سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برق ادارات پرمصرف قطع می شود

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از قطع برق ادارات پُرمصرف استان خبر داد.

دادگر گفت: کلیه دستگاه‌های اجرایی و ادارات استان باید مصرف برق خود را به میزان ۳۰ درصد در ساعات اداری و ۶۰ درصد در ساعات غیر اداری به نسبت دوره مشابه پارسال کاهش دهند در غیر این صورت با قطع برق مواجه خواهند شد.

او گفت: از آنجایی که ۹ درصد مصرف برق خراسان جنوبی مربوط به ادارات است به دنبال مدیریت مصرق برق ادارات، پایش مصرف برق هزار و ۵۲۴ دستگاه اجرایی در استان از ۱۶ خرداد آغاز شده است و تا ۱۷ شهریور ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: طبق مصوبه دولت ادارات موظف به کاهش مصرف برق در ساعات اداری و غیر اداری با اولویت خاموش کردن روشنایی‌های غیر ضروری و سامانه‌های سرمایشی هستند.

او گفت:در صورت تداوم مصرف بی رویه برق در ادارات استان، عملکرد دستگاه‌ها منتشر شده و اگر دستگاهی رعایت نکند طبق مصوبه هیئت دولت نسبت به قطعی برق اداره اقدام می‌شود.

دادگر گفت: سال‌های گذشته قطعی برق مشکلاتی برای مردم به وجود آورده که به دنبال آن و بر طبق مصوبه دولت، ادارات پارسال مکلف شدند مصرف خود را حداقل ۱۰ درصد کاهش دهند، اما نه تنها این کاهش محقق نشد بلکه میزان مصرف برق ادارات رو به افزایش نیز رفت.

برچسب ها: مصرف برق ، توزیع برق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.