سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای ارتقای کشاورزی دانش بنیان نیاز به توانمند سازی علمی کشاورزان داریم

معاون وزیر جهادکشاورزی در زاهدان گفت: استعداد‌های ذاتی و بالقوه‌ای در زیر بخش‌های کشاورزی خصوصا موز، خرما، شتر و شیلات در سیستان و بلوچستان وجود دارد.

 سید مجتبی خیام نکویی گفت: مهمترین وظیفه ما خدمت به روستائیان، کشاورزان و تولید کنندگان واقعی است و ما تلاش داریم امسال با توجه به شعار سال اتفاق بزرگی در بخش کشاورزی و تحقق اهداف دانش بنیان در بخش بیافتد و این مهم نیازمند به هماهنگی و همکاری مستمر سازمان تات و همه مراکز جهادکشاورزی و آموزشی است.

رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: برای ارتقای کشاورزی دانش بنیان در کشور نیاز به تربیت کشاورزان آینده و توانمند سازی علمی آنان داریم.

او گفت: در برنامه داریم برای توسعه فعالیت‌های دانش بنیان در مراکز آموزشی، تحقیقاتی و ترویجی و تمرکز همگانی برای الویت بندی مشکلات در بخش کشاورزی، با تمام ظرفیت‌های موجود وزارت جهاد کشاورزی و استان‌ها گام‌های بلندی برداریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی  سیستان وبلوچستان نیز در این نشست با ارائه گزارشی از استعداد‌ها و پتانسیل‌های بالقوه و ذخائر ژنتیکی استان در زیر بخش‌های زراعت و باغبانی، دام و طیور و شیلات گفت: ظرفیت‌های بی بدیل بخش کشاورزی، سیستان وبلوچستان را در ردیف استان‌های برتر کشور قرارداده است

محمد علی نیکبخت گفت: با بهره گیری از فرصت‌های مرزی و توانمندی‌های بخش کشاورزی، سیستان و بلوچستان می‌تواند در تولید و اشتغال و صرفه جویی ارزی به کشور یاری نماید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.