سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷ هزار تن در پست های معلمی و ادارات ملکی استخدام می‌شوند + تصاویر

رئیس عمومی اداره امور طالبان گفت استخدام در معارف و سایر بخش ها براساس اهلیت متقاضیان کار صورت می گیرد.

ریاست عمومی اداره امور طالبان در هماهنگی با وزارت آموزش و پرورش و اداره ملی امتحانات، امروز سه شنبه در یک کنفرانس خبری مشترک، روند رقابت آزاد برای ۷۲۵۲ پست معلمی و پست های پنجم و ششم اداری در ۲۰ ولایت کشور را به اعلان گذاشتند

مولوی نعمانی، رئیس استخدام وزارت آموزش و پرورش طالبان گفت: از مجموع پست های اعلان شده، بیش از ۲هزار آن به متقاضیان خانم و بیش از۵ هزار بست دیگر، به متقاضیان آقا در نظر گرفته شده است.

مولوی صادق، سرپرست معینیت تضمین کیفیت وزارت معارف طالبان، به متقاضیان پست های معلمی و پست های اداری اطمینان داد که این پروسه به گونه شفاف راه اندازی می شود و متقاضیان بر اساس استعداد و توانمندی شان موفق خواهند شد.

مولوی احمدی، رئیس عمومی اداره امور طالبان، با تأکید بر سپردن کار به اهل آن گفت: استخدام در معارف و سایر بخش ها براساس اهلیت متقاضیان کار صورت می گیرد واین روند با شفافیت کامل به انجام می رسد.

مولوی عارف الله، رئیس اداره اصلاحات اداری و خدمات ملکی نیز گفت: بیش از ۷ هزار پست معلمی و پست های پنجم و ششم اداری که امروز اعلان شد، پست های خالی ادارات است که از سوی وزارت معارف ، وزارتخانه ها و ادارات مختلف دولتی معرفی شده است.

مولوی عارف الله گفت: پس از نهایی شدن روند شارت لیست، متقاضیانی که با معیارهای لازم برابر باشند، اداره ملی امتحانات برای اخذ امتحان جمعی اقدام می کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.