سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تغییر ساعت اداری لرستان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان در بخشنامه‌ای اعلام کرد: ساعات کاری ادارات از ۱۷ خردادماه تا ۱۵ تیرماه از ۷:۴۵ صبح تا۳۰:۱۳ بعدازظهر و در روز‌های پنجشنبه از ساعت۷:۴۵الی۱۲:۳۰ می‌باشد.

حمید کشکولی گفت: با عنایت به بند ۲ تصویب نامه شماره ۲۶۷۴۳/ت ۵۹۷۹۰ مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ هیأت محترم وزیران، مبنی بر کاهش مصرف برق در ساعات اداری دستگاه‌های اجرایی با رعایت ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری، بدین وسیله ضمن تأکید بر رعایت الگوی مصرف انرژی و صرفه جویی حداکثری در مصرف برق، بمنظور پایداری شبکه برق و جلوگیری از خاموشی‌های ناخواسته در استان، ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی، بانک ها، نیرو‌های مسلح، دانشگاهها، شرکت‌های دولتی، شهرداری ها، نهاد‌های عمومی دولتی و غیردولتی از تاریخ ۱۴۰۱/۳/۱۷ لغایت ۱۴۰۰/۴/۱۵، در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۴۵صبح الی ۱۳:۳۰و در روز‌های پنج شنبه از ساعت۷:۴۵ صبح الی ۱۲:۳۰ تعیین می‌شود.

وی متذکر شد، نظارت کامل بر بخشنامه ابلاغی برعهده مدیران دستگاه‌های اجرایی و شرکت توزیع برق استان می‌باشد.

کشکولی در پایان گفت: به استثنای مراکز بهداشتی درمانی، بخش خدمات عمومی، نیرو‌های مسلح انتظامی و نظامی دارای رده‌های عملیاتی، بیمارستان‌ها و آتش‌نشانی‌ها، سایر ادارات دولتی استان لرستان مشمول این تغییر ساعت هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
عباس گودرزی
۲۳:۳۳ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
سلام در این تصمیم گیری چیزی جز جهل یا عمد در اسیب دیده نمی شود . دلایل علمی و عقلی : 1 - 7/30 پیک مصرف نیست لذا با این تغییر تراکم ارباب و رجوع را به سمت ظهر یا پیک مصرف هدایت می کنیم . پیک مصرف می دانید یعنی چه یعنی با اتومبیل در گردنه رفتن یعنی کشش بیش از حد آمپر از ژنراتور یعنی دمای بیشتر و آسیب به سیستم تولید و انتقال . ولی اگر تراکم جمعیتی به سمت غیر پیک یا صبحگاهی که دما خنکتر است هدایت شود یعنی حرکت در سرازیری یعنی عدم کشش آمپر بالا و تولید حرارت در سیستم های تولید و انتقال . حال ترافیک ، مصرف سوخت بالا ، اتلاف وقت مصرف بیشتر یا افزایش کار سیستم های خنک کننده بخاطر افزایش ارباب و رجوع و .. و چندین آسیب دیگر در این تصمیم گیری وجود دارد . حال بگویید که آیا جهل مرکب یا نفوذ در این تصمیم نیست . علمی سخن بگویید . لذا می بایست ساعت کار حداقل همان 7/30 یا 7/15 دقیقه می ماند و قبل از پیک گرما کاهش فعالیت در نظر گرفته می شد مهندس گودرزی