سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم به راهپیمایی ۱۵ خرداد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با صدور اطلاعیه‌ای از مردم استان برای شرکت در راهپیمایی ۱۵ خرداد دعوت کرد.

در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم  آمده است: رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) این انقلاب را هدیه‌ای از عالم غیب ربوبی دانست و بزرگداشت و راهپیمایی ۱۵ خرداد را به عنوان فریادی کوبنده از مستضعفان بر سر مستکبران توصیف کرد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب نیز می‌فرمایند، حضور در میدان‌های حساس و اثرگذار نشان از بصیرت انقلابی مردم همیشه در صحنه دارد.

 به مناسبت قیام ۱۵ خرداد و در محکومیت حرکت‌های اخیر ضد دینی و ملی برخی عناصر خود فروخته عرصه هنر سینما و اهانت به ساحت مقدس امام رضا (ع) شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مردم شریف، انقلابی و بصیر قم قهرمان را برای شرکت در راهپیمایی مردم ۱۵ خرداد دعوت می‌کند.

همچنین زمان و مکان برگزاری این راهپیمایی ساعت ۱۰:۳۰ روز ۱۵ خرداد از میدان روح‌الله و مقابل بیت تاریخی امام راحل به سمت حرم حضرت معصومه (س) اعلام، و یادآور شده است: آیت‌الله محسن اراکی عضو خبرگان رهبری نیز سخنران این مراسم می‌باشد.

قیام ۱۵ خرداد که در پی دستگیری امام خمینی (ره) در ۱۳ خرداد ۱۳۴۲ خورشیدی رخ داد و به دنبال آن، کشتار رژیم شاهنشاهی در خیابان‌های تهران و سراسر کشور به وقوع پیوست در حقیقت بسترساز و منشا انقلاب اسلامی در بهمن ۱۳۵۷ خورشیدی بود و نخستین جرقه‌های سرنگونی رژیم شاهنشاهی را رقم زد. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.