سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درهفته محیط زیست انجام می شود

کارگاههای آموزشی محیط زیستی برای خانواده های چابهاری

 رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چابهار گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست دو کارگاه آموزشی با موضوع آشنایی با مفاهیم و مبانی زیست محیطی برای خانواده ها در چابهار برگزار شد.

اشرفعلی حسینی گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست و در اولین روز از آغاز هفته محیط زیست دو کارگاه آموزشی با موضوع آشنایی با مفاهیم و مبانی زیست محیطی و تفکیک زباله از مبدأ برای بانوان روشندل و سرپرست خانوار مؤسسه خانه امید و دانش آموزان کانون پرورش فکری کودکان چابهار برگزار شد.

او گفت:در جهت اهداف و برنامه‌های سازمان حفاظت محیط زیست در گرامیداشت هفته محیط زیست با تاکید بر محور محیط زیست مردم پایه، هوشمند و فناورانه این اداره اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی در موسسه خانه امید وابسته به سازمان بهزیستی برای زنان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرد.

 رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چابهار گفت: در این کارگاه‌ها مبانی و مفاهیم زیست محیطی و تاثیرات عدم تفکیک زباله و استفاده بی رویه از انرژی‌های تجدید ناپذیر و تاثیرات آن بر تغییر اقلیم و محیط زیست به بانوان و دانش آموزان شرکت کننده آموزش داده شد.

او گفت: زنان و کودکان نقش موثری در حفظ محیط زیست دارند و میتوانند به طور موثری مشارکت سایر افراد جامعه را در حفاظت از محیط زیست افزایش دهند و حافظان مسئولی برای محیط زیست باشند و تربیت کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.