سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری ورکشاپ طراحی پوستر «چراغ شهر» در شیراز

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از برگزاری کارگاه تخصصی تولید پوستر به مناسبت بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) خبر داد.

مصطفی مشفقیان در خصوص برگزاری این رویداد هنری گفت: توسعه فرهنگی و معنوی شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و بهره‌گیری از هنر نیز در این راستا منبری اثرگذار در انتقال مفاهیم خواهد بود.

او گفت: به همین منظور به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با حمایت جدی از مجمع طراحان انقلاب اسلامی فارس «بیت» و مشارکت، حوزه هنری استان فارس، آستان مقدس احمدی و محمدی شاهچراغ (ع) و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، کارگاه تخصصی تولید پوستر با عنوان «چراغ شهر» به مناسبت بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.

این مقام مسئول گفت حمایت از استعدادهای جوان، ترویج هنر انقلابی و نمایش دستاوردها و پیام‌های سومین حرم اهل بیت (ع) در قالب پوستر از اهداف برگزاری این کارگاه است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: در این کارگاه از اساتید برتر کشوری بهره گرفته شده و در این رویداد فرهنگی و هنری استاد محمد روح الامین و محسن گل‌آرایش به ارائه بحث و همراهی هنرمندان در مسیر تولید آثار می‌پردازند.

مشفقیان با اشاره به اینکه این کارگاه به صورت رایگان در دو روز متوالی برگزار می‌شود، گفت: این کارگاه در روز نوزدهم خرداد ماه از ساعت ۹صبح آغاز به کار کرده و تا ۱۹ ادامه دارد.

در روز بیستم خرداد نیز از ساعات ۹ تا ١٩ کارگاه با تولید آثار ادامه خواهد یافت. آثار تولیدی برگزیده در این کارگاه در تبلیغات شهری و گالری خیابانی به نمایش گذاشته خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.