سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان:

همراهی با دشمن در توهین به مقدسات بدتر از فتنه دجال است

عنکبوت مقدس انحراف از مسیر دین را هدف گرفته است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان در سومین شب برگزاری جشنواره ملی آه و آهو در کاشان گفت: هدف از تولید محصولات سینمایی ضد شعائر و ارزش‌های اسلامی در توهین به مقدسات بیانگر مبارزه آشکار و عریان دشمن با اعتقادات و انحراف از مسیر دین است.

حجت‌الاسلام مهدی بصیرتی در سومین شب برگزاری جشنواره ملی آه و آهو در کاشان گفت: امروز اگر دشمن با کمک خودی به انقلاب اسلامی، دین و مقدسات و ارزش‌های ما با زبان فیلم ضربه می‌زند مقصودش انحراف از مسیر دین است.

او می‌گوید: با توجه به کلام شهید همت که «مسیر اصلی همان نقطه مورد هدف و ضربه دشمن است» قصد آن‌ها از ساخت آثار موهن، سلب اعتماد و اطمینان مردم به ایمان و دینداری و گرفتن مقدسات از آن‌ها است.

به گفته او، افتضاح برخی هنرمندان در جشنواره کن نشان دهنده امام هراسی و ترس دشمن از ارتباط مردم با امام رضایی است که انسان را از زشتی و فساد دور می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: ضربه افراد خودی به دین، انقلاب، مقدسات و ارزش‌ها مصداق حدیث امام رضا (ع) است که فرمود: «همراهی با دشمنان شیعه بدتر از فتنه دجال (حادثه و دشمنی هولناک برای شیعیان) در آخر الزمان است»

حجت‌الاسلام بصیرتی گفت: دشمن امروز جنگ احزاب را برای مقابله با انقلاب اسلامی، راه امام راحل و مقدسات به راه انداخته است تا مردم را از مسیر اصلی خارج و منحرف کند.

او می‌گوید: دشمنی و مخالفت با نظام نیز نه تنها دشمنی سیاسی بلکه دشمنی با اعتقادات است.

به گفته او، هم صدایی برخی با دشمن در مبارزه همه جانبه با انقلاب، امام راحل، شهدا و مقدسات برای انحراف از مسیر اصلی است که حتی تا روز ظهور و پس از آن این مبارزه ادامه دارد.

چهاردهمین جشنواره ملی فرهنگی هنری آه و آهو با هدف ایجاد روحیه نشاط معنوی و شادابی اجتماعی، عرض ارادت و توسل به فرزندان موسی بن جعفر (ع)، ترویج سبک زندگی اسلامی با محوریت فرهنگ علوی و سیره رضوی در قالب هشت همایش تخصصی، آیین افتتاحیه، مراسم اختتامیه، جشن ملی زیر سایه خورشید، اجرای ۱۰۰ برنامه متنوع و هشت غرفه محتوایی برای گروه‌های سنی کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.