، گلبهار و بینالود دراین جلسه خواهان تسریع در پروژه عملیات اجرایی اتصال راه گلمکان به گلبهار از طریق بلوار شهدای گلمکان توسط شرکت عمران گلبهار شد.

حاجی زاده گفت: رفاه حال مردم گلمکان و گلبهار و همچنین پیشگیری از وقوع حوادث جاده‌ای، طول مسیرفعلی وبه تبع آن آلودگی هوا، ترافیک مسیر، خطرات جاده‌ای، ازمهمترین دغدغه‌های ما در این حوزه می‌باشد.

او گفت: مقرر شد راه‌های پیشنهادی اتصال گلمکان به گلبهار در بازدید میدانی مشخص گردد و سریعترین راه در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار گلبهار گفت: با آسفالت جاده روستای کاهو از توابع گلبهار به شاندیز درصورت اتصال ادامه این جاده به گلمکان و همچنین ادامه آن تابه گلبهار، طرقبه و شاندیز به گلبهار متصل خواهد شد که بار عظیمی از رفت و آمد‌ها از بزرگراه آسیایی کاهش یافته که امنیت و رفاه زائران و مسافران ورودی به مشهدمقدس بیشتر تأمین می‌گردد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.