سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز جشنواره ملی آئین های نمایشی رضوی در یاسوج بعد از دوسال وقفه کرونا

هشتمین جشنواره ملی آئین های نمایشی رضوی با حضور استان های خراسان رضوی، بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد امروز دوشنبه در یاسوج آغاز می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در نشست هماهنگی کمیته های برگزاری جشنواره ملی آئین های نمایشی در فرهنگ رضوی، در یاسوج گفت: هشتمین جشنواره ملی آئین های نمایشی در فرهنگ رضوی به میزبانی کهگیلویه و بویراحمد بعد از دو سال وقفه کرونا در شهر یاسوج برگزار می شود.

امین درخشان با بیان اینکه این گروه ها از ۱۶ لغایت ۱۸ خرداد ماه اجرا خواهند داشت، می گوید: یک گروه از تربت حیدریه خراسان رضوی، یک گروه از میناب استان هرمزگان، یک گروه از گناوه استان بوشهر و دو گروه از استان کهگیلویه بویر احمد در این جشنواره حضور دارند.

او گفت: گروه ها از ۱۶ خرداد ماه وارد یاسوج مرکز استان شده و شب ها از ساعت ۱۹ اجرا خواهند داشت و هر گروه در هر شب ۲ اجرا خواهند داشت.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اجراهای هشتمین جشنواره ملی آئین های نمایشی در فرهنگ رضوی در سالن تئاتر روباز امام رضا علیه السلام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و پارک ساحلی شهر یاسوج خواهد بود.

درخشان خواستار همکاری و انسجام لازم در زمینه برگزاری باشکوه این جشنواره شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.