سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد

مشکل ترمز هواپیما علت بروز حادثه در پرواز مشهد-اصفهان

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: دیشب یک هواپیمای ایران ایر پرواز مشهد-اصفهان قبل از پرواز دچار مشکل ترمز شده و بر اثر توقف ناگهانی برخی مسافران آسیب دیدند.

میر اکبر رضوی گفت:  حدود ساعت ۲۲:۳۰ دیشب، هواپیمای پرواز شماره ۳۹۱ شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی از نوع ایرباس ۳۰۰ از مبدا مشهد به مقصد اصفهان قبل از پرواز دچار مشکل ترمز شده و براثر آن هواپیما بطور ناگهانی متوقف شده و برخی از خدمه پرواز و مسافران که هنوز کمربند ایمنی خود را نبسته بودند ، اندکی صدمه دیدند.

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور حدود ۸ سرنشین تقاضای مراجعه به مرکز درمانی داشتند که به مراکز پزشکی اعزام و پس از مداوای مختصر ‌و اقدامات پزشکی مرخص شدند. پرواز هم باطل شد و مسافران با هواپیمای دیگر به اصفهان اعزام شدند.

نحوه وقوع این رویداد در دست بررسی است اما رعایت نکات ایمنی هنگام سوار شدن هواپیما از سوی تمامی سرنشینان مورد تاکید سازمان هواپیمایی کشوری است.

دیروز ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح قرار بود پرواز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران فرودگاه مشهد را به مقصد اصفهان ترک کند اما پس از حدود ۱۵ ساعت تاخیر و حواشی بین مسافران و مسئولان این شرکت هواپیمایی این پرواز در ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه انجام شد که با حادثه و نقص فنی مواجهه و نهایتا این پرواز لغو شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
نبی
۱۰:۳۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
سلام...
بگوو به موقع روغنش تعویض کنن