سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی وزارت امور خارجه:

به هیچ وجه گزارش آژانس را قبول نداریم/ رد پای رژیم صهیونیستی در این گزارش مشخص است

سعید خطیب زاده گفت: بانیان قطعنامه احتمالی آژانس باید بدانند هر چقدر هم این قطعنامه را شکلی معرفی کنند، از نظر ما مردود است.

سخنگوی وزارت امور خارجه امروز (دوشنبه) در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و احتمال صدور قطعنامه علیه ایران در این نشست گفت: متأسفانه مدیرکل آژانس، گزارشی را به‌صورت شتاب‌زده ارائه کرده که پیش از انتشار، در پارلمان اروپا این موارد را قبلاً یک‌بار دیگر گفته بود و همان موقع ایران اعلام کرد با توجه به این‌که هنوز دور سوم رایزنی‌ها انجام نشده، جمع‌بندی مدیرکل حاکی از آن است که انگار از قبل تصمیمی گرفته شده که گزارش جهت‌گیری خاصی داشته باشد.

سعید خطیب زاده همچنین گفت تا امروز سه دور نشست داشتیم و یک بار هم به صورت مکتوب نظرات و پاسخ‌های خود را ارائه کردیم. این گزارش علاوه بر این‌که دقیق نیست و بی‌اعتنا به اقدامات ایران است، سعی می‌کند روایت شاذ و بعیدی را درباره برنامه‌های ما جا بیندازد که بیشترشان بر اساس موارد ادعایی است که معلوم است رد پای رژیم جعلی صهیونیستی در آن وجود دارد.

پیش‌تر نیز حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه اعلام کرده بود ما به هیچ وجه نه این گزارش را قبول داریم و نه اقدام سه کشور اروپایی به همراه آمریکا که برخلاف دیپلماسی و آنچه در جریان است تلاش می‌کنند قطعنامه‌ای را ارائه کنند؛ ما نه تنها این قطعنامه را سازنده نمی‌دانیم بلکه تصور ما این است که هم در مسیر کل همکاری‌های ما با آژانس و هم مذاکرات ما اثرات منفی خواهد داشت.

سخنگوی وزارت خارجه در ادامه گفت که بانیان این قطعنامه باید بدانند هر چقدر هم این قطعنامه را شکلی معرفی کنند، از نظر ما مردود است و از همه اعضای شورای حکام خواستیم مراقب نیات رژیم صهیونیستی و بانیان قطعنامه باشند و به این قطعنامه رای منفی بدهند تا پنجره‌ای که ایران برای دیپلماسی ایجاد کرده در مسیر خودش باز بماند.

سعید خطیب زاده همچنین گفت که امیدواریم سه کشور اروپایی و آمریکا از مسیر اشتباهی که آغاز کردند عقب‌نشینی کنند وگرنه قطعاً هم چین و هم روسیه و هم آنچه ایران گفته مبنی بر مخالفت است و اگر موضوع به رأی گیری گذاشته شود، رأی منفی این دو کشور و احتمالاً کشورهای دیگر به چه سمتی کل این موضوع را خواهد برد.

شست شورای حکام آژانس از امروز در مقر این سازمان در وین آغاز به کار کرد و گروسی مدیر کل آزانس گزارش مقدماتی خود را ارائه کرد.

در این گزارش مقدماتی، بخشی درخصوص راست آزمایی و نظارت در ایران با توجه به قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل گنجانده شده است. مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در این نشست با تکرار ادعاهای پیشین خود گفت: «ایران توضیح معتبری برای یافته‌های ما در سه مکان نامشخص ارائه نکرده و این کشور باید بدون معطلی همکاری کند، در غیر این صورت تضمینی برای صلح آمیز بودن برنامه هسته ای اش نخواهیم داد.»

در همین خصوص حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان پیش از این در گفت‌وگوی تلفنی با جورپ بورل مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا هشدار داده بود که هرگونه اقدام سیاسی از سوی آمریکا و سه کشور اروپایی در آژانس ، بی تردید با واکنش متناسب، موثر و فوری ایران مواجه خواهد شد.

سخنگوی وزارت خارجه گفت که آنچه مهم است این است که اصل این ماجرا که مردود است، اثرات وضعی بر همکاری‌های ایران با آژانس و همچنین بر روند مذاکرات وین که تأثیر و تأثر متقابلی از هم دارد، خواهد داشت. ما پیش‌داوری نمی‌کنیم ولی قطعا متناسب با اتفاقی که بیفتد پاسخ‌های خود را خواهیم داد.

سعید خطیب زاده همچنین گفت که ما در بعد فنی، به‌عنوان یکی از اعضای اولیه امضاکننده «ان.پی.تی» تا به امروز سعی کردیم در چارچوب پادمان دسترسی‌های مناسب را بدهیم و همکاری‌هایی را فراتر از پادمان داشتیم و در حوزه گفت‌وگوها در وین هم مسیرهای متفاوتی را طی کردیم؛ اجازه دهید منتظر نتیجه شورای حکام طی چند روز آینده باشیم. احتمالاً سه شنبه یا چهارشنبه موضوع ایران بحث خواهد شد و بعد متناسب با آن پاسخ را خواهیم داد.

سخنگوی وزارت خارجه در پایان تاکید کرد که پیش‌داوری نمی‌کنیم، ولی متناسب با اقدامی که بیفتد پاسخ‌های خود را خواهیم داد.

خبرگزاری رویترز چهارشنبه گذشته گزارش داد، آمریکا، فرانسه، انگلیس و آلمان[تروئیکای اروپا] پیش‌نویس یک قطعنامه برای ارائه به نشست هفته بعد شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را تهیه کرده‌اند که از ایران می‌خواهد به سوالات باقی‌مانده آژانس درباره ذرات اورانیوم پیدا شده در سه محل توضیح دهد. 

کارشناسان آژانس در تازه ترین گزارش خود ادعا کرده اند که میزان ذخایر اورانیوم ۶۰ درصدی ایران با ۹/۹ کیلوگرم افزایش به ۴۳/۱ کیلوگرم، یعنی به بیش از ۱۸برابر حد مجاز در برجام رسیده است.

این ادعای آژانس و تهیه این قطعنامه در حالی است که وزیر خارجه روسیه در مکالمه تلفنی با امیرعبداللهیان خواهان حل و فصل مسائل ایران و آژانس در مسیر فنی خود شده و چین نیز تاکید کرده که رویکرد تقابلی، مخل روند مذاکرات خواهد بود و این دو کشور مخالفت خود را با قطعنامه احتمالی علیه ایران اعلام کرده اند.

میخائیل اولیانوف مذاکره کننده ارشد روسیه در وین اعلام کرده که قطعنامه شورای حکام چشم‌انداز توافق هسته‌ای را مبهم‌تر می‌کند.

همه این ها در حالی است که رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تنها چند روز مانده به جلسه شورای حکام آژانس در وین با موضوع برنامه هسته‌ای ایران جمعه به فلسطین اشغالی سفر و با نفتالی بنت دیدار کرد.

در این دیدار، ایران به «فریب جامعه جهانی با استفاده از اطلاعات نادرست و دروغ» متهم و بر همین اساس درباره «ضرورت بسیج جهان برای اقدام علیه ایران با استفاده از همه ابزارها به منظور جلوگیری از دستیابی به سلاح هسته‌ای» تاکید شد.

بر اساس بیانیه دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی، «نفتالی بنت» هشدار داده که تل‌آویو «در صورت عدم موفقیت جامعه جهانی برای جلوگیری از برنامه اتمی در بازه زمانی مربوطه، حق اقدام و دفاع از خود را برای خود محفوظ می‌دارد».

سفر گروسی به فلسطین اشغالی در حالی انجام شد که مذاکرات لغو تحریم های وین از ۲۰ اسفند پارسال با اعلام جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا متوقف شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۴
در انتظار بررسی: ۰
7891
۱۰:۳۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
مجاهدین از راه ترور کسب درآمد می کنند
رسانه های غــربییکشنبه 21 اسفند 1390
روزنامه نگار و وبلاگ نویس مشهور یهودی در مقاله ای که در وبلاگ خود منتشر کرد، گروه مجاهدین را یک فرقه سیاسی خواند که از راه ترور کسب درآمد می کند. «ریچارد سیلورستین» روزنامه نگار و وبلاگ نویس مشهور یهودی که در شهر سیاتل در ایالت واشنگتون زندگی میکند در مقاله ای که در وبلاگ خود منتشر کرد ضمن تروریست خواندن گروه مجاهدین از حامیان این فرقه به شدت انتقاد کرد. سیلورستین منبع درآمد مجاهدین را ترور هایی خواند که برای سازمان موساد در ایران انجام می دهند و اضافه کرد: بدون شک موساد خوب پول می دهد! من حتی احتمال می دهم ۴۰۰ میلیون دلاری را که بوش برای ایجاد بی ثباتی در ایران در سال ۲۰۰۷ میلادی اختصاص داده بود در اختیار مجاهدین یا موساد یا هر دوی آنها قرار گرفته باشد. این روزنامه نگار یهودی در ادامه ضمن انتقاد شدید از حامیان غربی این گروه گفت: معلوم نیست حمایتهای «آلن درشوویتز» وکیل آمریکایی که در حمایت از اسرائیل زبان زد است از گروه مجاهدین در قبال چه مقدار پول صورت گرفته است؟ من که شوکه می شوم اگر او خود را ارزانتر از ۵۰۰۰۰ دلار فروخته باشد. وی همچنین آلن درشوویتز را به واسطه نظراتش در خصوص زباله دان خواندن کمپ لیبرتی(کمپ موقت ترانزیت) و مطرح کردن آنها در کنفرانسی به میزبانی سازمان «طرح جهانی دموکراسی (GID)»، یک افسانه نویس خواند و ادامه داد: تنها حقوق بشری که برای او مهم است حقوق اسرائیل است که هر کاری که می خواهد با فلسطینیان بکند. درشوویتز درباره دیگران نیز مزخرفاتی به هم میبافد که در راستای منافع اسرائیل باشد. سیلورستین همچنین ضمن اشاره به تعابیری که مجاهدین درباره درشوویتز به کار می برند گفت: برایم جالب است وقتی می بینم اوباش خشنی مانند مجاهدین خلق او را مدافع حقوق بشر و برجسته ترین وکیل در پرونده های جنایی در جهان می نامند. وی ضمن انتقاد از کسانی که از مجاهدین پول می گیرند تا آنها را حامی برقراری دموکراسی در ایران معرفی کنند گفت: باید ببینیم مجاهدین قبل و بعد از انقلاب ۱۹۷۹ ایران چه افرادی را کشته اند حتی برخی از این کشته شده ها آمریکایی بوده اند. ریچارد سیلورستین در پایان مقاله اش ضمن تاکید بر اینکه مجاهدین برای رسیدن به اهداف خود حاضر به استفاده از هر وسیله ای هستند افزود: هنگامی که کشتن آمریکایی ها برایشان سود آور بود، آنها را کشتند و هم اکنون که کشتن دانشمندان ایرانی برایشان سودآور و درآمد زاست آنها را می کشند.
ناشناس
۱۰:۴۹ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
شما ک هیچیو قبول ندارین
پس چیو قبول دارین
بخاطر همینه ک دنیام‌شمارو قبول نداره و کل دنیا مقابل خودتون قرار دادین
بابا بس کنین دیگ سوختیم از بی لیاقتی شماها
صدری حسنی
۲۳:۲۵ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
تشکر میکنیم از زحمات وزارت امورخارجه بویژه جناب آقای دکتر امیرعبداللهیان که با تجربه و دانش خود توانستند موجب بررسی پرونده هسته ای ایران در شورای حکام و تصویب قطع نامه علیه کشور عزیزمان بشوند. سپاس و درود که ایران را به مرز نابودی کشانده اید. فقط دشمن قسم خورده ایران می توانست در طی این سال ها یک کشور را از اوج قدرت به حضیض ذلت بکشاند. مرحبا
ناشناس
۲۰:۳۰ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
شما از قصد میخواید کارایی بکنید که اختلاف بشه و برجام توافق نشه
ناشناس
۰۳:۵۵ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
ببین دو راه بیشتر ندارد یا خائن و مزدوری یا نمی دانی دنیا چه خبر است.
رضا
۱۶:۲۲ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
خطر نفوذ:
نزدیک شدن و ورود هر مقام و مسئول خارجی به سایت های حساس کشور یعنی: نفوذ، شناسایی و خرابکاری، گزارش دهی دروغ و ...
بی خیال برجام و هر توافق دیگری بشوید چون شما با کسی دارید مذاکره میکنید که امام خمینی (ره) چهار دهه پیش به او صفت شیطان بزرگ را داد. از شیطان بزرگ جز خباثت چیز دیگری انتظار نداشته باشید. آمریکا و امثالهم تکیه گاه مطمئنی نیستند. مردم کشور ایران تنها تکیه گاه برای شما است. پس به فکر مردم باشید که در تنگنای موجود پشتیبان شما هستند.
فری دون
۱۵:۲۹ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
اینا توهم توطئه ست. فقط باید مذاکره کرد. الابرکتلا
ناشناس
۱۳:۲۲ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
طبق گزارش یک خبر نگار که خواست نامش منتشر نشود
آمریکا و نوکرانش در سه مکان از ایران مواد غنی شده بیشتر از حد مجاز
گذاشته اند که مرتبا ایران را در سازمان های بین المللی زیر فشار بگذارند
ناشناس
۱۰:۳۲ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
اشتباه منفي دادم، ميخواستم مثبت بدم به اين نظر. به طنز به زيبايي حق مطلب رو گفتي.
ناشناس
۱۳:۰۴ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
خیلی متاسفم برای ملت که چنین مسئولانی داریم که ملت در منزل خود در تاریکی نشسته اند !!!! و مسئولان چراغ همین منازل را به مسجد بردن ؟؟؟؟
انشاالله میرسیم به آنجا که این شکم های گرسنه ، بی ایمانی خود را به این مسئولان نشان بدهند
رضا
۱۲:۵۷ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
خطر نفوذ:
نزدیک شدن و ورود هر مقام و مسئول خارجی به سایت های حساس کشور یعنی: نفوذ، شناسایی و خرابکاری، گزارش دهی دروغ و ...
بی خیال برجام و هر توافق دیگری بشوید چون شما با کسی دارید مذاکره میکنید که امام خمینی (ره) چهار دهه پیش به او صفت شیطان بزرگ را داد. از شیطان بزرگ جز خباثت چیز دیگری انتظار نداشته باشید. آمریکا و امثالهم تکیه گاه مطمئنی نیستند. مردم کشور ایران تنها تکیه گاه برای شما است. پس به فکر مردم باشید که در تنگنای موجود پشتیبان شما هستند.
7891
۱۲:۵۳ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
ترورها و قتلها در ایران اسلامی به وقوع پیوست. اسراییل به ارتکاب این ترورها و قتلها در ایران اقرار کرد. تمام رسانه های جهان هم اقرار رژیم صهیونیستی را ضبط کردند. کلید قفل مذاکرات هسته ای را همین شهدای دانشمند هسته ای در دست داشتند و ما تا جبران این ضایعه ترور شهیدان دنشمند هسته ای صدها سال بلکه بیشتر عقب افتاده ایم و اژانس باید بجای پرداختن به موضوعات پبش پا افتاده ای چون سه موضع اسراییل را محاکمه و غرامت خون بناحق ریخته انان و اطلاعات از دست رفته ایران اسلامی را مطالبه کند در غیر این صورت سیل بمب های مافوق پیشرفته اتمی اماده شلیک با یک اشاره از روسیه و چین به ایران سرازیر می شود و اوضاع پیچیده تر از میز مذاکره و هتل کوبورگ و اژانس پیزوری انرژی اتمی می شود. رافایل گروسی ایستاده جواب بده. حق نشستن روی صندلی موقع جوابدهی را نداری. تصمیم گیرنده ما هستیم نه تو.
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
این همه کارشکنی و اتهام از سوی غربی که خودش به هیچ قانونی پایبند نیست و خودش رو همه کاره دنیا میدونه قایل تحمل نیست، دیگه شاید وقتش باشه از ان پی تی خارج بشیم که هیچ سودی برای ایران نداشته، علیرغم اینکه کاملا به آن پایبند بودیم ولی جز اینکه بهانه ای دست غرب بده که ایران رو تحت فشار بزارن و مدام مزخرفات علیه ایران مطرح کنن دستاوردی نداره این پروتکل در حالیکه اسرائیل تعداد زیادی کلاهک هسته ای از مدت ها پیش ساخته و عضو ان پی تی هم نیست و هیچ کشوری بازخواستش نمیکنه چون دست همشون تو یک کاسه هست، گروسی ملعون رو دیگه به ایران راه ندید. اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
۱۱:۱۹ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
بازی برجام !!! به قول بچه ها ادسر !!!!!!!!!!!!!!!!! خودتون مسخره کردید با این مذاکراتتون از یک طرف میگیر ما کوتاه نمی اییم از طرف دیگه جلو اونا به دور از چشم مردم سر خم میکنید میگید بازم بیایید بفرمایید بازدید کنید از تاسیسات هسته ای هر کحا که دوست دارید !!!!!!!!!!!!1اینم اخریش نبود بازم میان بازم به شما زور میگن شما هم عین" بز "وایستادید فقط نگاه میکنید! و فقط با دروغاتون مردم رو سر کار گذاشتید
ناشناس
۱۰:۲۷ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
به والله که دروغ میگید! شما خودتون شریک دزد هستید وگرنه می‌بینید که مردم کاملاً از خروج از برجام حمایت میکنند ،پس چرا یک بار برای همیشه این موضوع رو تموم نمیکنید ؟ اسرائیل پدرسوخته چندین کلاهک هسته ای داره ، یک رژیم جعلی هستش ، بعد رئیس آژانس میره و با همچنین موجودی میشینه و در مورد ایران نظر میده ؟ آیا این غیر از دهن‌کجی به ایران و مردم ایران هستش ؟ مردم ایران که تحریم هستند پس چرا باید به برجام پایبند باشند ؟
ناشناس
۱۱:۲۶ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
از جانب کدوم مردم حرف میزنی؟
ناشناس
۱۸:۱۹ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
آقای 10:27 قسم نخور کدام مردم مخالف هستند شما نظر چند نفر را پرسیدی ؟ چرا بیخود از طرف مردم حرف می زنی ، من هم قسم می خورم که اگر ایران از برجام خارج شود امثال تو اولین کسانی هستند که ایران را متهم به نادیده گرفتن مقررات بین المللی می کنید . شما ها به شکار می گویید بدو و به تازی می گویید بگیر ، مدیران اصلی کشور خیلی بهتر از تو می دانند چکار می کنند
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
من مخالف اجرای یکطرفه برجام هستم چون انتظار دارم تحریمها لغو بشه. معلومه وقتی اونها ببینند ما به آژانس اجازه جاسوسی میدیم و بدونند می‌تونند دوباره برجام بدون تضمین به ما تحمیل کنند تحریمها رو لغو نمی‌کنند. برای ما لغو تحریمها با تضمین مهمه که دوباره مثل دفعه قبل کلاه سرمون نزارند مگر نه بودن در برجام به چه درد مردم عادی میخوره. اگه غنی سازی ۹۰ درصد یعنی به مرگ گرفتن تا اونا به تب راضی بشند و تحریمها رو در برابر غنی سازی ۲۰ درصد بردارند حتی به اون راضی هستیم. اونایی که میگند توافق کنیم بدون اینکه تحریمها لغو بشه شکم سیرهایی هستند که آقازاده‌هاشون در اروپا و آمریکا مفتخوری می‌کنند و اگه برجام یکطرفه رو دوباره به ایران تحمیل نکنند آقازاده‌هاشونو با اردنگی پرت می‌کنند بیرون.
فرهنگی
۱۰:۲۳ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
مهم این نیست شما قبول کنید یا نکنید مهم اینه انها باید قبول کنند .شما تحریم کننده نیستی تا قبول کنی یا نکنی انها تحریم کننده و قدرت دست انهاست خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
۱۰:۲۱ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
چه قبول داشته باشی یا نداشته باشی قدرت اونها بیشتر چون شاهرگ اقتصاد یعنی دلار دست اونهاست واین وسط مردم ایران هستند که ضرر میکنن شما مسولان که فشاری روتون نیست وبیخیال هستید وتا کشور رانابود نکنید ولکن نیستید روزی را میبینم که کشور اشغال شده وازدست ارتش وسپاه قدرتمند هم کاری ساخته نیست مثل سال ۱۳۲۰
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
این شاهرگ داره قطع میشه چون بیش از حد و بدون پشتوانه چاپ کردند و زیادی ازش برای تحریم استفاده کردند داره کم کم کنار گذاشته میشه و تنها دلیل قدرت داشتنش استفاده کشورهای دنیا بوده. کاهش ارزش دلار در برابر روبل دو ماه بعد از تحریمهای روسیه نشون داد دلار دیگه قدرت و اعتبار قبل رو نداره. مشکل آمریکا اینجاست روسیه کشوری نیست که آمریکا بتونه مثل عراق و لیبی به اون حمله کنه
ناشناس
۰۹:۴۹ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
دراین بازار بینظمی نظم جهانی خوش باوری ما را بین
اقای خطیب بهوش باش هماش فریب همه اش نیرنگه
علی
۰۹:۴۱ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
تا مشکل ما با شیطان بزرگ و دست نشانده اش رژیم کودک کش حل نشود این وضعیت ادامه دارد هسته ای و غیره تمامش نمایشی است یا باید رومی روم باشی یا زنگی زنگ وقت خودتان را تلف نکنید و تصمیمی مثل پذیرش اتش بس در زمام امام راحل بگیرید وگرنه این مشکلات هر روزه هست
ناشناس
۰۹:۱۸ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
قورباغه وقت ایران
ناشناس
۰۹:۱۵ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
وقتی دوباره رفتین زیر قطعنامه سازمان ملل مانند2231 کم کم قبول خواهید کرد که دنبال منافع روسیه و سوریه و لبنان و فلصتین رفتن و فکر نکردن به مردم و منافع ملی راه به کجا می برد. این آش را پوتین براتون پخته.
ناشناس
۰۸:۵۴ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
دیگه آخر آخر کارتون آمدن ترامپه.
ناشناس
۰۸:۴۹ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
مسولین سازمان انرژی اتمی به جای عکس یادگاری با گروسی حقه باز و حرامی برخورد جاسوس را با ایشان و تیم همراهش میکردند . علی برکت ا...
ناشناس
۰۸:۱۰ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
اینا هستن که توی جیب یا ماشینشون مواد میزارن تا گیر پلیس بیفتن. شدیم مثل اونا. ی مقدار مواد پرتوزا پاشیدن حالا یکی دیگه باید بره جواب بده. از چه روش های متنوع انسانی و غیرانسانی که نمیشه این الودگی را ایجاد کرد؟!!!
ناشناس
۰۷:۳۲ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
راهش قطع دست و پای در واقع شیطان بزرگ است ....
ناشناس
۰۶:۱۲ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
یه کار ی کردید حتما ملت رو بیچاره کنید خدا وکیلی
ناشناس
۰۵:۱۶ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
بهتره بجای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نوشته شود آژانس صهیونیستی انرژی اتمی که رژیم صهیونیستی هیچ چیز آن را قبول ندارد و به آن نپیوسته است و اجازه هم نمی دهد مراکز هسته ای اش تحت نظارت آن آژانس قرار گیرد و در عین حال خودش بر آن آژانس حکومت می کند .
ناشناس
۰۴:۴۷ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
حالافهمیدی اینا اسراییلی هستند
ناشناس
۱۰:۲۶ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
چرا فکر میکنید فقط جنگ راه حل این کار هست چرا با جهان صلح نمیکنید که مردم ایران کمی بعداز۴۳سال نفس بکشند بخدا جنگ بشه شاید ۱درصد مردم شرکت بکنند
ناشناس
۱۲:۰۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
چرا نمیفهمی؟ چرا از سرنوشت عراق و لیبی عبرت نمی‌گیری؟ اونا دنبال جنگند و تا زمانیکه ایران رو به بهانه‌های مختلف کامل خلع سلاح نکنند حمله نمی‌کنند یعنی اگه مخالف جنگی باید موافق صنایع دفاع پیشرفته و حتی صنعت هسته‌ای باشی. آمریکا از حدود ۲۵۰ سال عمرش ۲۳۰ سال رو در حال جنگ بوده چرا موضوع رو برعکس جلوه میدی و ادعای دروغ اینکه ایران دنبال جنگه رو تکرار می‌کنی؟ اسراییل روی زمین دزدی و با نسل کشی بنا شده و با پروژه اسرایل بزرگتر دنبال تجزیه و قتل عام و اشغال کشورهای منطقه از جمله کشور ماست چرا ایران رو متهم می‌کنی؟
ناشناس
۰۳:۲۸ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
امیدوارم پیام من توسط سایت منتشر شود
آقای گروسی با این اظهارات تند میخاد بگوید قدرتمندتر از سران آمریکا واروپاست...چرا گروسی برای اسرائیل وعربستان شاخ و شونه نمی کشد؟؟
چطور یک مدیر کل آژانس قدرت دارد با ملت۸۵میلیون نفری که حاضر است با یک اشاره از سوی رهبرش با سر بدود جهان رو فتح کند این یارو جاسوس قدرت دارد بگوید برنامه هسته ای ایران صلح آمیز نیست؟؟مگر ایران در چندین دهه وقت داشت بمب اتم بسازدیعنی اینقدر کار سخت بوده؟؟چطور این همه آمریکا و اروپا ما ایرانیان رو تهدید می‌کنند ما هرگز ادای بمب اتمی نکردیم ونگفتیم ما بمب اتم می سازیم؟؟..ای خدا...ای خدا....ای خدا....نمی تونم خوب بنویسم میگم اگر ما برنامه غیر صلح آمیز اتمی داشتیم آیا گروسی قدرت می کرد اینگونه با ملت ایران حرف بزند؟؟؟ هیچ فرد هیچ قدرتی هیچ مسئولی در جهان وجود ندارد کشور دارای برنامه اتمی غیر صلح آمیز رو تهدید کند...اگر ایران در چهل وسه سال گذشته فعالیتهاش غیر صلح آمیز بودن چرا از بمب اتم خود رونمایی نکرده؟؟؟آقای محترم تحت هیچ شرایطی فریب اظهارات گروسی رو نخورید تا ایشان مدیر است اصلأ به ایشان به درخواست‌های ایشان به نامهای که با امضای ایشان صادر وابلاغ می شود پاسخ داده نشود. تا حالا که ثابت نشده برنامه غیر صلح آمیز هسته‌ای داریم تحریم فلج کننده شدیم حالا اگر بفهمد برنامه غیر صلح آمیز داریم دیگه چه تحریمی نمانده چکار دیگه ای میخواستن بکنن نکردن؟؟؟
عجب...عجب... آقای گروسی به ما ملت ایران توضیح دهد برای رفع نگرانی‌ها ی 85میلیون ایرانی از دشمن خطرناک صهیونیستی که همین چندروز قبل سردار خدایی ما رو پذیرفت ترور کرده چه اقدامی برای بردن اسرائیل به. زیر نظر شورای حکام وام پی تی انجام داده؟؟؟چرا گروسی به رژیم جعلی نگفته باید ام پی تی رو بپذیرد چون ایرانیان میگن اسرائیل تهدید خطرناکی برای منطقه وکشور آنان است چون چند روز قبل یک سردار ایرانی رو ترور کردید چرا اسرائیل آدرس نمی‌دهد ایران کدام اسرائیلی رو ترور کرده تهدید گروسی پذیرفتنی نیست.ملت ایران نمی خواهند تحریم رفع شود زیرا اگر موشک وبرنامه هسته ای خودمان را جمع آوری ونابود کنیم رژیم صهیونسیتی به آنان می گوید نفت ایران رو نخرید تحریم ایران رو لغو نکنید پول وسلاح به نیروهای نیابتی خود می پردازد.می گویند اگر ایران پول بدستش برسد به ملت فلسطین و لبنان ویمن وسوریه وکشورهای مسلمان وشیعه جهان کمک می کند اسرائیل نمی تواند ملت غزه فلسطین رو از سراهش بردارد... همگان مؤظف هستند بر اساس مطالب بنده تصمیم گیری نمایند زره ای عقب نشینی نکنید حرف گروسی رو داخل سطل زباله دفن نمایید همگان بدانیم دشمن برنامه‌های بلندمدت تحریمی در سر می پروراند بله ظهور امام عصر عج الله درست است نزدیک شده.یا علی
ناشناس
۱۲:۲۶ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
منو از 85 میلیون نفر کم بکن
ناشناس
۱۶:۱۱ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
شما اهل ترکیه هستید و از ما نیستید
ناشناس
۱۲:۰۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
کسی تو رو اصلا آدم حساب نمی‌کنه که بخواد ایرانی حساب کنه. آره تو از ما نیستی
ناشناس
۲۳:۵۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
تنها راه فقط بمب اتم هست و خارج شدن از سازمان جهانی انرژی اتمی وسلام
ناشناس
۲۳:۴۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
اقای خطیب دشمن شناسیتان بسیار ضیعف است
شنیده اید در عمق دریا یه جور ماهی زندگی میکنه
برای شکار طعمه ا ش خودش را زخمی میکند
آژانس کیلویی چنده فقط فریب ونیرنگ
ناشناس
۱۰:۲۹ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
یه سوال دارم ۲۰سال هست کشور درگیر این علم هسته ای هست ونفعش برای مردم چی بوده بغیر از تحریم وگرانی وفشار مسولان درخالی کردن جیب مردم .مگه زمان شاه بدون تحریم المان وفرانسه برای ایران نیروگاه نمیساختند تحریمی هم نبود انسان برای یک لیتر شیر نمیره یک گاو خرید بکنه
ناشناس
۱۲:۰۹ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
نفعش اینه که اگه هسته‌ای تا باشه سراغ صنایع دفاع نمیرند. اگه کلا هسته‌ای رو شخم بزنیم بعد میزند سراغ موشک، پهپاد، منطقه‌ای و حتی مثل لیبی وادارمون می‌کنند هواپیماهامونو تحویل بدیم و وقتی خلع سلاح شدیم قطعا حمله می‌کنند. قبلا که با برجام کلاه سرمون رفته و ثابت شده پس دیگه چند بار باید از یه سوراخ گزیده بشیم تا بعضیها بفهمند؟
ناشناس
۲۳:۰۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
کی باید بفهمیم که آژانس ابزار دست اسرائیله و همکاری صددرصد ایران هیچ تاثیری بر سیاست این نهاد یعنی نابودی دانش هسته‌ای کشور و رسوندن اطلاعات جوانان نخبه ایرانی به اسرائیل برای ترور و خرابکاری هیچ سودی نداره؟
امنیت و پیشرفت یک فعالیت درونزاست قطع کامل همکاری با این نهاد تحت نفوذ شرایط امنیتی و بین آلکالی کشور رو از این بدتر نخواهد کرد.
ناشناس
۲۳:۰۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
چون می دونه نمی توانی دیگه اجازه بازرسی را بهش ندهی وقتی اجازه ندی حساب کار دستش می آید که نباید بره بچسبه به اسرائیل
واقعا دیگه کافیه انقدر ترسو بودید و به این نادان ها رو دادید
ناشناس
۲۲:۳۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
باید قدرتمند ترین نیروگاه های هسته ای غیر قابل نفوذ را احداث کنیم
ناشناس
۲۲:۲۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
سوال مردم ایران؟
چرا ایران از NPT خارج نمی‌شود؟!
چرا برجام را که آقا آتش زدند،، بعضی ها اصرار به اجرای آن دارند!
رژیم جعلی صهیونیستی چرا زرادخانه های هسته ای دارد؟!
کشوری به نام اسرائیل وجودخارجی ندارد.
اسرائیل یعنی نماینده ویژه آمریکا، انگیس، فرانسه و... غرب
جشن خداحافظ برجام را بگیریم.
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
به نظرم تنها راه این هست که از آژانس بیرون بیایید و به سمت تولید بمب اتم برویم تا آمریکا و غربیها دیگه نتوانند غلطی بکنند همه اینها از این هست که وطن فروش در سیستم کشور هست و مانع پیشرفت کشور میشوند
حمید
۲۲:۱۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
آقای خطیب زاد. چند ساله که با برجام ملت رو سرکار گذاشتید؟ بس کنید . غیر از این باشه پس خودتونو سرکار گذاشتید.
ناشناس
۲۱:۵۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
ببخشید من نمیدونم چرا میگوییم آژانس انرژی اتمی همه می دانند عروسک خیمه شب بازی آمریکا و اروپا و جاسوس اسرائیل هست باید بگوئیم سازمان مزدور اسرائیل
ناشناس
۲۱:۵۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
اینا همش فیلم بازی میکنن تا ایران بدون هیچ امتیاز ودرخواستی به مذاکرات بر گرده.. گاهی چماق و گاهی هویج
ناشناس
۲۱:۲۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
ایران تا ۹۹درصد هم حق دارد زیرا تحریمی رفع نشده و خطایی هم نکرده پس گروسی بهتر است ساکت شود.
ناشناس
۲۱:۰۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
جسارتا بیایید بیرون از برجام. همین امروز شنیدم که دوباره تحریم‌مون کردن.
ناشناس
۲۰:۵۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
آژانس هم شما رو قبول نداره این به اون در
ناشناس
۲۰:۴۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
غرب اصلا نمی خواهد تحریم ها را بردارد این بهانه ای است که همه چیز را تقصیر ایران اعلام کند
ناشناس
۲۰:۳۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
تا موقعی که هیچ عکس العملی نشان ندید.پس یعنی قبول کردید پس اینقدر فرافکتی نکنید
فرامرز
۰۳:۴۹ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
بنظرم باید تظاهرات تندی علیه دروغگویی وخیانت آژانس و سه کشور دشمن اروپایی وآمریکا واسرائیل در تمام شهرهای ایران برگذار کنیم...وشعار درخواست ساخت بمب اتم بدهیم....وبا تجمع میلیون نفری سیاست های کثیف وآزار دهنده آژانس بین‌المللی رو در کف خیابان محکوم نماییم. فریاد بزنیم ای رهبر آزاده تقاضای تجدید نظر در فتوای مبارکتان.... لطفاً ستاد تبلیغات مردم رو بصورت خودجوش دعوت به تظاهرات کند...خاک به دهانم چه کنیم با اغتشاشگران؟؟؟؟ ای خدا...ای خدا...ای امام عصر عج الله شما بگید چگونه است چگونه خودجوش برای تظاهرات علیه آنهایی که سال‌ها با گذارشات دروغ ما ملت را تحت تحریم قرار دادن علیه آنان تجمع اعتراض‌آمیز راه بیندازیم اما اغتشاشگران میان ما نیایند؟؟؟ حالا اگر برنامه هسته‌ای کشور عزیزمان را غیر صلح آمیز اعلام کردن چکار کنیم.... آیا تحریمی هست تا بحال نشده باشیم؟؟؟
والله به خدا سوگند حتی اگر برنامه اتمی خودمان را جمع آوری.موشک ها رو تحویل آمریکا بدهیم رژیم تروریستی اسرائیل وآمریکا وانگلستان نمی گذارند تحریم ملت ایران رفع شود... اسرائیل میگه نه اجازه ندهید ایران به پول دسترسی داشته باشد پولها رو میده مردم فلسطین غزه اسرائیل نمی تواند سر مردم غزه فلسطین رو زیر آب کند... والله دارن برای مردم لبنان خط و نشان می کشند... سفیر عربستان گفته رأی به هم پیمانان حزب الله دادید فکر کردید اجازه میدهیم تحریم ایران لغو شود به شما کمک کند بخدا قسم گروسی به کمک صهیونیست برای مردم یمن مردم عراق مردم افغانستان همه شیعیان جهان خط ونشان کشید با این گذارش به هم پیمانان ایران هشدار داد
تو را خدا تحت هیچ شرایطی تا پایان حاکمیت گروسی بر آژانس پاسخ او را ندهید...حتی نامه های او را روئیت نفرمایید او را بایکد نمایید... منتظر دعوت مسیولین برای برگذاری تظاهرات علیه کشور های دشمن هستیم.
ناشناس
۲۰:۲۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
اینقدر حرف بی ربط تحویل مردم ندین . این کار شدنی نیست
برای ایران مشگل است ثابت کند که اول مرغ بوده یا تخم مرغ
۲۰:۲۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
دیگر ایران چیزی برای ثابت کردن ندارد
هر غلطی که میخواهید انجام دهید. برای ایران مشگل است ثابت کند که اول مرغ بوده یا تخم مرغ
بعنوان یک ایرانی ورود گروسی و یا امثال این روده ماهی خور به ایران ممنوع
بعنوان یک ایرانی ورود گروسی و یا امثال این روده ماهی خور به ایران ممنوع
ناشناس
۱۹:۵۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
ما ک میدونیم دارین خخخخخخ
ناشناس
۱۹:۵۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
ما ک میدونیم دارین خخخخخخ
ناشناس
۱۹:۵۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
آژانس با بمب اتم اسقاطیل و روسیه و آمریکا کار نداره گیرش فقط شکی هست که به ما داره! فقط به خاطر یه شک؟!!!!
ناشناس
۱۹:۴۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
چرا عضو اژانس شدید که الان جواب گو باشید اونم به رژیم صهیونیستی که عضو نیست
ناشناس
۱۹:۳۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
فکر کردی گزارش آژانس هم ایرانه همه چیو بچسبونی به آمریکا و اسرائیل؟
بختیاری
۱۹:۳۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
آژانس ایران و ایرانی را فریب داده و فریب می‌دهد و سفر به کشوری غیر عضو و غیر متعهد ریشخند زدن به همه مردم جهان و همه برنامه های پاک اتمی بود و ریشخند زدن به همه تعهدات و همه رفع تحریمها و تهدید کشوری پایبند توسط کشوری غیر پایبند و دارنده سلاح اتمی اوج خواری بود یعنی قانون جنگل در جهان و در آژانس یعنی ما فریبکاری و و پاپوش درست کن یعنی ایران و ایرانی و دیگر کشورها هر چقدر هم صادق باشند برای آژانس در برابر دارندگان سلاح اتمی پشیزی ارزش ندارند!!!!!
شرم بر آژانس و شرم بر سازمانهای جهانی
زاگرسیان
۱۹:۲۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
هدف از برجام رفع تحریمها بود آژانس و همه هم می‌دانستند و کاری نکردند، بدعهدی دیگر تعهد نمی آورد پس ایران عزیز ما هیچ اشتباهی نداشته و ندارد و حق هر عملی را دارد.
هدف از برجام رفع تحریمها بود آژانس و همه هم می‌دانستند و کاری نکردند، بدعهدی دیگر تعهد نمی آورد پس ایران عزیز ما هیچ اشتباهی نداشته و ندارد و حق هر عملی را دارد.
هدف از برجام رفع تحریمها بود آژانس و همه هم می‌دانستند و کاری نکردند، بدعهدی دیگر تعهد نمی آورد پس ایران عزیز ما هیچ اشتباهی نداشته و ندارد و حق هر عملی را دارد.
هدف از برجام رفع تحریمها بود آژانس و همه هم می‌دانستند و کاری نکردند، بدعهدی دیگر تعهد نمی آورد پس ایران عزیز ما هیچ اشتباهی نداشته و ندارد و حق هر عملی را دارد.
هدف از برجام رفع تحریمها بود آژانس و همه هم می‌دانستند و کاری نکردند، بدعهدی دیگر تعهد نمی آورد پس ایران عزیز ما هیچ اشتباهی نداشته و ندارد و حق هر عملی را دارد.
ناشناس
۱۹:۲۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
به هیچ وجه گزارش آژانس را قبول نداریم!
فقط همین و دیگر هیچ ، بابا این گروسی و آژانس از ترس سکته کردند و تمام شدند ، نزنید دیگر
ناشناس
۱۹:۱۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
حالا نمیشه بمب اتم میساختین و بر می‌گشتین به شصت درصد!!!؟؟؟
چقدر ساده آید تلاش برای هیچ و پوچ و رسانه ای فریبکارانه غرب و آژانس
.
۲۰:۳۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
البته شکی هم نیست که حرفهای سخنگو فقط کاربرد داخلی دارند.
ناشناس
۲۱:۴۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
ایران حق دارد زیرا با فریبکاری هیچ تحریمی برداشته نشد
ناشناس
۰۰:۱۸ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
تو چقدر ساده ای بمب خیلی وقته ساخته شده
ناشناس
۱۹:۰۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
جناب خطیب زاده.بمب هسته ای رونشونشون بدین تامام....
ناشناس
۱۹:۰۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد
هیهات منا الذله ،حتما در خروج ایران از ان پی تی خیرهای زیادی برای کشورمان خواهد بود .
هیهات منا الذله،هیچ خواری و ذلتی بدتر از تسلیم شدن در برابر ظلم و ناحق و ظالمان نیست.
ناشناس
۱۸:۵۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
تو ایران تازه فقط ذرات پیدا شده؟!
تازه معلوم نیست راسته یا دروغ
اسراییل که صدها کلاهک هسته ای داره
چرا شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه صادر نمیکنه علیه اسراییل؟!
خب معلومه
چون تمام سازمان ها و موسسات بین المللی ساخته ی صهیونیزمه برای نیل به اهداف شیطانی
ایران بزرگ شمارو نابود میکنه
اینقد دست و ما نزنید
ناشناس
۱۸:۵۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
گویا رژیم غاصب هوس کرده یک شبه مسولانش دست بسته در تهران دیده شوند.
آخه خرمگس معرکه کی تو را به حساب میاره بزار بزرگان نظر بدهند رژیم کودک کش
ناشناس
۱۲:۲۵ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
شما اول برو انتقققققققام سختتتتتتت رو بگیر بعد زر بزن
y
۱۸:۵۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
یعنی میشه به چین و روسیه اعتماد کرد؟
ناشناس
۱۸:۵۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
خروج از ان پی تی راهکار و جواب درستی به هر گونه شتاب زدگی و بدعهدی چند باره این چند کشور است ،ساخت سلاح هر کشوری هم به کشور دیگر مربوط نیست همانطوری که آنها خود را پایبند به هیچ قانون و مقرراتی نمی‌دانند و دارند و پاسخگو هم نیستند باید قوی بود در جهان ضعیف باشیم نابود میشویم
ناشناس
۱۸:۲۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
خطیب زاده شمشیر بکش و گنده گنده حرف بزن قرار که نیست تاوان بدی از جیب ملت خرج کنید.... بدرک !!!!تحریم بشیم مگه شما حقوقت کم میشه نه تنها کم نمیشه بیشتر هم میشه
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
شما را عددی حساب نمیاورند
ناشناس
۱۸:۱۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
والله هیچکس هم شما رو قبول نداره
ناشناس
۱۸:۰۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
شما که میگفتین تو قوز اباد طویله اس
ناشناس
۱۷:۵۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
اقامردم له شدن زیربار گرونیا....
ناشناس
۱۷:۴۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
واونوقت نفتالی بنت واسرائیل برای همیشه از صحفه روزگار محو خواهد شد یه رژیم جعلی کوچک میاد ایران بزرگ را تهدید میکنه خدا را شکر این احمقها عقلشونو هم از دست دادن
ناشناس
۱۷:۳۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
بکشید بیرون از برجام
7891
۱۷:۱۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
قتل دانشمندان هسته ای و قطعنامه؟
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
اگر قطعنامه ای بر علیه ایران صادر شد بایستی غنی سازی به 100 درصد برسد ببینیم چکار میتوانند بکنند باید آمریکا و اسرائیل را زجر کش کنیم چون اینها قصد حمله به ما را دارند باید تمام دوربینها از مراکز هسته ای خارج و بازرسان اخراج تجهیزات به یکی از پایگاههای زیر زمینی مشابه شهر موشکی منتقل و غنی سازی نظامی انجام شود
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
معلومه شکمت پره احمق
ناشناس
۱۷:۰۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
خاک تو سرتان یک اسرائیل مچلتان کرده اسرائیلی که عضو هیچ پیمانی که نیست ملت هم که تا سر زیر بار اقتصادی غرق شدن بالاتر از سیاهی چیزی نیست این موضوع ان پی تی تی و سایر قراردادها را مثل اسرائیل بگذارید کنار
ناشناس
۱۷:۰۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
ما هم بهیچوجه حرفای شما رو قبول نداریم افتاد؟؟؟؟
ناشناس
۱۶:۵۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
بارها گفته ام و بار دگر می گویم
از آنجایی که سران و مقامات آمریکا و اروپا از خود هیچگونه اراده ای نداشته و افسار بر گردن خود را بدست صهیونیست ها سپرده اند و صهیونیست ها هستند که بجای آنها تصمیم می گیرند و حرف آخر را در قضیه ی برجام می زنند ، مطمئن باشید که هیچگونه توافق برجامی صورت نخواهد گرفت و منطقی و عقلایی هست که ایران هرچه سریعتر از برجام خارج شود و غنی سازی ۹۹ درصد را آغاز کند.
سران و مقامات آمریکا و اروپا بی منطق، بی وجدان، بی انصاف، بی تعهد، دیکتاتور، دروغگو، نفهم و مکار هستند.
آمریکای بی منطق و دیکتاتور و دروغگو و مکار از برجام خارج شده و سازمان ملل و شورای امنیت باید آمریکا را تحت فشار قرار دهند که نقض پیمان بین المللی کرده ، اگر چنین نشد باید به سازمان ملل و شورای امنیت و آژانس اتمی شک کرد.
ناشناس
۱۶:۴۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
خود کرده را تدبیر نیست وقتی همه صدبار تذکر میدهند که این مردک مزدور وجاسوس را به ایران راه ندهید متاسفانه گوش شنوا نیست یا نفوذی ها بقدری قدرت دارند که نمیتوانید جلو انرا بگیرید شماها از چه چیزی میترسید اینها هر غلطی که ازشان برمیامده انجام دادن بیشتر ازاین هیچ کاری نمیتوانند بکنند اگر ایران بطور کامل هم از اژانس بیرون بیاید بازهم کاری نمیتوانند بکنند چون همه تحریمها وفشارها وگزینه ها را انجام دادن پس چرا میترسید این جرثومه های فساد وجاسوسان اژانس را بطور کامل بیرون کنید
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
این همه کشور بمب اتم دارن، آمریکا، روسیه، و...و اسقاطیل آنوقت فقط به خاطر شک به ما قطعنامه میدن، تف به ظلم و درود بر ملتی که در برابر ظلم می ایستن
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
قطعا اونا راست میگن و اینقدر برای نفهمیدن تلاش نکنید..شما مثل همون بچه ای هستین که میگه بهم 10 دادن ولی 20 رو میگه گرفتم.
ناشناس
۱۶:۱۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
این کشورهای مزدور و بی همه چیز اروپایی و آمریکا از اول هم معلوم بود تمام حرفا و کارها شون سرکاری و هیچ وقت امتیازی نخواهند داد..فقط در یک صورت مگر طرف مقابل شون قدرتمند باشد،،
همون روزی که ترامپ برجام پاره کرد.و خارج شد. ایران هم باید همون روز برجام کنار می‌گذاشت و به تمام این برنامه ها پایان میداد.،
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
کی حرف شما واسش مهمه. شما سخن بگو فقط...
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
تا بمب اتمی رو تو کویر آزمایش نکنیم هیچ چی رو نمیتونن ثابت کنن
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
اگه هزار تن 99% هم پیدا کنن و ساختن بمبم آزمایش کرده باشیم بازم چیزی رو نمیتونن ثابت کنن
ناشناس
۱۵:۵۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
ایران که دارد برای کاری که نکرده تنبه می شد
پس انجام بده و بسازیند انچه باید ایران را بیمه کند
مدیریت در ریسک کردن برای اهداف ملت است
نه
در اختلاس و حقوق هایی نجومی
ناشناس
۱۵:۳۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
موضوع این یافته در سه مکان چیست؟
ناشناس
۱۶:۳۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
این یافته ها هرگز قابا توصیح نیست مثل این است که بخواهی
ثابت کنی اول تخم مرغ بوده و یا مرغ.
این فن ها را فقط اروپایی ها می زند.
ناشناس
۱۹:۲۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
حالا که تحریم اگر ایران به نود درصد هم برسه حق داره و حق داشت طبق برجام تحریمها باید برداشته میشد
ناشناس
۱۳:۲۶ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
همانطور که راحت می ایند ترو می کنند
این مواد را هم موساد اورده در این سه مکان گذشته اند
که ایران را زیر فشار بگذارند
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
منم شما قبول ندارم مطمئنم اونا راست میگن شما ما میشناسیم
ناشناس
۱۵:۴۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
ایول
ناشناس
۱۵:۵۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
خودتم فهمیدی چی گفتی؟!
ناشناس
۱۶:۱۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
دمت گرم موافقم
ناشناس
۱۶:۲۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
حتما وقت کردی سری پیش یک روانشاس بزن
قرض های ارامش بخش مرتبا بخور.
اینقدر هم تلویزیون من تو و یا بی بی سی نبین
همین ها مریضت کردن
ناشناس
۱۶:۴۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
هوای البانی چطوره
ناشناس
۱۷:۴۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
از بس بیشرفی
ناشناس
۱۸:۵۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
آلبانی ها و مزدوران رژیم صهیونیستی در سایت خب طرفدار اون ها هستند دیگه
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
خفه شو وطن فروش داشتن هر تجهیز برای کشور ما جرم نیست هیچ کشوری در جهان اینقدر بازدید نشده
ناشناس
۱۹:۲۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
ما هم شما وطن فروشا را میشناسیم
حسین
۱۹:۵۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
من وخامواده ام هم صفر تا صد شما رو قبول نداریم
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
یک کلمه هم از مادر عروس خخخخخخ
ناشناس
۰۴:۴۸ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
کاش لال بودی وعلیه مادرت موضع نمی گرفتی
ناشناس
۰۹:۵۰ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
اینا واسه ما شناخته شدن ک دروغگویین ایقد ایرااد بیخودی نگیرید اگ سواد داشته باشید معنی جمله میفهمید
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
واکنش متقابل شما آقایان هم فقط دودش به چشم مردم ایران میره.
ناشناس
۱۵:۴۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
دقیقا
ناشناس
۱۸:۵۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
واکنش هر چه باشد قابل تقدیر ولی خدا کنه خروج از انپیتی باشه
ناشناس
۱۹:۴۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
البته سودش رو روسیه و چین و دلالان تحریم میبرد.
حسین
۲۰:۰۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
عین ماشین بدون ترمز هستید که به دره داره نزدیک میشه