سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکمیل پرتکرار ظرفیت پارکینگ طبقاتی زائر در قم

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: در حال حاضر به محض پرشدن ۸۰ درصدی ظرفیت پارکینگ طبقاتی زائر با هماهنگی‌های انجام گرفته با پلیس راهور استان، خودرو‌های سواری به پارکینگ‌های دیگر شهر هدایت می‌شوند.

مسعود طبیبی با اشاره به آماده‌سازی پارک‌سوار شمالی، گفت: خط‌کشی و زیباسازی پارک‌سوار شمالی برای مدیریت بهتر تردد و ترافیک همزمان با ایام دهه کرامت انجام گرفته است.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم، از ساماندهی اتوبوس‌های منتظر مسافر را از اقدامات دیگر پارک‌سوار شمالی می گوید: با ساماندهی‌های انجام گرفته از ایجاد صف‌های بی مورد برای استفاده از اتوبوس‌های درون‌شهری جلوگیری و خدمت‌رسانی ناوگان عمومی در سطح شهر بهبود پیدا کرده است.

طبیبی با تاکید بر تلاش شهرداری قم بر افزایش کیفیت خدمت‌رسانی ناوگان عمومی شهر، گفت: هم اکنون در برخی ساعات، چند مرتبه ظرفیت پارکینگ طبقاتی زائر تکمیل می‌شود که در حال حاضر به محض پرشدن ۸۰ درصدی ظرفیت پارکینگ با هماهنگی‌های انجام گرفته با پلیس راهور استان، خودرو‌های سواری به پارکینگ‌های دیگر شهر هدایت می‌شوند.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه در برخی ساعات روز مانند نزدیکی به زمان اقامه نماز شاهد افزایش ورودی به پارکینگ‌های شهر هستیم، گفت: برای مدیریت بهتر این مسئله شهرداری قم مدیریت توزیع جهتی خودرو‌ها را در دستور کار خود قرار داده تا روند خدمت‌رسانی و استفاده زائران از پارکینگ‌های عمومی در زمان کمتری انجام بگیرد.

طبیبی با اشاره به استفاده از پارکینگ ضلع شرقی حرم مطهر گفت: با برخی اصلاحات انجام شده در این پارکینگ، بر ظرفیت سلول‌های پارک افزوده شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.