سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاروان زیرسایه خورشید به شهرک شهید سلیمانی سیریک رسید

کاروان محور شرق زیرسایه خورشید استان هرمزگان در آخرین برنامه خود در شهرک شهید سلیمانی که یکی آخرین نقاط شهرستان سیریک است حضور پیدا کرده اند.

یکی از کاروان‌های زیر سایه خورشید استان هرمزگان از روز اول دهه کرامت با همراهی خادمین حرم مطهر رضوی برنامه‌های خود را در شرق استان هرمزگان آغاز کرده است و بعد از اجرای ویژه برنامه‌های پانزدهمین دورخ جشن‌های مردمی و بین‌المللی زیر سایه خورشید اعم از ویژه برنامه‌های کاروان عشق، به رسم ادب، آرام جان، پیام رهایی، محفل ادبی رضوی، آسمان هستم و ... در مناطق مختلف شهرستان میناب وارد شهرستان سیریک شده است.

این کاروان همراه با استقبال پرشور مردم و مسئولان برنامه‌های خود را در این شهرستان و در بخش‌های مختلف و روستاها دور دست آغاز کرد.

حضور در گلزار شهدای گمنام شهرستان سیریک و برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان، حضور در جشن‌های مردمی زیرسایه خورشید و اجرای برنامه‌های استقبال مردمی و اجتماعات امام رضایی در روستاهای گراییک، سرگلم، گچینه پایین، رونان، حضور در مراسمات مذهبی و اجتماعات مردمی در شهر سیریک، بندر کوهستک، بخش بمانی و بخش مرکزی و عیادت از بیماران صعب العلاج از برنامه‌های این کاروان در شهرستان سیریک بود.

کاروان محور شرق زیرسایه خورشید استان هرمزگان در آخرین برنامه خود در شهرک شهید سلیمانی که یکی آخرین نقاط شهرستان سیریک به شمار می‌آید حضور پیدا کرده و برنامه‌های خود را در جمع پرشور استقبال کنندگان این شهرک که اهلی روستاهای زاچ و داربست بشاگرد هستند و با همت نیروی دریایی سپاه در این منطقه اسکان داده‌شدند برگزار کردند.

مقصد بعدی کاروان عشق و خادمین حرم مطهر رضوی به همراه پرچم متبرک گنبد باصفای حضرت علی‌بن موسی‌الرضا علیه‌السلام شهرستان جاسک خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.