سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام مهلت نام نویسی از نوآموزان بدو ورود به دبستان در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: آخرین مهلت نام نویسی از نوآموزان بدو ورود به دبستان در استان ۳۱ خردادماه ۱۴۰۱ است.

حسنعلی عزت خواه گفت: نام نویسی از نوآموزان بدو ورود به دبستان در کهگیلویه و بویراحمد برای سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱ به صورت حضوری و با حضور اولیای دانش آموزان انجام می شود. 

او می گوید: نام نویسی از دانش آموزان پایه های هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم در کهگیلویه و بویراحمد نیز به صورت حضوری و با حضور اولیا و دانش آموزان در مدارس انجام  و از سوی مدیر آموزشگاه از طریق سامانه ملی «سیدا» ثبت خواهد شد. 

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان دانش آموزان میان پایه استان برای نام نویسی نیازی به حضور خود و والدینشان ندارند بلکه این اقدام پس از اعلام نتایج امتحانات از سوی مدیر آموزشگاه انجام می شود. 

عزت خواه می گوید: مدیران آموزشگاه های کهگیلویه و بویراحمد مجاز به انعقاد قرارداد با تولیدکنندگان لباس مدارس نبوده و اولیا می توانند به صورت مستقیم لباس دانش آموزان خود را از واحدهای تولیدی این استان خریداری کنند. 

او گفت: دریافت هرگونه وجه هنگام نام نویسی دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در مدارس دولتی، نمونه و هیأت امنایی این استان به جز حق بیمه و هزینه کتاب ممنوع است. 

به گفته عزت خواه، تیم های نظارتی در شهرستان ها و مناطق ۱۳ گانه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شده و بر نحوه انجام صحیح  نام نویسی از دانش آموزان این استان نظارت مستمر می کنند. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان می گوید: اولیای دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد می توانند انتقادها، پیشنهادها و شکایات خود در زمینه نام نویسی را با شماره تلفن ۰۷۴۳۳۲۲۲۰۳۸ اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش این استان اعلام کنند. 

بیش از ۱۷۱ هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.