سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای رویدادهای شاخص در اصفهان همزمان با هفته صنایع دستی

رئیس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان از برگزاری ۱۷ رویداد شاخص با محوریت صنایع دستی اصفهان همزمان با هفته صنایع دستی  خبر داد.

 محسن معصومی گفت: روز ۲۰ خردادماه به عنوان روز جهانی صنایع دستی و از ۲۰ لغایت ۲۷ خرداد ماه به عنوان هفته صنایع دستی تعیین شده است. با توجه به این که اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان پایگاه دبیرخانه شهر خلاق صنایع دستی است، ویژه برنامه­‌های متعددی از سوی این اداره ویژه هفته صنایع دستی طراحی شده است.

رئیس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان یادآور شد: ۱۷ رویداد شاخص با محوریت صنایع دستی اصفهان همزمان با هفته صنایع دستی در اصفهان برگزرا می شود که این برنامه ­ها از سوی شهرداری اصفهان و با مشارکت و همکاری ۲۰ ارگان و نهاد دیگر در شهر برگزار می‌شوند.

او می گوید ۱۷ رویداد در نظر گرفته شده شامل ورکشاپ­های تخصصی، نمایشگاه هنر‌های مردمی، نمایشگاه صنایع دستی، تجلیل از هنرمندان شاخص این حوزه، رونمایی از پوستر اولین جشنواره فاخر ایران، رونمایی از کلکسیون اشک زاینده رود و چندین کارگاه آموزشی با مشارکت ارگان­هایی همچون اتاق بازرگانی اصفهان، اداره فنی و حرفه‌ای و... است که روز و زمان برگزاری آن‌ها به طور دقیق به اطلاع شهروندان می­رسد.

رئیس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان از نصب پلاک شهر خلاق صنایع دستی در یکی از اماکن تاریخی شهر خبر داد و گفت: این پلاک که از سوی سازمان یونسکو به شهر اصفهان اعطا شده همزمان با هفته صنایع دستی در یکی از اماکن تاریخی شهر نصب می­ شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.