سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستور قضایی برای بررسی ضرب و شتم شهروند توسط پلیس در شهریار

عباسی گفت: دستورات لازم برای بررسی علت ضرب و شتم یک شهروند توسط مامور نیروی انتظامی در شهریار صادر شده است.

رئیس مجتمع قضایی نیروهای مسلح غرب استان تهران گفت: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم یکی ازشهروندان توسط مامور نیروی انتظامی، بلافاصله دستورات لازم برای بررسی موضوع صادر شد و پس شناسایی شاکی پرونده با دعوتاز وی در حال بررسی علت ماجرا و دلیل این برخورد خشن هستیم.

به گفته عباسی پس از دریافت اظهارات هر دو طرف حادثه و بررسی‌های کارشناسی، مراتب به اطلاع عموم خواهد رسید.

رئیس مجتمع قضایی نیروهای مسلح غرب استان تهران همچنین گفت: شهروند مذکور هر جرم یا تخلفی هم که مرتکب شده باشد کسیحق ندارد اینگونه که در تصاویر منتشر شده با وی درگیر شود و او را مورد ضرب و شتم قرار دهد، البته زحمات پلیس و خدماتشان برهیچ کس پوشیده نیست اما فلسفه تشکیل سازمان قضایی نیروهای مسلح نیز با توجه به وظایفی که برعهده دارد، رسیدگی به تظلمخواهی شهروندان است.

برچسب ها: پلیس ، ضرب و شتم ، تخلف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۵۹ ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
اعدامش کنید ملعون را
ناشناس
۲۱:۴۲ ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
فیلم ببینید طرف به قصد کشت میزنه
استاد باشارماز
۲۱:۰۴ ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
فیلمشو ببینید. اون سرباز هم باید تنبیه بشه.
مسیح
۲۰:۴۷ ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
حداقل برخورد با چنین مامورانی انفصال از خدمات دولتیه. ولی علت اصلی رفتار خشن پلیس با مظنونین دلسرد شدن آنها از رها شدن مجرمین بعد از رفتن به دادسرا است. شاید اگر پلیس می دانست در دادسرا مجرم به سزای عملش می رسد چنین برخوردی نمی کرد.
مطالبه گر
۱۹:۰۰ ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
ضمن حمایت از اقتدار پلیس که مسئله ی دیگه ای هست و حتما هم باید وجود داشته باشه ... اما در موارد مشابه برخورد فیزیکی به خصوص از نوع شدید با مجرم مادامی که تهدید/مقاومتی از طرف خاطی رخ نمیده و نیازی هم نباشه که در ویدئو منتشر شده هم از زمانی که ( فرضا ) مجرم چشمشو گرفته دیگر به هیچ وجه قانونی و پذیرفتنی نیست !

1000 بار گفته شده و باز هم تکرار میکنم، نصب دوربین باید هرچه سریع تر بر روی لباس همه ی نیروهای عملیاتی پلیس اجرایی بشه، و با این مامور + سرباز خاطی هم باید برخورد قانونی شدید بشه، پلیسی که نتونه عصبانیت خودشو کنترل کنه به درد پلیس بودن نمیخوره ... هر عملی هم انجام شده باشه از زمانی که در ویدئو مشخص هست که ( فرضا ) مجرم چشمشو گرفته دیگه پلیس به هیچ وجه اجازه نداشت برخورد فیزیکی با اون وضع ! بکنه ... نه مقاومتی در کار بود نه هیچی ! جای تاسف داره حالا خوبه پلیس خاطی درجه ای هم نداره چی فکر کرده !

بهتره همه ی جامعه از شهروند معمولی گرفته تا بالاترین مقام های مسئول قانونی عمل کنند ...
ناشناس
۱۷:۳۸ ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
مثل اینکه پلیسا یادشون رفته حقوقشونو کی میده