سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیین معارفه معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان

معارفه معاون ورزشی با حضور دکترمظفر مهری خادمی نسب مدیر کل ورزش و جوانان استان و اعضای شورای معاونین در محل سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

در این مراسم مظفرمهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به پتانسیل بسیار بالای ورزش استان در سطوح مختلف ملی و بین المللی ، برنامه ریزی منسجم و دقیق هیات های ورزشی را رمز موفقیت بیش از پیش ورزش استان نام برد و گفت: ورزش استان با پرورش قهرمانانی در رشته های مختلف ورزشی امروز نقش بسزایی در توسعه ورزش همگانی و قهرمانی ایفا می کند.

خادمی نسب اخلاق مداری و توسعه فرهنگ و منش پهلوانی را از موارد مهم حوزه ورزش عنوان کرد و گفت: قهرمانان ما باید به فضیلت پهلوانی آراسته باشند و جلوه های این فرهنگ ارزشمند را باید هر چه بیشتر در ورزش استان شاهد باشیم چرا که نقطه تعالی ورزش همان فرهنگ پهلوانی است بطوری که موفقیت و فتح قله های موفقیت در ورزش بسیار زود گذر است و تنها فرهنگ و مسلک پهلوانی است که ماندگار است و هیچ وقت از اذهان مردم پاک نخواهدشد.

خادمی در پایان گفت : ورزش استان هرمزگان گام های بسیار مهم و تاثیرگذاری در جهت توسعه ورزش همگانی و قهرمانی برداشته است که با برنامه ریزی منسجم و هدفمند و استفاده از تجارب و ظرفیتهای پیشکسوتان،قهرمانان ورزشی استان انشالله بتواند به جایگاه واقعی خود در سطح ورزش ایران اسلامی دست یابد.

در این مراسم روزبه زابلی به عنوان سرپرست جدید معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان معرفی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.