سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:

ترویج فرهنگ و سیره رضوی بهترین راهبرد برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام گفت: فرهنگ رضوی و ترویج سیره امام رضا (ع) بهترین راهبرد برای مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان علیه ارزش‌های دینی و اسلامی ما است.

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار در دیدار با خدام حرم مطهر رضوی، گفت: حضور پرچم حرم رضوی پیام کرامت و لطف امام رضا (ع) به مردم استان ایلام است.

او با اشاره به اینکه امروز دشمنان در تلاش هستند که بین ارزش‌ها و باور‌های دینی و نسل جوان با ابزار‌های مختلف فاصله ایجاد کنند، گفت: فرهنگ رضوی و ترویج سیره امام رضا (ع) بهترین راهبرد برای مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان علیه ارزش‌های دینی و اسلامی ما است.

امام جمعه ایلام گفت: امروز همه ما مورد لطف امامان معصوم (ع) هستیم، امامان معصوم (ع) شاهد و ناظر براعمال ما هستند، وقتی انسان در ترویج فرهنگ ائمه معصوم (ع) برای زنده نگاه داشتن نام و یاد آن‌ها قدمی بردارد مشمول نظر خاص آن‌ها خواهد شد.

او گفت: انسان وقتی قدمی برای ائمه معصوم (ع) بر می‌دارد، مشمول لطف و نظر ائمه اطهار (ع) می‌شود، امروز باید تلاش کرد که فرهنگ و سیره ائمه اطهار (ع) در بین آحاد جامعه به ویژه نسل جوان تبیین و نهادینه شود که بهترین الگو و سرمشق برای زندگی، سیره علمی و عملی ائمه اطهار (ع) است.

او با بیان اینکه مردم ایران اسلامی همواره علاقه خاصی به ائمه اطهار (ع) به ویژه حضرت امام رضا (ع) دارند، گفت: سفر خدام حرم مطهر رضوی به نقاط مختلف کشور آثار و برکات زیادی دارد، پرچم مقدس حرم رضوی، به عنوان پیامی است که از طرف مرقد منور حضرت امام رضا (ع) سراسر کشور را معطر به عطر رضوی می‌کند.

امام جمعه ایلام گفت: مردم ما مشتاق زیارت و استشمام عطر حرم رضوی هستند، حرم امام رضا (ع) ملجاء و پناهگاه مردم ما برای کسب معنویت و طلب حاجات است، این توفیق بزرگی برای خدام حرم رضوی است که با سفر به نقاط مختلف کشور، در این امر خیر شریک باشند تا مردم از نظر و عطر حرم رضوی بهره‌مند شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.