سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوستان خانواده در اردبیل احداث می‌شود

شهردار اردبیل از احداث بوستان خانواده در مساحتی در حدود ۴ هکتار در شورابیل اردبیل خبر داد.

محمود صفری گفت: با توجه به اهمیت و نقش خانواده‌ها در توسعه فرهنگی اجتماعی شهر و اینکه هر چقدر خانواده‌ها از سلامت عمومی و آرامش بیشتری برخوردار باشند، جامعه نیز دارای سلامت و ثبات است؛ ایجاد یک فضای امن و با نشاط برای خانواده ها در اردبیل ضروری است.

شهردار اردبیل با بیان اینکه این بوستان در مساحتی بالغ بر ۴ هکتار در ضلع جنوبی مجتمع توریستی تفریحی شورابیل احداث خواهد شد گفت: هدف اصلی ما از احداث این پارک افزایش جاذبه‌های گردشگری شورابیل، توسعه فضای سبز تحکیم بنیاد خانواده، تقویت روحیه و ارتقا سلامت عمومی خانواده‌ها است.

به گفته او، کاشت نهال توسط زوجین در حال ازدواج و اهدای سند نهال بنام خودشان، کاشت نهال برای تولد فرزند سوم یا چهارم با هدف فرهنگ‌سازی برای افزایش جمعیت و فرزندآوری بفرمایش مقام معظم رهبری و اهدای هدیه و سند نمادین به خانواده‌ها و یا کاشت نهال توسط زوجین از طلاق برگشته از جمله طرح‌های فرهنگی است که می‌تواند در این بوستان اجرا شود.

شهردار اردبیل می گوید: طرح احداث بوستان خانواده توسط شورای اسلامی شهر تصویب شده و به‌زودی شاهد وجود چنین پارکی برای خانواده‌ها در اردبیل خواهیم شد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.