سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید معاون توسعه روستایی ومناطق محروم کشور در شهرستان چاراویماق

معاون توسعه روستایی ومناطق محروم کشور در بدو ورود به شهرستان چاراویماق مورد استقبال مسوولان قرار گرفت و سپس از مسکن مهر وپروژه نیمه تمام استخر سرپوشیده شهرداری قره آغاج بازدید کرد وبا حضور در مزار مطهر شهدا وخانواده شهدا با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کرد.

آقای مدنی  از یک کارگاه تولیدی لباس بانوان وجاده ۳۰ ساله میاندواب به چاراویماق وسرچم هم بازدید کرد .

بعد از بازدید‌ها در جلسه شورای اداری این شهرستان با حضور اعضای شورای اداری واقشار مختلف مردم شرکت کرد.

  آقای توکلی فرماندار شهرستان چاراویماق ضمن خوش آمدگویی به اهم مشکلات این شهرستان اشاره کرده وافزود: متأسفانه بعد از گذشت چندین سال توسعه وآبادانی این شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌ها برابری دارد.

مشکلات حوزه راه روستایی، پروژه ملی جاده میاندواب به سرچم، نبود آب فاضلاب شهری، ناتمام ماندن استخر شهرداری، مشکل اشتغال، معادن، نبود سد‌های آب، آب شرب وآب کشاورزی وسایر مشکلات اشاره کرده واز وی خواست تا نسبت به حل مشکلات اقدامات لازم را انجام دهند.

متأسفانه این شهرستان آنطوری که می‌بایست در حوزه‌های مختلفی اعم از حوزه راه وصنعت وغیره پیشرفت نداشته و اقدامات قابل توجهی صورت نپذیرفته که حتی راه‌های این شهرستان از میانگین راه‌های سایر شهرستانهاهم برابری ندارد وتن‌ها ۳۰ در صد راه‌های روستایی واصلی این شهرستان آسفالت شده است.

یکی ازخاسته‌های مهم ومطالبه مردم این شهرستان همین جاده می‌باشد، متاسفانه بدلیل کم توجهی مسئولان ذیربط این جاده با گذشت بیش از ۳۰ سال هنوز به اتمام نرسیده است که با متصل شدن این جاده به آذربایجان غربی در توسعه و آبادانی این شهرستان نقش مهمی دارد ومی تواند این شهرستان را از بن بستی خارج کند.

طبق هماهنگی‌های بعمل آمده با صندوق‌های کار آفرین واشتغالزایی وبنیاد برکت تسهیلاتی در اختیار جوانان جویای کار وتوسعه کارگاه‌های تولیدی این شهرستان اختصاص داده خواهد شد.

این پروژه تنها محل ورزشی وتفریحی شهرستان چاراویماق می‌باشد که بدلیل نبود اعتبارات کافی شهرداری به اتمام نرسیده است که در جهت حل این مشکل نیز اقدامانی را در دستور کار قرار خواهیم داد.

زیر ساخت هاومشکلات این شهرک صنعتی که قرار است بزودی کلنگ شروع عملیاتش بزمین بخورد باید حل شود، چرا که با بکار افتادن این شهرک صنعتی در حوزه‌های مختلف معادن وصنایع اشتغالزایی مهمی در این شهرستان اتفاق میافتد که مشکلات آن را نیز بررسی خواهیم کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.