سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش پیاده روی به مناسبت گرامیداشت شهید شمسی پور

شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان به مناسبت گرامیداشت شهید شمسی پور همایش پیاده روی برگزار کرد.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: این شهید والامقام، اسوه اخلاق و تقوا است، شهید شمسی پور به واسطه فعالیت‎هایی که در گذشته در عرصه‌های ورزشی انجام داده بودند، سهمی عظیم در اعتلای ورزش استان داشتند.

این همایش همزمان با آغاز دهه کرامت و در آستانه سالروز رحلت جانسوز امام خمینی (ره) وبه مناسبت گرامی داشت شهید علیرضا شمسی پور با حضور مدیریت، معاونان، و کارکنان ستادی منطقه در شهر همدان صورت گرفت.

امین روستایی در ادامه گفت: نقطه عطف این مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردارشهید شمسی پور، شهید شاخص ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران کشور؛ جانباز، ایثارگر، مدافع حرم، تفحص گر و ورزشکار همدانی بود.

او گفت: بیماری کرونا در دو سال گذشته مانع از اجرایی برنامه ورزشی شده بود و این همایش با چند هدف گرامیداشت مناسبت‌های جاری و توجه به ورزش همگانی در نهادینه کردن فرهنگ همگرایی و فعالیت‌های گروهی بود.

روستایی در ادامه گفت: توسعه ورزش‌های همگانی، نشاط اجتماعی و تحرک بدنی جزو الویت‌های فرهنگی و ورزشی منطقه بوده بنابراین حضور جمعی در چنین تجمعاتی می‌تواند مقدمات فرهنگ سازی این مهم و در خلال آن تبیین اهداف سازمانی را در میان کارکنان داشته باشد.

او می‌گوید: شهید شمسی پور برای ورزشی‌های همدان حکم یک مربی، دوست صمیمی و یک رئیس هیأت کوشا و مسئول داشت و قطعا نام ایشان و مجاهدت‌های انقلابی وی در عرصه‌های گوناگون دفاع مقدس و دفاع از حرم و تفحص پیکر‌های شهداء و بسیج ورزشکاران همواره در یاد و خاطرات زنده و جاوید خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.