سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات احداث ۶۶۸۵ واحد مسکن در استان اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: احداث ۶ هزار و ۶۸۵ واحد مسکن در قالب نهضت ملی مسکن در استان اردبیل آغاز شده است.

محبوب حیدری گفت: ۹۳ هزار نفر در استان اردبیل در مراحل مختلف ثبت‌نام طرح نهضت ملی مسکن متقاضی مسکن شدند که از این تعداد ۳۷ هزار نفر واجد شرایط و ۳۴ هزار نفر نیز به تأیید نهایی رسیدند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل می گوید: از این تعداد ۱۱ هزار و ۸۵۰ نفر حائز شرایط برای ارائه مدارک و مستندات لازم شدند که از این تعداد پنج هزار و ۶۵۴ نفر واریزی مبلغ اولیه را انجام دادند.

به گفته او با پرداخت قسط اول به ارزش ۴۰ میلیون تومان این پروژه‌ها وارد فاز عملیاتی و اجرایی شده و در مجموع برای ۶ هزار و ۶۸۵ نفر واجد شرایط نهایی احداث مسکن در قالب بلوک‌ها در شهرهای مختلف استان ساخت مسکن آغاز شده است.

حیدری گفت: بعد از ابلاغ قانون جهش تولید مسکن، طرح قبلی اقدام ملی با این طرح ادغام شده و در حال حاضر در قالب نهضت ملی مسکن ساخت واحدها در شهرهای مختلف آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در مشگین‌شهر ساخت یک‌هزار و ۴۰۰ واحد مسکن، در پارس‌آباد ۴۰۰ واحد و در خلخال ۵۰۰ واحد در مرحله احداث است که متقاضیان مبالغ اولیه را نیز پرداخت کردند.

حیدری در مورد تأمین زمین در شهرهای مختلف به غیر از اردبیل می گوید: ما در بسیاری از شهرها با تأمین زمین سعی کردیم تا هر چه سریع‌تر متقاضیان نهایی بتوانند با پرداخت قسط اول صاحب سرپناه شوند.

او گفت: با توجه به مشکل عمده متقاضیان مسکن در تأمین مبلغ اولیه قرار شده تا آخر خرداد وزارتخانه قوانین جدید را ابلاغ کرده و شرایط سهل‌تری را برای متقاضیان در نظر بگیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.