سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتصاب کارگران شهرداری اهواز نیاز به ورود دستگاه قضایی دارد

رییس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر اهواز خواستار ورود دستگاه قضا برای شناسایی و برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف شد.

علی مدد هاشم پور دلیل اعتراض و اعتصاب اخیر کارگران جمع آوری پسماند در برخی مناطق شهر اهواز را تبانی پیمانکاران متخلف دانست.

او افزود: برخورد قاطع با زیاده خواهی‌های فراقانونی و خلاف قانونی برخی از پیمانکاران و افراد وابسته به آنها، به ورود جدی دستگاه قضایی نیاز دارد.

به گفته آقای هاشمی شهرداری اهواز تاکنون به تمامی تعهدات مالی خود در قبال شرکت‌های پیمانکاری به صورت تمام و کمال پایبند بوده است، اما متناسب با آن خدمات دریافت نمی‌کند.

رییس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر اهواز مدعی شد: در چند سال اخیر روابط ناسالم و فساد مالی از سوی بخشی از شرکت‌های پیمانکاری شکل گرفته است.

این مقام مسئول همچنین ادعا دارد که در سال‌های گذشته، برخی از پیمانکارانِ قانون گریز و منفعت طلب با برخی کارگران توافق کردند، کمتر کار کنند و کمتر هم حقوق دریافت کنند این در حالی است که شهرداری حقوق و مزایای کامل و قانونی کارگران را به پیمانکاران پرداخت می‌کرد

علی مدد هاشم پور می‌گوید: شهرداری اهواز، تمامی خدمات شهری از جمله نظافت فضای شهری، حمل پسماند، توسعه و نگهداری فضای سبز و پیشگیری از تخلفات شهری را به بخش خصوصی واگذار کرده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.