سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره مولودی خوانی رضوی در سنندج برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: پنجمین جشنواره مولودی‌خوانی رضوی هه‌تاو به مناسبت دهه کرامت در سنندج با حضور ۱۲ گروه از سراسر کشور برگزار می شود.

علی اصغر دریایی گفت: پنجمین جشنواره مولودی‌خوانی رضوی هه‌تاو به مناسبت دهه کرامت در کردستان با حضور ۱۲ گروه مولودی‌خوان و تواشیح از سراسر کشور از هفدهم تا نوزدهم خردادماه امسال در سنندج برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: گروه‌های مولودی‌خوانی و تواشیح در این مدت به مدت سه شب از ساعت ۲۱ در خانه کرد و مساجد نواحی منفصل شهری نایسر و ننله سنندج اجرای مولودی‌خوانی می‌کنند.

او می گوید:  برنامه اجراى ۱۲ گروه مولودى‌خوانى شرکت‌کننده در پنجمین جشنواره هه تاو در خانه کرد سنندج، هر شب از ساعت ۲۱ به مدت ۳۰ دقیقه اجرا می‌شود.

در روز سه شنبه ۱۷ خردادماه گروه یاهو کردستان- گروه بیداد خراسان شمالى- گروه اخوان کردستان- گروه عارفان تهران هر کدام به ترتیب از ساعت ۲۱ شب به مدت ۳۰ دقیقه در خانه کرد سنندج به اجرای برنامه می‌پردازند.

دریایی گفت: در روز چهارشنبه ۱۸ خردادماه امسال نیز گروه سماع آذربایجان شرقى- گروه ناله دف کردستان- گروه حیران آذربایجان غربى و گروه ژارک کردستان به ترتیب از ساعت ۲۱ شب برنامه خود را اجرا می‌کنند.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در روز پنج‌شنبه ۱۹ خرداد ماه نیز گروه معراج کردستان - گروه نواى رحمت کردستان - گروه نواى قدسیان کردستان و گروه ماهور کردستان به اجرای مولودی‌خوانی می‌پردازند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.