سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص منابع مالی به ورزش آذربایجان‌شرقی

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان از اختصاص منابع مالی به ورزش آذربایجان‌شرقی خبر داد.

آقای پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در جلسه روسای هیات‌های ورزشی آذربایجان شرقی با بیان اینکه منابع خوبی برای ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اختصاص خواهد یافت خطاب به روسای هیات‌های ورزشی استان گفت: باید از داشته‌های خود صیانت کنید.

شاکله اصلی ورزش قهرمانی هیات‌های ورزشی هستند.

باید در راستای پیشرفت ورزش در آذربایجان شرقی با همدیگر همکاری کنید تا بتوانید قهرمانانی در عرصه‌های مختلف ورزشی داشته باشید.

 فرهنگ از ورزش جدا نیست.

بیماری‌های فشار خون، دیابت و کلیوی نشان از جدایی فرهنگ از ورزش دارد که باید در این زمینه تلاش بسیاری صورت پذیرد.

وی در خصوص استخدام قهرمانان ورزشی گفت: با توجه به آیین نامه این موضوع پیگیری و انجام می‌شود و قهرمانانی استخدام می‌شوند که حائز شرایط باشند.

آقای ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: جای خوشحالی دارد که اولین جلسه هیات‌های ورزشی با حضور معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان که خود فردی از جنس ورزش است برگزار شد.

امیدواریم سفر رئیس جمهور منتخب و وزیر ورزش و جوانان برای ورزش استان ما خیر و برکت زیادی داشته باشند و با اختصاص بودجه کافی بتوانیم پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام برسانیم.

 آذربایجان شرقی آمادگی میزبانی تمامی مسابقات ورزشی را دارد.

از تمامی فدراسیون‌ها خواستاریم تا مکاتبات و همکاری‌های لازم را برای برگزاری مسابقات و اردو‌های تیم ملی در استان ما انجام دهند.

وی با اشاره به تیمداری مس کرمان در ۲۸ رشته ورزشی از معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درخواست کرد تا با مجموعه مس ایران جلسه داشته باشد و مس سونگون ورزقان نیز مثل مس کرمان در رشته‌های ورزشی مختلف تیمداری و فعالیت بکند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.