سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان

امامان و خطیبان شیعه و سنی در شهرستان‌های استان نیز در خطبه‌های نماز جمعه به بیان موضوعات مختلف سیاسی و اجتماعی پرداختند.

نماز جمعه اهل سنت بندرعباس
امام جمعه اهل سنت بندرعباس با تسلیت سالروز ارتحال امام راحل، و بزرگداشت سالروز قیام ۱۵ خرداد گفت: ایمان به خداوند مبنای موفقیت و عبور از مشکلات است.

 نماز جمعه بوموسی
حجت الاسلام شیرزاد حسنی امام جمعه موقت بوموسی با تسلیت رحلت بنیانگذار انقلاب گفت: همانطور که انقلاب اسلامی با حضور و وحدت مردم پیروز شد امروز نیز حضور و وحدت مردم می‌تواند در تداوم این انقلاب نقش اساسی ایفا کند.

نماز جمعه شیعه قشم
حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه قشم با تسلیت فرا رسیدن سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: حقایق حیات نورانی امام (ره) نیاز به واکاوی و تبیین دارد و این جهاد تبیین است.

 نماز جمعه اهل سنت قشم
شیخ محمد سعید خطیبی، خطیب اهل سنت قشم گفت: حلال و حرام و زشتی و زیبایی واقعی آنچیزی است که خداوند برای بشر در نظر گرفته است وگرنه ما انسان‌ها مبدا درستی برای تشخیص آن‌ها نیستیم.

 نماز جمعه بندرلنگه
حجت الاسلام اسماعیل نیا امام جمعه بندرلنگه گفت: امام راحل کار بزرگی را که قرن‌ها تمام علمای اسلام به دنبال آن بودند یعنی شکست طاغوت و برپایی حکومت اسلامی را محقق کرد.پ

 نماز جمعه اهل سنت بندرلنگه
شیخ مسعود راهبر امام جمعه اهل سنت بندرلنگه گفت: وظیفه دولت و قوه قضاییه است که دست مفسدان را از بیت المال کوتاه کنند.

 نماز جمعه توکهور وهشتبندی
حجت الاسلام حسین جهانگیری امام جمعه توکهور وهشتبندی با تسلیت چهاردهم خرداد ماه سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: امام راحل دژ محکمی در برابر دشمنان اسلام در داخلی و خارجی بود.

 نماز جمعه سیریک
حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک با قدردانی از نیروی دریایی سپاه در پاسخ به توقیف نفتکش کشورمان توسط یونانی‌ها گفت: دشمنان بدانند که زمان بزن و درو‌ها تمام شده و اگر در گستاخی‌ها و اهانت به عزت و غیرت ایرانی‌ها تجدید نظر نکنند سخت پشیمان می‌شوند.

 خطبه‌های نمازجمعه میناب
حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب به فرونشست‌های زمین در این شهرستان اشاره کرد و گفت: فرونشست‌های زمین خطری جدی است که مردم شهرستان میناب را تهدید می‌کند، بنابر این لازم است که هیئت اندیشه ورز در این خصوص تشکیل شود.

 نماز جمعه شهرستان جاسک
حجت الاسلام عباس ذاکری امام جمعه شهرستان جاسک با بیان اینکه سه رکن اساسی در مکتب امام خمینی (ره) معنویت، عدالت و عقلانیت بود، گفت: این سه رکن باعث ایستادگی ایشان در مقابل ظلم و کفر دشمن بود تا پیروی انقلاب اسلامی رقم خورد.

 نماز جمعه بشاگرد
حجت‌الاسلام حسین غلامی امام جمعه شهرستان بشاگرد با تشکر از استاندار هرمزگان برای برگزاری جلسه شورای اداری در بشاگرد گفت: آنچه امروز مردم می‌خواهند اجرا و عملیاتی کردن مصوبات است.

نماز جمعه پارسیان
حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه شهرستان پارسیان با اشاره به مطالبه مردم پارسیان مبنی بر ایجاد بازار روز هفتگی گفت: شهرداری و شورای اسلامی پارسیان برای این مطالبه مردمی چاره اندیشی کنند تا کالا‌ها و اجناس با قیمت مناسب‌تر و هزینه کمتر به دست مردم برسد.

نماز جمعه هرمز
حجت الاسلام فتح الله بهزادی امام جمعه هرمز با اشاره به صفر شدن آمار فوتی کرونا در کشور افزود: تکیه به توان داخلی برنامه ریزی مناسب نتیجه اش صفر شدن فوتی‌های کرونایی ایران بود.

 خطبه‌های نماز جمعه حاجی آباد
حجت الاسلام محمد خانجانی امام جمعه موقت حاجی آباد گفت: فیلم عنکبوت مقدس که با رویکرد اسلام و ایران هراسی ساخته شد، اهانت به مقدسات دینی وتحقیر فرهنگ ایرانی است.

نماز جمعه رودان
حجت الاسلام مهدی دری امام جمعه رودان گفت: توقیف نفتکش‌های یونانی توسط دریاداران رشید و دلیر کشورمان نشان داد که معادلات تنگه هرمز و خلیج فارس را ما رقم می‌زنیم و دشمنان حق ندارند برای ما تعیین تکلیف کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.