سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۹ هزار بسته معیشتی ویژه دهه کرامت بین نیازمندان فارس

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فارس گفت: در هشتمین مرحله از رزمایش احسان و همدلی ۹ هزار بسته معیشتی برای توزیع بین نیازمندان استان فارس اختصاص یافته است.

حسین پور نورعلی در مراسم توزیع بسته‌های معیشتی گفت: به مناسبت دهه کرامت در هشتمین مرحله از رزمایش احسان و همدلی ۹ هزار بسته معیشتی به ارزش ۶ میلیارد تومان به نیازمندان استان اختصاص یافت.

او گفت: ارزش هر بسته حدود ۷۰۰ هزار تومان است و این بسته شامل برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، رب گوجه و مواد خوراکی مورد نیاز روزمره خانواده‌ها است.

پورنورعلی گفت: این بسته‌های معیشتی با همکاری ۳۰۰ گروه جهادی در دهه کرامت بین نیازمندان استان فارس که قبلا شناسایی شده اند توزیع می‌شود.

آیت‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز هم گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام پیگیرانه این نهضت همدلی و همراهی را ادامه می‌دهند و این نهضت و کمک مومنانه باید دائما در جامعه اسلامی ادامه داشته باشد و مربوط به یک ماه نیست.

او از خیران استان خواست در انجام امور خیر به ویژه کمک به نیازمندان تمام توجه و تلاش خود را انجام دهند، چون این سنت حسنه بسیار توسط ائمه اطهار سفارش شده و امام علی (ع) امام اول ما شیعیان خود شخصا به صورت پنهانی به نیازمندان کمک می‌کردند و این کار مهم را ترویج می‌دادند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.