سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد:

عملکرد ۳ کشتی گیر طلایی کشورمان، رضایت بخش است

به عقیده پژمان درستکار ۳ کشتی گیر طلایی ایران در رقابت‌های جهانی نروژ، در تورنمنت قزاقستان عملکرد رضایت بخشی داشتند.

پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد پس از رقابت‌های بین المللی جام بولات تورلیخانوف و در آستانه جام تختی گفت: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، ۳ کشتی گیر طلایی ایران در رقابت‌های جهانی نروژ در تورنمنت قزاقستان به میدان رفتند که خوشبختانه هر ۳ کشتی گیر ما موفق به کسب مدال طلا شدند. با توجه به دوری ۸ ماه از میادین از نتیجه کار آن‌ها رضایت داریم به ویژه حسن یزدانی که ۲ حریف عنواندار خود را شکست داد. امیر حسین زارع بعد از آسیب دیدگی، ۲ ماه تمرین نکرده بود و فقط با یک جلسه تمرین کشتی راهی قزاقستان شد، اما با توجه به چرخه باید در جام توزلیخانوف کشتی می‌گرفت. کامران قاسمپور نسبت به سال گذشته روند رو به رشدی داشته است. امیرحسین فیروزپور هم با توجه به آینده نگری که داریم در یک وزن بالاتر کشتی‌های رضایت بخشی گرفت و در مجموع امیدوارم این پیروز‌ها تداوم داشته باشد.

رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام بولات تورلیخانوف و رنکینگ اتحادیه جهانی روز‌های ۱۴ و ۱۵ خردادماه در آلماتی قزاقستان برگزار شد. در این مسابقات حسن یزدانی، کامران قاسم پور و امیرحسین زارع در اوزان ۸۶، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم به مدال طلا رسیدند و امیرحسین فیروزپور در وزن ۹۷ کیلوگرم صاحب مدال نقره شد.

طبق اعلام پژمان درستکار مرحله نهایی چرخه‌ی انتخابی هم می‌تواند به صورت داخلی باشد و هم در یک رقابت خارجی برگزارشود که تمام این برنامه ریزی‌ها پس از برگزاری جام تختی و با حضور کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی، رئیس و نایب رئیس فدراسیون کشتی طی جلسه‌ای تدوین می‌شود.

مسابقات کشتی بزرگسالان قهرمانی جهان روز‌های ۱۹ تا ۲۷ شهریورماه در شهر بلگراد صربستان برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.