سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شبکه برق شهرستان هیرمند پایدار است

مدیر امور توزیع برق شهرستان هیرمند گفت: با توجه به وزش باد شدید در این شهرستان، در حال حاضر تمام شبکه برق این منطقه پایدار است.

 روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، سمیرا میر  گفت: باد شدید یوم جاری باعث سقوط چهار اصله پایه فشار متوسط در این منطقه شده است و این تعداد پایه حدفاصل پل روستای یار محمد علم تا پل سیادک بوده است.

او گفت: پس از اعلام سقوط پایه‌ها در ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه بلافاصله همکاران به محل اعزام و نسبت به جداسازی شبکه حادثه دیده و رفع کانون خطر اقدام و روستا‌های منطقه را در ساعت ۱۶ برقدار نمودند.

  مدیر امور برق شهرستان هیرمند گفت: روستا‌های انوشیروان، شهرک گلبیک، ملاسلطان و جنگیخون همه با تلاش همکاران، نصب پایه و ایجاد سکشن جدید از طریق مانور در ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه برقدار شدند.

او گفت:وزش باد شدید و طوفان از جمله معضلات شبکه برق در منطقه سیستان است که همواره موجب خسارت به شبکه برق می‌شود و شهروندان گرامی در زمان ناپایداری شرایط جوی (طوفان شدید، بارندگی و غیره) از نزدیک شدن به تأسیسات برق جدا خودداری نمایند و در صورت مشاهده هرگونه مشکل، مراتب را به سامانه ۱۲۱ (مراکز اتفاقات برق) اطلاع رسانی کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.