سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور جهادگران دندانپزشک در زندان‌های گلستان/کمک ۱۱۰ میلیونی یک خیر برای آزادی زندانیان دختردار

مدیرکل زندان‌های گلستان از حضور جهادگران دندانپزشک در زندان‌های استان و ارائه خدمات رایگان دنداپزشکی به زندانیان خبر داد.

سرلک امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: گروه جهادگران دندانپزشک به مدت ۴ روز با ۲۵ یونیت دندانپزشکی در زندان‌های استان مستقر می‌شوند.

او گفت: این گروه خدمات دندانپزشکی مانند کشیدن دندان، پر کردن، عصب کشی و جراحی را به زندانیان ارائه می‌کنند.

سرلک گفت: بنا داریم با حضور این گروه بخش عمده زندانی‌هایی که نیاز به پزشک و جراح دندانپزشک دارند مورد درمان قرار گیرند.

او گفت: مقرر شده تعدادی از خانواده‌های بی بضاعت زندانیان و همچنین سربازان یگان زندان هم از این خدمات بهره ببرند.

سرلک گفت: می‌خواهیم ۲ نذر را در جامعه گسترش دهیم یکی نذر آزادی زندانیان و دیگری نذر اشتغال آن‌ها تا به قطع شدن چرخه جرم و جنایت کمک کنیم.

او گفت: در جشن گلریزان ماه رمضان امسال مبلغ سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جمع آوری و این مبلغ منجر به آزادی ۴۴ زندانی جرائم غیر عمد شد.

در ادامه مصاحبه مدیرکل زندان های گلستان در این باره راببینید.

 

کمک ۱۱۰ میلیون تومانی خیر گلستانی برای آزادی زندانیان دارای فرزند دختر

حمید وسکویی مدیرستاد دیه گلستان هم در این نشست گفت: صبح امروز خیر گلستانی که خواست گمنام بماند، باحضور در دفتر مدیرنمایندگی ستاد دیه استان به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر ۱۱۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان کمک کرد.

او گفت: این خیر هدف خود را برای کمک در چنین مناسبتی خوشحال کردن دختران زندانیان آزاد شده بیان کرد و از مدیرستاد دیه استان خواست تا زندانیان جرایم غیرعمدی که دارای فرزند دختر هستند را در اولویت آزادی قرار دهند.

وسکویی گفت: رسالت ستاد دیه کمک به ازادی زندانیانی است که غیرعمد گرفتار شده اند تا با این کارخیر خانواده شان از مشقت و گرفتاری رهایی پیدا کنند.

او گفت: در این بین دختران زندانیان باتوجه به روحیه لطیف و آسیب پذیر بودن باید بیشتر مورد توجه نهاد‌های حمایتی قرار گیرند که اقدام این خیر مقارن با ولادت کریمه اهل بیت و روز دختر بسیار ستودنیست.

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.