سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلاهبرداری یک میلیارد ریالی با آموزش جعلی خرید ارز دیجیتال

یک فرد سودجو از طریق آموزش جعلی خرید ارز دیجیتال یک میلیارد ریال از شهروند بردسکنی کلاهبرداری کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان بردسکنی مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی میلیاردی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ محمود مختاری افزود: شاکی در بستر فضای مجازی با کانالی که در حوزه آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال فعالیت داشته آشنا شده و به منظور کسب سود بیشتر با ادمین کانال چت کرده و لینکی را دریافت کرده تا از آن طریق به سود بالاتری برسد، اما به محض اتصال به لینک، مبلغ یک میلیارد ریال ارز دیجیتال از کیف پولش خارج شده و ارتباط ادمین هم از همان لحظه قطع شده است.

او گفت: کارشناسان پلیس فتا با توجه به میزان کلاهبرداری صورت گرفته، با تحقیقات اولیه و بررسی مستندات شاکی با هماهنگی قضایی و انجام اقدامات فنی و پلیسی، کلاهبردار مربوطه را در استان تهران شناسایی کردند و با دستور مقام قضایی پرونده مربوطه به منظور سیر مراحل قانونی به دادسرای استان مقصد ارسال شد.

این مقام انتظامی گفت: پلیس فتا به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان و کاربران بوده و شهروندان می‌توانند مشکلات خود را در خصوص فضای مجازی با مراجعه حضوری به پلیس فتا و یا استفاده از سایت پلیس فتا و تماس با مرکز فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ با ما در میان بگذارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.